"Neden bahsediyorsun?"
Su Yonghuang garip bir şekilde ona baktı ve Li Qiye'nin konuşmaya çalıştığını ne zaman duyduğunu sordu.
Li Qiye ağzını kapattı ve başını iki yana salladı:
"Önemli değil."
Daha önce, kendisinin ve atalarının büyükannesi Su Ru'nun çok benzer olduğunu neredeyse buluyordu. Sadece gözleri tıpkı Su Ru gibi olduğu için değil, özveriyle özveri de aynıydı.
Cennet Edge Su Klanında dünyaya gelen onüç yaşında bir kız Cleansing Incense Ancient Sect mezhebine girdi ... Bu çok zor bir konuydu. Birinin tarikatın düşüşte olduğunu ve Cennet Edge Su Klanının bugün olduğundan sayısız kez daha iyi olduğunu bilmeliyiz!
O yıl, Cleansing Incense Ancient Sect'in dokuz gök ve on toprak üzerinde üstünlüğünün bulunduğu zaman, bu tür parlak prestij ve güç, Su Klanıyla hiçbir ilgisi olmadı. Onlar dünyanın bir köşesinde sadece gizli bir aileydi.
Ancak bugün mezhep Su Klanının soyundan gelen düşüşte olduğunda, Cleansing Incense Ancient Sect'i yeniden canlandırmak için adım atmaya hazırdı. Mezhep büyüklerinden hoşlanmayan on üç yaşında bir kız hâlâ gelmeyi seçti.
Hepsi bu kadar basitti, çünkü Cleansing Incense Ancient Sect'i atası Immortal İmparator Min Ren'in elinde yaratılmıştır!
Li Qiye'nin kalbi işe yaramadı, ancak iç çekti. Geçmişin hatırlanması zihnini bıktırdı. Bu mesele ... Bahsetmekten çekindi.
"Elder Gu'nin grubu ile açıklığa kavuşturacağım. Yarın, koltuğu sana geçireceğim. "
Su Yonghuang doğrudan ve yüreğinden açıktı. Cleansing Incense Ancient Sect'in tarikat ustası konumu ile ilgili olarak, onu covet etmedi.
Tu Buyu sessizce arkasında durdu ve hafifçe hiçbir şey söylemeden iç çekti.
Li Qiye gülümsedi ve başını iki yana salladı:
"Bu konuda yanılıyorsunuz. Immortal Emperor Min Ren'in soyundan geliyorsun; Bu görev için senden daha uygun kimse yok. Üstelik Min Ren'in soyundan geliyorsanız, tam olarak Cleansing Incense Ancient Sect'i yeniden canlandırmak sizin sorumluluğunuzdur, benimkini değil. Öyle düşünmüyor musun Yani konuşmak için hala mezhep ustası ve ben hala öğrenciyim. Elder Gu'nun grubuna gelince, er ya da geç, sana güvenmeye başlayacaklarını düşünüyorum. "
Su Yonghuang bir süre Li Qiye'ye baktı. Sonunda bir şey söylemedi. Ayağa kalktı ve gitti ama şüphesiz kalmayı kabul etti.
"Günü Arttıran Ejderhalar Konusunda Su Cemiyetiniz hala büyük bir şeref töreni düzenliyor mu?"
Su Yonghuang ayrılmak üzereyken, Li Qiye bir soruyu sormaktan başka bir şey yapamadı.
Ayrılmak üzere olan Su Yonghuang bu soruyu duydu ve vücudu gözle görülür biçimde sarsıldı. Arkanı dönüp Li Qiye'ye baktı:
"Bu konuyu nasıl öğrendin?"
"Parmaklarımla hesapladım!"
Li Qiye iç çekti. Su Yonghuang cevap vermese de zaten biliyordu.
Dragon Heads Raising Day, Immortal İmparator Min Ren'in doğum günüydü, fakat Su Clan'ın çocukları bile bunu bilmiyordu. Su Ru Min Ren'in kampını sonunda bırakıp uzaklaştı ve Min Ren'i bir daha görmedi ancak yine de ona çok aşıktı.
Bu mesele Li Qiye'yi utandırdı çünkü o Su Ru'yı o yıl Min Ren'i takip etmeye ikna etti. Maalesef sonunda böyle bir sonuç vardı.
Su Yonghuang döndü ve ayrıldı ancak kapıdan çıkmadan önce, Su Yonghuang aniden dönüp şöyle dedi:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmparatorun Hakimiyeti
Fantasy-Özet- On yıl önce, Li Qiye yere basit bir su bambusu ekti. Sekiz milyon yıl önce Li Qiye'nin koi balıkları vardı. Beş yıl önce, Li Qiye küçük bir kızın bakımını üstlendi. . . . Günümüzde, Li Qiye uykudan uyandı; Su bambusu yetiştiriciliğin tepesine...