Bölüm 40: Prenses Varış (2)

81 8 0
                                    

Leng Shizhi, en güçlü hazinelerini vücuduna koymak için sabırsızlanıyordu; birisinin, onun, Cleansing Incense Antik Bölgenin ilk dahi olduğunu bilemeyeceğini ve sayısız hazineye sahip olduğunu düşünmesinden korkuyordu.

Aslında, bugün giyinen tek kişi Leng Shizhi değildi, bütün erkek öğrencilerin de güzel bezler süslüyordu. Onların hazineleri vücudu üzerinde görülebiliyordu, insanların pek çok hazinesi olmadığını bilmemekten korkuyorlardı.

Li Qiye bu sahneyi gördü ve yalnızca başını sallayabildi. Yakınında duran Koruyucu Mo'ya şunları söyledi:

"Bu insanlar Sir Shuangyan'ın tebrik partisi değil, sirkte bulunuyor gibiydi!"

Tebrik partisi sırasında Nan Huairen, üst kademelerin yanında durma hakkına sahip değildi, sadece Koruyucu Mo Li Qiye'nin yanındaydı. Bu sözleri dinleyerek, Koruyucu Mo yalnızca küçük bir boşluk gülümsemesine izin verebilirdi.

"Daha formal olun!"

Şu anda önünde duran Leng Shizhi geri döndü ve soğukkanlı bir sesle:

"Prenses Li, Cleansing Incense Ancient Sect'in en seçkin konukları olan imparatorluk ailesinin torunudur. Rezillikten ve utancımdan kaçınmak için onu mezhepimize en onurlu bir şekilde selamlamalıyız! "

Konuşmayı bitirdikten sonra, Li Qiye'ye küçümseyerek baktı.

Bu noktada, yalnız Li Qiye, herhangi bir hazine ile süslenmemiş bir pamuklu kıyafet giyiyordu ve tamamen ölümlü gibi duruyordu. Başlangıçta Leng Shizhi, Li Qiye ile yan yana durmakla görevlendirildi, ancak Leng Shizhi atık parçasının üstünde olduğuna inandı, bu yüzden ön planda kalmaya inisiyatif aldı.

"Kraliyet asrının varlığı kesinlikle hepimiz için bir onur"

Bekleyen erkek öğrenciler arasında birisi heyecanla bağırdı.

Leng Shizhi bu öğrencilere kayıtsızdı, yetenekleri o kadar yüksekti ki Prenses Li'nin lehine nasıl kazanabilirlerdi. Sadece bir kuğu eti yemek isteyen bir toad oldu! Hmmph, aptalca Li Qiye'de olduğu gibi, o bile bir kurbağa değildi; Böyle bir düşünceye bile sahip değildi.

Bu düşünceyle Leng Shizhi, Li Qiye için daha büyük bir küçümsemeye sahipti. Cleansing Incense Ancient Sect ve Dokuz Saint Demon Kapısı eski bir evlilik sözleşmesine sahip olmasına rağmen yalnızca Li Qiye gibi Baş Elbirliği Li Shuangyan ile evlenme hakkına sahip olacaktı. Bununla birlikte, Leng Shizhi bu eski antlaşmayı umursamadı; Li Qiye'nin gözünde Li Shuangyan'la evlenme hakkı yoktu ve kesinlikle Li Shuangyan Li Qiye gibi çöplerden nefret ederdi.

Leng Shizhi'ye göre, Li Shuangyan'a yakın olma fırsatı bulduğu sürece, onu iyiliğini kazanması için yeterince memnun edebilirdi. Kendisine son derece güveniyordu, sonunda mezhebinin ilk zekasıydı!

Li Shuangyan henüz gelmek zorunda kalmadı. Antik geçitte, genç kuşağın bazıları yardımcı olamadı, ancak birbirlerine sessizce fısıldadı. Bir öğrenci sordu:

"Bu kez prenses Cleansing Incense Ancient Sect'e geliyor, amacı ne"

"Baş Elmacının ve Nine Saint Demon Kapısının halefinin evlendiği belirlendiğini duydum"

Yaşlı bir öğrenci düşünceli bir şekilde bunun hakkında biraz bilgi sahibi olduğunu söyledi.

"Evlilik?"

Bu cevabı dinledikten sonra, bir öğrenci Li Qiye'ye baktı ve kıyasıya dedi.

Bir öğrenci küçümseyerek şunları söyledi:

"O mu? Hmmph, bence, prenses bu evliliği dağıtmak için geldi. Kraliyet takdisini Mortal Physique, Mortal Hayat Çarkı ve Mortal Kader Sarayı'yla aptal bir davranıştan küçümüyordu. "

İmparatorun HakimiyetiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin