"Orada hayalet var olduğunu duydum."
Nan Huairen Li Qiye'ye gizemli bir şekilde söyledi.
"Hayalet Köşkü denildiği için hayaletler normal bir şey olurdu. Hayaletler olmadan, nasıl Hayalet Köşkü denilebilir? "
Li Qiye güldü.
Li Qiye'yi endişe duymadan gören Nan Huairen, endişeyle ve ağır basarak şöyle dedi:
"Kardeşim, şaka yapmıyorum. O yerde gerçekten hayaletler var! Orada gerçekten hayaletler var! Bana inanmazsan, efendime sorabilirsin! "
Koruyucu Mo da hazır bulundu. Nan Huairen'i duyunca, bir an merak etti ve sonra şunları söyledi:
"Hayalet Köşkü gerçekten de uğursuzdur. Hayalet Köşkünde kimsenin öldüğünü duymamış olsa da dikkatli olmanız daha iyi. İlk yaşlıların dayanılmaz derecede incindiğini duydum, orada birçok kayıp yaşıyordum. Hayaletler olsun ya da olmasın, bir sonuç çizilemez, ancak o yerde kesinlikle bazı uğursuz şeyler vardır. "
"Hayaletler, ha"
Li Qiye çok uzaktaki yöne doğru baktı ve nihayet neşeyle gülümsedi. Dedi ki:
"Gerçek hayaletler varsa, daha fazlasını isterim; Neden hayaletlerden korkulmaya ihtiyaç var? "
Şu anda, gülümsemekten başka bir şey yapamadı ve gülmekten fırladı.
Nan Huairen, ilk ağabeyinin "ağır tadı" konusunda sessiz kaldı. Bu uğursuz hayaletlerle ilgili olarak, diğerleri kaçmak istiyor; Ancak ilk kardeş, onları sevdiğini söyledi.
Nan Huairen Li Qiye'den gerçekten endişeliydi ve hala onu ikna etmek istiyordu; Ancak, efendisi Protector Mo, hafifçe başını salladı, onun yerine sessiz kaldı.
Koruyucu Mo Li Qiye'yi ikna etmeye çalışmadı. Onun bakış açısına göre, Li Qiye'nin kendi fikirleri zaten vardı. Li Qiye'nin eylemlerinin endişelerini dile getirmediğine inandı.
Sonunda Li Qiye gülümsedi ve Nan Huairen'in grubuna seslendi.
"Bırak bizi! Ghost Pavilion'u görmeye gidiyoruz! "
Nan Huairen'in başka seçeneği yoktu ve kaderine istifad etmek zorunda kaldı. Hay Qingyang Pavyonunu izlemek için Li Qiye'yi izledi, fakat yol boyunca mırıldanıyordu:
"Kardeşim, bir hayaletle tanışırsanız, sizi uyarmadığımı söyleme. Orada gerçek hayalet var. "
Nan Huairen'in evli bir ev hanımı gibi kesintisiz konuşmasıyla Li Qiye sadece gülümseyebilirdi.
Gerçekte, Hayalet Köşkü'nde meditasyona başkanlık eden Li Qiye meselesinde, Cleansing Incense Ancient Sect'teki öğrenciler duymuşlardı. Hayalet Köşkünün yetiştiği andan itibaren, öğrencilerin hepsi korkudan titredi.
Ölümcül soluk bir öğrenci şöyle dedi:
"Hayalet Köşkü'nde yarım yıl kalıyor musun? Bunu bir gün bile yapmazdım. Hayalet Köşkü'nden daha cezalandırılmış donmuş bir mağarada kalmayı tercih ederim! "
Başka bir öğrenci başını salladı ve şunları söyledi:
"Donmuş mağaradan bile bahsetme, Hayalet Köşkü'nden daha Karanlık Kuru Vadiye gitmek istiyorum."
Diğer öğrenciler konuşmaya başladı:
"Hayalet Köşkü ile ilgili olarak, Da Dan Amca bile bundan korkuyordu."
Öğrenci devam etti:
"Da Dan Amca, mezhepteki en cesur kişidir. Beş yıl önce kötülüğe inanmadı, bu yüzden Hayalet Köşkü'ne girmek için bizimle bir bahis yaptı. İkinci gün, güneş yükselmedi ve kaçtı ve hatta pantolonunu terörle kızdı. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmparatorun Hakimiyeti
Fantasía-Özet- On yıl önce, Li Qiye yere basit bir su bambusu ekti. Sekiz milyon yıl önce Li Qiye'nin koi balıkları vardı. Beş yıl önce, Li Qiye küçük bir kızın bakımını üstlendi. . . . Günümüzde, Li Qiye uykudan uyandı; Su bambusu yetiştiriciliğin tepesine...