Bu sırada, Li Qiye elini salyangozun devasa bedeninin üzerine koydu ve salyangozdan uçan parlak bir ışık, Li Qiye'nin kaşlarının ortasına kayboldu.
Bu parlak ışık bedenden çıktığında dev salyangozun tüm vücudu sarsıldı; Sonunda yavaşça ayağa kalkabilirdi.
"Son derece besleyici tıbbın bir potu pişirilir."
Li Qiye şunları söyledi:
"Beni takip ettiğiniz için içmenizi istiyorum."
Bunu duyan dev salyangoz, gülüp gülüp ağlamayı bilmezdi. Bu bir tencere kendi Uzun Ömür Kanından yapıldı, ah!
"Yani? Içmek istemiyor musun İçecek istemiyorsanız ikiniz ikisini de içeceksiniz! "
Li Qiye, Nan Huairen ve efendisine işaret ettiği şekliyle dedi.
"İçki içeceğim, neden içmemeliydim?"
Aslında dev salyangoz usta ve öğrencinin kendisiyle rekabet edeceğinden korkuyordu, bu yüzden devasa saksıda kuyruk sokmak için yudumlarken içeriyordu. Tıbbi teneke kendi Uzun Ömür Kanından yapıldı; Eğer onu içmemiş olsaydı, kaybı daha da büyük olurdu. Yaralarının da iyileşmesi daha uzun süre gerektirir.
Sonunda, dev salyangoz bütün şifalı tencereyi bitirdi ve derin bir nefes aldı. Sadece cehennemden ve arkasından bir gezi düzenledi.
Li Qiye, dev salyangozu şöyle buyurdu:
"Vücudunu geri çek"
Dev salyangoz sihirlerini ezdi ve çabucak değişti. Kuru ete sahip ince, yaşlı bir adam önlerine çıktı. Alnında iki minik et parçası vardı ve aynı zamanda kalkan gibi görünen küçük bir kabuk vardı.
"Yikes, bu senin gerçek bedenin mi?"
Nan Huairen biraz şaşkınlık içindi. Onların ön formuna karşı önlerinde bulunan yaşlı adam çok zıttı. Salyangoz küçük bir dağ gibiydi, ancak önünde ince ve kurutulmuş yaşlı adam sanki bir geçiş esnasında bir esinti düşebilir gibi görünüyordu.
"Hayır, ikinci gövde bu."
Yaşlı adam başını iki yana salladı ve gülümsedi:
"Daha önce benim gerçek bedenimdi."
"Bu yaşlı adam Niu Fen; Daha önce, açgözlülükle kör oldum ve gözlerim tek bir yaprak tarafından örtülmüştü, bu Genç Soylu kötüye kullandı. "
"Hic ... Niu (Boğa) Fen (Shit) ..."
Sözlerini dinleyen Nan Huairen, sorduğu gibi gözlerini yuvarladı:
"Orada böyle bir isim var mı?"
Yaşlı adam Nan Huairen'e baktı. Biraz utanç verici olarak şöyle dedi:
"Niu Fen (çaba), Fen'e çaba göstermek için!"
"Benim yanlış anlama, yanlış anlama!"
Nan Huairen utanıyordu; Diye gülümseyerek zorla özür diledi.
Yan tarafta duran Li Shuangyan bile gülmek istedi ancak şu andaki koşullar altında olamaz; Onun eğlencesini kalbinde saklamaya karar verdi.
Daha önce olan dev vücut olmaksızın, ince ve büyüleyici olan Niu Fen, Nan Huairen'e sıcak bir his verdi ve onun daha samimi olmasına neden oldu.
Niu Fen'e şu soruyu sordu:
"Büyükbaba Niu, Temizleme Tütsü Antik Bölgesinin Antik Ülkesinde bir delik açıyorsunuz; Ne bulmaya çalışıyorsun Bana mezhep hazinelerini bulmak istediğini söyleme ... "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmparatorun Hakimiyeti
Fantasy-Özet- On yıl önce, Li Qiye yere basit bir su bambusu ekti. Sekiz milyon yıl önce Li Qiye'nin koi balıkları vardı. Beş yıl önce, Li Qiye küçük bir kızın bakımını üstlendi. . . . Günümüzde, Li Qiye uykudan uyandı; Su bambusu yetiştiriciliğin tepesine...