Ölümsüz Kemik Aynası kendini açığa çıkardı; Parlak cam, canlı bir yaratık gibi bir aura sızdıran ölümsüz akış kalıplarına sahipti. Hatta Yu bile gücünden korktu.
Ölümsüz Kemik Aynası Li Qiye'nin gövdesinde yanıp sönerek Yaşam Çarkı ve Kader Sarayı'nı görmeye zorladı. Kader Çarkı yavaşça döndü, herhangi bir baskı yokken, Kader Sarayı açılmamıştı.
Yu o sonuçlandırdı:
"Mortal Fizik, Ölüm Yaşamı Tekerleği ve açılmamış Mortal Kader Sarayı var; Ekilmeye başlamadı. Ayrıca, bedeninde gizli hazineler yok. "
En düşük yetiştirme düzeyi Palace Foundation seviyesidir. Bir kez yetiştirmeye başlayınca yeteneklerin en düşük seviyesi dahi olsa Kader Sarayı'nı hızlı bir gün, on gün ise yavaşla açabilir.
Ölümsüz Kemik Aynasının bakışları altında Li Qiye hiçbir şeyi gizleyemedi; Bütün o, izleyicilerin gözlerine açığa vuruldu.
"Koruyucu Hua, Koruyucu Yu, siz artık tatmin misiniz?"
Koruyucu Mo ciddiyetle sorgulandı. Ölümsüz Kemik Aynasına maruz kalmak, Temizleme Tütsü Antik Kısım için utanç vericiydi.
"Özür dileriz."
O karakterli bir adamdı. Başını salladı ve kibarca şöyle dedi:
"Li Qiye hile yapmadı."
Yu He'nin onayını dinledikten sonra, kalabalığın yapması gereken hiçbir yorumu yoktu. En kötü özelliklere sahip bir ölümcülün ormanın içinden geçebildiğini hala inanamıyorlardı.
Xu Hui hepsinden en harap olanıydı.
"Ama bu nasıl olabilir?"
Li Qiye ona çekti ve konuştu:
"Sanki ikna olmamış gibi görünüyorsun, ama bu tamamen doğru. Tereddüt etmeden sürüneceksin diye yapacağım. Sadece Kaotik Kalp Ormanı; Senin gibi bir aptal sadece yedinci seviyeye ulaşırdı. Büyükbabanızın bir kez daha gitmesini görmek için gözlerinizi açın. "
Alayından sonra Li Qiye ormana tekrar girdi.
Bütün gözler yoğun bir şekilde ormanda yoğunlaştı, tek bir özleni kaçırmak istemiyordu. Akıllarının mantıksal alanda kavrayabileceği sonucuna varmak istediler. Li Qiye yine başarırsa, dünya üzerindeki görüşlerini değiştirmekten başka çaresi kalmaz. Ancak, başarısız olursa, o zaman herkes dünyayla iyi geçti.
"On dördüncü seviyede!"
Li Qiye bu seviyelere gittiğinde Nan Huairen saymaya devam ediyordu. Bu ikinci kez olsa da, ilk şok kadar şaşırmıştı.
O şimdi gerçekten anladı. Li Qiye'nin yetiştirme kabiliyeti ve bedeni appe ulaşamadığı halde, değişmez bir irade içerisine girdi. Onüç yaşında bir bin yıllık ekimden sonra daha güçlü bir zihin vardı.
"Taramaya başla."
Li Qiye geri döndü ve bacaklarını Xu Hui'nin önünde mischievously yaymaya başladı.
"Sen!"
Xu Hui utanç içinde yerden yere sızdı, ifadesi beyaza döndü. Eğer bütün seyircilerden önce Li Qiye'nin altına sürünmek zorunda kalırsa, o zaman gelecekte tüm yüzünü kaybedecekti.
"Dokuz Saint Demon Kapısı bizim onurumuzdu. Bir bahsini kaybederseniz, sonuca katlanmak zorundasınız. "
Yo başını salladı.
"Xu Hui, ilk önce bahsin istediği kişi sizsiniz. Şimdi pazarlık sona erdirin. "
Xi Hui neredeyse bayıldı. Koruyucu Yu konuşmuş olsaydı, efendisi bile onu kurtaramazdı. Dişlerini sıktı ve Li Qiye'nin önünde sabırsızlıkla diz çöktü. Vücudu bir dakika dondu; Bu hayatının en utangaç olayıydı.
Sonunda Li Qiye'nin bacaklarından sürünmeye başladı. Li Qiye baktı ve konuştu:
"İnsanlar bana bir onsluk saygı gösteriyorlarsa onlara iyi davranacağım, ancak eğer biri beni geçmeye cesaret ederse, o zaman on katını ödeyeceğim. Dokuz Saint Demon Kapısı'ndaki zekice bir öğrenci gözlerimde bir şey değil! "
Konuşmayı bitirdikten sonra Li Qiye döndü ve uzaklaştı.
"Öf"
Xu Hui yere düştü; Öfkeden kan döktü ve baygın hale geldi.
"Hui'er!"
Protector Hua hızla Xu Hui'yi tutup meridyenlerini masajladı.
***
Köşkeye dönen Protector Hua ve Yu, koltuklarını buldu. Li Qiye, orada kibirli bir şekilde bir kral gibi oturuyordu; Diğer öğrencilere onu dövmek için teşvik etmesini sağladı.
Koruyucu Hua Li Qiye'ye çekildi ve gözlerinde büyük bir nefret parladı. Bir öğrenci usta olarak utandığında aynı düşmanı paylaştılar. Öğrencisini utandırmak, onu yüzüne tokatlamakla aynıydı.
Li Qiye çalkalıyordu masayı çaldı ve şöyle dedi:
"İlk test tamamlandı, ikinciden başlayalım."
Daha önce Yi Li Qiye'nin cahil kibirli olduğunu düşündü; Ancak, tekrar düşündükten sonra, belki bir kaç gizli hileci vardı.
Ziraat temelleri olmaksızın ölümlü; Dokuz Saint Demon Kapısı'na meydan okumasına izin veren desteğini neydi? Bu, Cleansing Tütsü Antik Konusunda hala gizli olan sırları gizlemiş olabilir mi?
Yu, son düşüncesini çabucak reddetti. Büyük koruyucusu olarak, Cleansing Incense Ancient Sect'in bugünkü konumunun tamamen farkındaydı. Herhangi bir sır kaldı, o zaman Göksel Mücevher Krallığı'na teslim olmazdı.
İkinci bilgi, Li Qiye'nin birkaç günlüğüne mezhebe katılmış olması ve baştancı öğrenci olmak için Cleansing Incense Ancient Order'ı zorla kullanmasıydı; Orada altı büyük yaşlılar bile onu karşılamadı.
Yu Bu kişinin herhangi bir destek olmadan ne gizli gizemleri olabileceği hakkında hiçbir fikri yoktu.
Şu an meseleye dönen Yu He açıkça şöyle dedi:
"Şu anda, Xu Hui onun en iyi durumda değil; Eğer testi yapmak istiyorsan rakibini değiştirmeliyiz. "
"Muhteşem Koruyucu, iyiyim."
Xu Hui, aniden ayağa kalktı. Solgun tenli olmasına rağmen, şiddetle Li Qiye'ye çekildi ve cinayet niyetini gözlerinde gördü. Kendisine, Li Qiye'yi öldüren kişinin onun utancını yoketmek için kanı kullanarak kendisinin olacağına yemin etti.
Güvenini korumak ve ilan etmek için gururlu ayakta duruşunu kullandı; Başını kaldırdı ve ilan etti:
"Koruyucu, yine kavga edebilirim!"
Yo biraz kaşlarını çattı; Xu Hui'nin ne düşündüğünü tam olarak biliyordu. Nazikçe konuştu:
"Junior Xu, şu anki durum savaş için uygun değil."
Bu mesele Nine Saint Demon Kapısı'nda çok önemli ve Li Qiye ilk maçı zaten kazanmıştı.
"Kıdemli Yu, bu çocuğun güçlü bir iradesi vardır, aksilik onu engelleyemez. Lütfen ona bir şans daha verin. "
Koruyucu Hua öğrencisinin isteğini desteklemeye çalıştı.
Xu Hui dişlerini kesti ve aşırı kararlılıkla şunları söyledi:
"Koruyucu, tek bir hata yaparsam, hayatım boyunca ödeyeceğim."
O bir an düşünüyordu. Genç öğrencilerde Xu Hui, Cennet Misyonunu elde etti ve Warrior Canopy sahnesine yakın oldu. Güçlü olan birini bulmak zor olurdu. Artı, ekimi Life Wheel tekniği "Fierce Slaughter Sword" ı içermektedir.
Bu tekniğin gücünü anladı; Mezhepteki Erdemli Bir Paragon tarafından hazırlandı. Xu Hui Hayat Tekerleğini tereddüt etmeden kullanmış olsaydı, akranlarından hiçbiri en güçlü olanları kısıtlamaksızın onu bir can ve ölüm yarışmasında yenemezdi. Xu Hui savaşmadıysa, güvenli seçenekler Li Shuangyan veya Leng Chengfeng olacaktır; Ancak, bu ikisi bir seçenek değildi.
Yi artık Li Qiye'yi hafife almıyordu, ama ölümlü bir Cennet Mandası kültivatörünü Erdemli Paragon tekniğiyle yenmenin bir yolunu düşünemiyordu.
"İyi, o zaman dövüşürsün!"
Dikkatle baktıktan sonra, Xu Hui'nin seçimiyle anlaştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmparatorun Hakimiyeti
Fantasy-Özet- On yıl önce, Li Qiye yere basit bir su bambusu ekti. Sekiz milyon yıl önce Li Qiye'nin koi balıkları vardı. Beş yıl önce, Li Qiye küçük bir kızın bakımını üstlendi. . . . Günümüzde, Li Qiye uykudan uyandı; Su bambusu yetiştiriciliğin tepesine...