"Üç gün sonra, ataları onurlandıktan sonra, resmi olarak mezhebimizin asal öğrencisi olursunuz."
İlk yaşlı, çok hoşnutsuz davranıyor olsa da, hala bir tepkiden hoĢlanabiliyordu.
Li Qiye sürpriz bir iz sürmeden, hâlâ raslantı içinde oturuyordu. Sadece yüksek sesle gülümsedi.
"Ben birinci sınıf öğrencim olmak, kişisel güvenliğim için bir silah veya iki silah garanti etmeliyim, değil mi?"
Rahat durumunu ağır baskı altında gören altı büyükbaşının tamamı şaşırdı. Sonuçta oğlan sadece onüç yaşındaydı, fakat sakin tavırları her şeye egemen olan bir tirana benziyordu ve her şeyi onun kontrolünde tutuyordu. Onun gibi bir ölümlü nasıl bu kadar cesur bir ruha sahip olabilirdi.
İlk yaşlı Li Qiye'ye baktı, başını salladı ve ona şöyle dedi:
"Sizi birinci sınıf öğrencisi olarak kabul etsek de, yalnızca normal bir silah verebiliriz. Müthiş bir hazineyi veya Ölümsüz İmparatorluk Eser Yasasını arzu ediyorsanız, mezhebi yeterince değerlendireceksiniz "dedi.
Li Qiye gülümsedi; Amacı kesinlikle Ölümsüz İmparatorluk Eser Yasası ya da hakiki bir teknik değildi. Gerçek amacı, kaide üzerine yatan siyah ahşap çubuktu. Bakışlarını sopaya çeviren Li Qiye şöyle devam etti:
"Güzel ahşap sopa istiyorum."
"Ahşap sopa mı?"
Altı büyük elçinin cesetleri şaşkınlıkla şaşırttı.
Bıçak sadece ataları onurlandırmak için törenle yakıldıktan sonra külleri toplamak için kullanılıyordu. Her zaman oradaydı ve hiç kimsenin ilgisini çekmiyordu.
Yaşlılar, Li Qiye'nin yeni statüsünü kullanarak hazineleri isteyeceklerini düşündüler ancak sadece ahşap bir sopa istiyorlardı. Bu istek beklentilerinin dışındaydı.
Li Qiye rahatlıkla söyledi.
"Baş öğrenci olduğum için, durumum saygıyı hak ediyor. Baston büyük odaya aittir ve bu tüm mezhebin Ancestral Büyük Dairesi'dir. Onun sembolizmi Cleansing Incense Ancient Sect'in gücünü temsil ediyor, bu yüzden de asıl öğrenci olarak şimdiki konumuma kıyasla layık ... "
Li Qiye'nin sürekli mantığını dinledikten sonra, altı büyükler gözlerini genişçe açarak etraflarına baktılar. Kendilerini düşündüler, bu salak serseri ve kahrolası playboy San Gui Ye kesinlikle birlikte. Tıpkı bir öküzün başka bir öküz istediği gibi, at başka at bulabilir.
"Olsun, bu sopayı sana vermeliyiz"
İlk ihtiyar, Li Qiye'ye bu değersiz sopayı vermekten mutlu oldu; bu, onun sürekli ararını artık duymak zorunda kalmadığı anlamına geliyordu. Ona göre, bu şey külleri taşımak için sadece düzenli ahşap bir sopaydı. Li Qiye'ye de verebilir bu yüzden başını sallamayı dinlemek zorunda kalmadı.
"Onurlu yaşlılara çok teşekkür ederim."
Li Qiye bu kelimeleri hevesle bekliyordu. Sözleri ağzından çıktı bitmeden elleri zaten sopayı tutuyordu. Altı yaşlı gözlerindeki bu eylem çok safça görülüyordu.
"Huairen, onu dinlenme çeyreğine götür."
Sonunda, bir yaşlı sabırsızlanmaya başladı ve yakındaki bir öğrenciye Li Qiye'yi göndermesini söyledi.
Bugünün olayları altı büyükleri büyük ölçüde vurgulamıştı; Temizleme Tütsü Antik Bölümünün Baş Elmacılığına Dönüşen Bir Felaket. Mezhep uzun süren zafer günlerini geçse bile, asal bir öğrenci olarak insanın atık olduğunu kabul edecek kadar yoksul değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmparatorun Hakimiyeti
Fantasía-Özet- On yıl önce, Li Qiye yere basit bir su bambusu ekti. Sekiz milyon yıl önce Li Qiye'nin koi balıkları vardı. Beş yıl önce, Li Qiye küçük bir kızın bakımını üstlendi. . . . Günümüzde, Li Qiye uykudan uyandı; Su bambusu yetiştiriciliğin tepesine...