Solar Immortal Physique, on iki Immortal Physiques'ten biriydi; Bu dünyadaki hiç kimse Ölmez Bir Fizik ile doğamazdı. Ölümsüz İmparator Min Ren'in Güneş Ölümsüzlüğü, şu an Li Qiye'nin elinde olan Fizik Kitabından idi.
Li Qiye, Fizik Kitabı'nın herkes tarafından arzulandığını biliyordu, bu yüzden onu gizledi. Ayrıca bir gün kaybedeceğinden korkuyordu. Demon Cennet Grotto'nun bunu elde edemeyeceği yönündeki hatıraları silineceği için onu korumanın bir yolunu bulması gerekiyordu.
O güne hazırlanırken, Physique Kutsal Yazı'nın gizemli hakikatlerini tüm kültivatörlerin incelediği dövüş sanatları el kitaplarında sakladı. Onu üç parçaya ayırdı; onları on bin farklı teknik içeren yüz elli el kitabına yayılan üç savaş dövüş sanatçısı el kitabına sakladı.
Li Qiye, sadece el kitapçıklarında gizlemek için bildiği belli bir düzen kullandı; bu nedenle, birileri nerede olduğunu bilseler bile, onları bir araya getiremezlerdi.
O sırada dövüş sanatlarının üç çeşidini üç farklı döneme ayırdı; böylece birbirleriyle hiçbir ilişkisi yoktu.
Bu üç dönem içerisinde, sadece Ölüm İmparatoru Dünyası değil, Dokuz Dünya'nın her yerinde onları üretti ve her yere ayırdı. Her dünyada en az yüz bin kopya vardı.
Diğer ölümsüz imparatorların ve Alchemy God'ın yardımıyla, teknikler hakkındaki anılarını silmiş olsa da, bu dövüş sanatları el kitaplarının sırası kalmıştır. Geçmişten günümüze, hiçbir kültivatör, yüz yirmi manuel okumamıştı.
Li Qiye, Clearinging Tütsü Antik Bölgesinde yüz yirmi el kitabını bilerek bıraktı, bu nedenle bir öğrenci bu sırrını anlayabilseydi Ölümsüz Bir Fizik üretebilirdi. Belki o zaman, mezhep, bir başka Ölümsüz İmparator ya da en azından Ölümsüz Fizik ile Erdemli Bir Paragon'a sahip olacaktır.
Ne yazık ki, hiç kimse bu el kitaplarına bakmayacak, bunları araştırmaya zaman ayırın. Min Ren'in ardından ölümsüz bir fizik sahibi ikinci bir kişi olmadı bu yüzden.
Li Qiye bütün gece Fizik Kitabı'nı el kitaplarından kopyalamakla geçirdi. Yazdıklarını okuduktan sonra, Li Qi, yardımcı olamadı, tatmin edici bir şekilde gülümsedi. Her kelimeyi okurken Kutsal Kitap'taki kayıp anıları zihninde yavaş yavaş göründü. Sonunda, Kutsal Yazıların tamamı tamamlanmıştı.
Her şeyi hatırladıktan sonra, yazılı kopyasını yaktı. Fizik Kitabının değerini biliyordu. Birisi onun elinde olduğunu bilseydi, katlanmak bir felaket olurdu. Sadece başında gizleyebilirdi.
Gerçek şu ki, orijinal Fizik Kitabı Li Qiye tarafından gizlenmişti ve dünyadaki hiç kimse onun nerede olduğunu bilmiyordu. Bununla birlikte, Li Qiye, bunu elde etmek için aceleyle bulunmadı çünkü Kutsal Yazılar başka bir sırla da ilgiliydi; Onlar sadece kültürel teknikler değildi. Daha sonra, Li Qiye sabahtan önce biraz dinlendi. Nan Huairen, Li Qiye ile görüşmek üzere zirveye erken geldi.
"Kıdemli, korkarim bugün sizinle Silah Armuturuna gidemem. Yaşlılar evlilik konusundaki olayları Sect Master'a rapor etmemi söyledi; Mezhebi terk etmek zorundayım. "
Nan Huairen söyledi.
Nan Huairen, Elders tarafından istihbaratı için değer gördü, bu yüzden önemli bir görev aldı.
"Gitmek; Ben silah için acele etmedim. "
Li Qiye hafifçe başını salladı, aklındaki teknikleri ve yöntemleri yeniden düzenlemek için bu zamanı kullanmak istedi.
Nan Huairen ayrıldıktan sonra, Li Qiye uykuya devam etmedi. Kun Peng'in Altıncı Form El kitabını çıkardı. Üçüncü nesil öğrenciler tarafından çokça kabul görmüştü, çünkü yine de İmparatorluk unvanının bir parçasıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmparatorun Hakimiyeti
Fantasía-Özet- On yıl önce, Li Qiye yere basit bir su bambusu ekti. Sekiz milyon yıl önce Li Qiye'nin koi balıkları vardı. Beş yıl önce, Li Qiye küçük bir kızın bakımını üstlendi. . . . Günümüzde, Li Qiye uykudan uyandı; Su bambusu yetiştiriciliğin tepesine...