Üçüncü Bloodsurge, Saray Vakfı'nın son seviyesiydi. Bu seviye adının önerdiği gibi oldu; Bir kültivatörün kanı nihayet tek bir damla uzun ömürlü kan içine yoğunlaştığında, bu başarılı bir kan sızmasının işaretiydi.
Üretim dünyasında yaygın bir deme vardı: Fizik, kişinin Kanını büyür; Kan, kişinin Yaşam Jantını besler; Hayat Jantı, Kader Sarayı'nı güçlendirir, Kader Sarayı da, o zaman, Yaşam Jantını, Yaşam Jantını güçlendirmeye yardımcı olur. , Birinin Kanını takviye eder, Kan kendini bir Fizik ve Fizik'i arttırır, o zaman Kader Sarayı'nı korur.
Fizik, Yaşam Tekerleği ve Kader Sarayı; Bu üç varlık daima birbirinden faydalandı ve sinerjikleşti. Bunlardan hiçbiri eksik olamazdı.
Güçlü bir Fizik, kan enerjisinin güçlü olmasına izin verdi. Güçlü kan enerjisi ömrünü uzatır, ömrü uzarsa Kader Sarayı daha güçlü olur ve korkunç bir Kader Sarayı ekiciye daha da güçlü bir Fizik kazandırdı.
Kader Sarayı da gücünü Life Wheel'e verdi. Yaşam Çarkı Uzun Ömür Kanını yaratacak, Uzun Ömür Kanları Fizik'i güçlendirecek ve daha sonra daha güçlü Fizik Kader Sarayı'nı koruyabilecektir.
Bununla birlikte, bu sistem ne şekilde çalıştıysa da, her üç kişi de kesinlikle kan enerjisine bağımlıydı. Eğer bir kültivatörün derecesi çok yüksek olursa, daha zayıf bir kan enerjisi onun korkunç Fizik, Yaşam Çarkı ve Kader Sarayı'nı destekleyemez; Böylece, kan enerjisinin Yaşam Kanına dönüşmesine ihtiyaç duyuldu.
Ömür Boyu Kan, herhangi bir ekici için son derece değerli idi. Uzun Ömür Kanının her damlası birçok arındırma döngüsüyle yaratılmıştır. Onlar sadece kan enerjisinin doruğu değil, aynı zamanda gizemli büyük Dao'yu da içeriyordu.
Kanla ilgili bir başka söz daha vardı: "On bin kan, bir ömür; Bir kan, on bin yıl ömrü. "Birçok kültivatör, eğitimleri sırasında bunu farklı yorumladı.
Bununla birlikte, yorumlarıyla ortak bir tema vardı. Uzun Ömür Kanının bir damlasının on bin bitlik kan enerjisi oluşturması gerekiyordu ve Ölümsüz İmparator'un bir Uzun Ömür Kan damlası, ölümlülerin on bin yıl yaşatmasına izin verebilirdi.
Ölüm ömrünü uzatmak için hiç kimse ölümsüz İmparator Ömürboyu Kanını sadece ölümlü olarak kullanmaya çalışmasa da; Yukarıdaki ifade, Ömür Boyu Kanının her damlasıyla ilgili olarak ne kadar değerli olduğu konusunda açıklık getirmelidir.
Üçüncü Bloodsurge sahnesine ulaşmak da etkileyici bir şey değildi; Normal bir ekici sadece birkaç ay gerekiyordu.
Bu aşamada hayati önem taşıyan nokta, kan enerjisini iyileştirmek için Uzun Ömürlü Niyet Yasası kullanmak ve Li Qiye sadece bunu yapmaktı.
Sırt arkasındaki Yaşam Tutma, Li Qiye'nin kan enerjilerini dairesel bir biçimde döndürürken göksel ışıklarını yaydı. Ayrıca, dönme merkezinde bir vorteks vardı. Bu girdap göründükten sonra, kan enerjisi daha güçlü ve hızlı hale geldi; Sağanak bir yağış gibi aktı.
Mortal Physique ve Mortal Life Wheel'inden dolayı, kan enerjisi başlangıçta her şeyden önce etkileyiciydi; Ancak, bu özel kavşakta, kan enerjisi Xiantian Fizik ve Yaşam Çarkı seviyesine ulaşıyordu.
Kan enerjisi bir nehir gibi aktı, asla durmadı. Üst Danteni çevresinde bir devrini hızla Alt Dantyan'a bitirdi. Li Qiye'nin vücudunda şekillenen devasa bir girdap oluşana kadar daha hızlı ve daha hızlı bir hale geldi, yuvarlak kanlı bir hilal şeklinde oldu.
Bu, Dönen Hilal Güneş Vasiyet Kanununun büyülü ve korkutucu kısmıydı; Bu yöntem kan enerjisini çok güçlü bir akışa dönüştürebilir. Bu inanılmaz hız nedeniyle, Li Qiye'nin Gerçek Kaderi içindeki Kader Sarayı aniden hayata döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmparatorun Hakimiyeti
Fantasía-Özet- On yıl önce, Li Qiye yere basit bir su bambusu ekti. Sekiz milyon yıl önce Li Qiye'nin koi balıkları vardı. Beş yıl önce, Li Qiye küçük bir kızın bakımını üstlendi. . . . Günümüzde, Li Qiye uykudan uyandı; Su bambusu yetiştiriciliğin tepesine...