Bölüm 59: Komplo (1)

60 5 0
                                    


"Lonely Peak, yaşlılar tarafından ilk kardeşin yaşadığı mahalle olarak atandı."

Nan Huairen, Li Qiye'ye yönelik adaletsizliğe karşı dava açtı.

Nan Huairen'in sözlerini duyunca, Leng Shizhi ona soğuk bir bakış fırlattı ve soğukkanlı bir sesle:

"Şu anda, Lonely Peak'ı yeniden atıyorum - söyleyeceğiniz bir şey var mı?"

Burada, Leng Shizhi bir süre durdu ve sonra şöyle devam etti:

"Nan Huairen, mezhep içinde, siz zeki bir insan olarak kabul edilirsiniz. Günlerinizi bu torba poşetle yapışarak harcama; Bu, kendi geleceğini yok etmeye benzer! Onun gibi bir çöp kutusunu takip ederseniz, Cleansing Incense Antik Bölgede, bir adım bile ilerlemeyeceksiniz! "

Leng Shizhi'nin şu sözleri; Onlar sadece Nan Huairen'i küçümsemek için değil, aynı zamanda onu tehdit etmek için oradaydılar!

Nan Huairen uzun kollu birinin güzelce dansa yardım ettiğini anlayan kişi; Sosyal ilişkilerin kurulmasında pürüzsüz ve kaygan biriydi, bu yüzden aşırı tonunu nasıl anlayamıyordu? Kim olduktan sonra, Nan Huairen'in kalbi zaten kendi fikirlerine sahipti. Leng Shizhi'nin sözleriyle ilgili olarak, Nan Huairen tereddüt etmeden ciddi bir şekilde şöyle dedi:

"Kıdemli bunun için endişelenmenize gerek yok. İlk kardeş, Cleansing Incense Ancient Sect'in üstün yetenekidir. Göksel gök gürültüsü gibi olacağım; Nerede emrediyorsa, ben oraya çarpacağım! "

"Zarafetten düşmeye istekli misiniz ?!"

Nan Huairen, önünde, isteğini reddetti, bu yüzden Leng Shizhi soğukkanlı bir şekilde kaşlarını çattı.

Li Qiye bu siyasi ilişkileri umursamadı; O sadece Leng Shizhi'ye baktı ve şöyle dedi:

"Tarikatın yoldaşlığı için sana bir şans vereceğim. Küçük avluyu sabitlemek için iyi bir iş yapın; Aksi halde, yarın, isterse bile ayağa kalkamazsın! "

Li Qiye, bunun Leng Shizhi'nin gözlerinin soğukluğa neden olduğunu ve öldürme niyetinin daha da arttığını söyledi. Bir zamanlar gülümsedi, sonra şöyle dedi:

"Cennet ve yerin sınırsızlığını bilmiyorsunuz! Gerçekten Cleansing Incense Ancient Sect'in ilk kardeşi olduğunuzu düşünüyor musunuz? Bunu yüzüme söylemeye cesaret ediyorum! Hmph, sadece siz ve şu anda bir sürü hurda metalle, yine de küstah şeyler söylemeye cesaret ediyorsunuz! Bir grup palyaço benim düşmanları olma niteliklerine sahip mi? "

Leng Shizhi'nin sözleri hemen Xu Pei grubunun kalplerini kızdı. Leng Shizhi'nin bu sözleri sadece Li Qiye'yi onurlandırmakla kalmadı, aynı zamanda onlara saygısızlık etti.

Doğru sınırları bilmeyen Leng Shizhi'ye bakan Li Qiye, ona dikkat etmek için çok tembeldi. Arkanı dönüp gitti.

"Yani? Daha önce kibirli sözcükler atmıyor muydun? Yarın dayanamayacağımı söyleyerek? Şu anda, neden şimdi kaçmaya çalışıyorsunuz? Savaş başlamadan önce bir korkak olmakla birlikte, senin gibi bir çöp torbası hala önümde atlamaya cesaret edermiş ... "

Li Qiye'nin dönmesini gören Leng Shizhi, bunu söylediği gibi soğuk bir şekilde güldü.

"Onu doruğa indirdik; Babası ve annesi artık onu tanımayana kadar onu dövdün. Avlusunda onarım yapmak istemiyorsa, üçüncü bacağını da benim için kesin! "

Li Qiye aslında Leng Shizhi ile çok fazla kelime boşa harcamak istemiyordu. Sadece Li Shuangyan'ın köşkünün önüne gitti ve ona emretti.

"Ha ha ha ha ..."

İmparatorun HakimiyetiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin