"Tartışmaya gerek yok!"
Demon King Lun Ri komuta iddia etti:
"Aziz Mağarayı açabilmeniz şartıyla, Genç Usta bundan bir şey alabilir."
"Lun Ri, sen zekisin. Hazır olduğunuzda beni bulun; Benim iznimi alacağım "dedi.
Li Qiye dönüp gökyüzünü terk etti. Yu, bir daha yine istemeyerek sırtında onu taşımak zorunda kaldı.
Li Qiye'nin ayrılmasından sonra, bir yaşlı şunları ifade etmeye yardım edemedi:
"Majesteleri, Aziz Mağara ile ilgili bu karar biraz acele etti."
"Şart değil."
Lun Ri sesi tekrar başladı:
"Kurulduğumuzdan beri Saint Mağarası daima izole olmuştu. Kimse mağarayı başarıyla açmamıştı. Bu bizim için iyi bir fırsattı ve Patrik'in isteği doğrultusunda "dedi.
"Majesteleri, Cennet Muhafızları ne dersiniz? Nasıl oldu da daha önce hiç onları duymamıştık? Onlar neler; Göksel Canavar veya Ebedi Şeytanlar mı? "
Bir yaşlı merakla sordu.
"Kendimden emin değilim."
Demon King Lun Ri belirtti.
"Göksel Koruyuculara ilişkin bilgi ve yazılarımız eksiktir. Patriklerin sadece eski çizimleri onlarla ilgili bir şeyler söyledi. İmha etme eşiğinde olmadıkça, kendiliğinden aktive olmazlar. Bu slaydı yalnızca mezhep ustalarına izin verilir. "
"Fakat bugün güçlerini aktive ettiler."
Başka bir yaşlı iletti.
"Ben de anlamıyorum, ama eğer onu seçtiyseler, bunu yapmak için kendi gerekçeleri olmalı."
Lun Ri cevapladı.
"Bu çocuk çok korkunç"
İlk yaşlı ağzını açtı:
"Yu He'ye göre, kolayca Kaotik Kalp Ormanı'ndan iki kez geçti. Bu gerçekten düşünülemez! Şimdi Göksel Koruyucular onu da seçti, bu dünya gerçekten adil değil. "
"Bu gerçekten de endişe verici bir gerçek. Baştan sona genç yetenekleri yetiştirmeye odaklandık. Junior Leng güç açısından en güçlü kişidir ve Prenses ham yetenek açısından ilk ama Cennet Muhafızları onları seçmemiştir; Bunun yerine, Mortal Fizik, Mortal Hayat Çarkı ve Mortal Kader Sarayı ile ölümlü bir çocuk seçtiler. "
Bir başka ihtiyar ağladı.
"Bu dünyadaki çok sayıda şeyden, hepsini anlayamıyoruz."
Sonuçta, Lun Ri de aldatılmış hissetse de, sadece kabul edilebilirdi.
"Majesteleri, Aziz Mağara'yı gerçekten açabilirse, ona istediği her şeyi veriyor muyuz?"
Bir yaşlı sordu.
"Doğru, Aziz Mağaranın ölümsüz imparatorun Hayat Hazinesi'nin orada saklanabileceğine dair büyük bir şans var" diye söylentiler dolaştı.
Isteksiz bir yaşlı bağırdı.
"Aslında açabilirse, cennetin isteği budur."
Lun Ri yanıtladı:
"Yaşlı Jian'a göre, bu nesilden hiçbirimiz Aziz Mağarayı açamayacağız. Li Qiye, burada olduğu sürece pek düşünülemez bir şey yaptı; Belki o mağarayı açabilir. "
"Elder Jian" sözlerini duyduktan sonra, hiç kimse ağzını açmaya cesaret edemedi; Çünkü mezhep içindeki hiç kimse, Tarikat Yöneticisi de dahil olmak üzere Yaşlı Jian'dan daha fazla güç ve nüfuza sahiptir.
"Bugün ne olup bittiğini ortaya çıkarmaya çalışan öğrenciler varsa, ağır cezalandırılmalarını emredinler. Bu bir demir yasası! "
Sonunda, Kral ilan etti.
Yabancılardan Göksel Koruyucular hakkında fazla şey bilmelerini istemiyorlar.
***
Li Qiye'nin dönüşünden sonra farklı bir konuk yerine taşınmışlardı. Burası, Eski Krallık Krallığı'nın ve İmparatorların ziyaret yöneticileri için yapılmış bir yerdi; Misafirperverlik ve saygı en üst düzeyde.
Bu muamele Nan Huairen'i ve Protector Mo'yi çok fazla sevgiden korktu. Li Qiye'den dolayı böyle sıcak bir karşılama alabildiklerini anladılar.
Li Qiye'ye sormak için birçok soru yönelttiler, ancak nereden başlayacaklarını bilmiyorlardı. Yetenekleri ve gizemlerinden korkuyorlardı. Eski bir canavarmış gibi ona bakıyorlardı; Daha önce hiç görülmemiş olanı. Nan Huairen'in anlamadığı bir şey, Li Qiye'nin heykelin omzuna çıktığı günün bugün için hazırlandığıydı.
"Ne söylemek istiyorsan söyle"
Li Qiye, usta ve öğrenci kombinasyonunun çok rahatsız ve karışık olduğunu görünce çok eğlendi, sandalyesinde oturuyordu.
Koruyucu Mo, söylediği gibi ağzını açtı, ancak nereden başlayacağını bilmiyordu. Her neyse sakin biriydi, o yüzden vazgeçip sadece oturdu.
Koruyucu Mo'ya kıyasla, Nan Huairen sormak için fırsat bekliyordu. Cesaretini toplayıp kekeledi:
"Bu, bu şey başarılı muydu?"
"Ne falan?"
Li Qiye'nin sırası karışıktı; Nan Huairen'in ima ettiğini hiç bilmiyordu.
"Sen, biliyorsun. Evlilik önerisi ile ilgili olarak Prenses Li ile evlenmek. "
"Ah, sen Li Shuangyan'dan bahsediyorsun."
Li Qiye güldü, başını salladı ve şöyle dedi:
"Bunun hakkında bilgi istemedim; Ben umurumda değil. Bir kadına ilişkin bu mesele; Böyle bir şey hakkında endişelenen zirveye ulaşamam. "
Li Qiye ağzını açtı ve yine Nan Huairen sözler için kayıptı. Unutmayın ki Li Shuangyan Dokuz Saint Demon Kapısı'nın başlıca torunuydu. Sadece güzeldi, aynı zamanda Kral Fizik, Kral Yaşam Tepeği ve en önemlisi Azizlik Kaderi Sarayı taşıyordu. Grand Middle Territory'de, Li Shuangyan'a teklif etmek isteyen sayısız genç dahi vardı. Bununla birlikte, sonunda, Nan Huairen, Li Qiye'nin sözlerini sorgulamaması gerektiğini fark etti.
Gözleri yerine Serpent Punishing Stick'e döndü. Bu düzenli tahta sopa Cennet Manda uzmanını yere dövdü; Nan Huan Ren'in zihnine yerleşmiş derin bir izlenim bıraktı.
"İşte, eğer ona bakmak istiyorsan, devam et."
Li Qiye, tuhaf bakışlarını fark etti ve sopayı cömertçe ona fırlattı.
Nan Huairen yakaladı, dikkatlice elinde tuttu ve dikkatle gözlemledi. Koruyucu Mo bile kendisini artık kapsamayacak ve eğlendikten sonra katıldı. İkiz birlikte analiz etti.
Ancak, yaptıkları ne olursa olsun, ulaşabilecekleri tek sonuç sadece düzenli bir sopa olmasıydı.
"Bu gerçekten de büyük odanın tahta çubuğu, değil mi?"
Nan Huairen sordu.
"Doğru."
Li Qiye başını salladı.
Nan Huairen yuttu ve cesurca Li Qiye'ye sordu:
"Kıdemli, onunla oynayabilir miyim?"
"Aptalca kendine bak, ne istersen yap."
Li Qiye güldü.
Nan Huairen sopayı derhal gökyüzüne kaldırdı ve etrafında sallanmaya başladı. Bununla birlikte, Li Qiye'nin elinde olduğu gibi aynı güce ve zarafet taşımıyordu.
"Kıdemli, oyunlarımız arasında neden bir fark var?"
Nan Huairen, Li Qiye tarafından kullanıldığında böyle düzenli bir çubuğun bu kadar büyülü olduğunu anlamıyordu.
Li Qiye ona baktı ve içtenlikle cevap verdi:
"Gerçekten inanıyorum ve olacak" dedi.
Orada durdu; Serpent Punishing tekniğinin ardındaki mistik doğruları diğer insanlara kolayca açıklayamadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmparatorun Hakimiyeti
Fantasi-Özet- On yıl önce, Li Qiye yere basit bir su bambusu ekti. Sekiz milyon yıl önce Li Qiye'nin koi balıkları vardı. Beş yıl önce, Li Qiye küçük bir kızın bakımını üstlendi. . . . Günümüzde, Li Qiye uykudan uyandı; Su bambusu yetiştiriciliğin tepesine...