"Buraya geri gel!"
Li Qiye'nin gözleri soğuktu ve ciddi bir şekilde şöyle dedi:
"Yetkisine meydan okudun, şimdi de otoritemi tadına bakmalısın!"
"Neyden korkuyoruz? O sadece bir kişidir ve bizim gibi çok insana sahibiz! Hepiniz gidin! Ah!"
Büyük cesareti olan bir öğrenci, yüksek sesle bağırdı. Sonra silahını aldı ve öne atladı.
"Hep birlikte!"
Önde gelen bir kişi ile kalan 12 düzine cesaretlendi. Yüksek sesle bağırdılar ve silahlarını ileri götürerek çıkardılar.
"Bang ... Bang ... Bang ..."
Bununla birlikte, daha fazla insana sahip olmak hiç faydası olmadı. Cennet Primal sıralamasındaki kültivatörler olan Serpent Punishing sopasının önünde yalnızca bir seçeneği vardı; Tek seçenek dövülmek oldu. Düzinelerce öğrenci düşmanları ile karşılaşan küçük yılanlar gibiydi. Hareket ettiklerini anlayan Serpent Punishing sopası hemen yüzlerine çarptı ve her grev geldiğinde kan yüzlerini kapladı. Yerdeki yere düştüler.
"Bang ... Bang ... Bang ..."
Bu isyana öncülük edenler için Li Qiye, acımasızca kesmeden titreyerek merhamet göstermedi. Yerde olsalar bile yine vururlardı.
Li Qiye, bu öğrencilerin hayaletler gibi ağlayıp kurt gibi ululaşana kadar kamçıyla dışarı çıktı; Bu öğrencilerin cesetleri kanla kaplanıp yere yatana kadar vurdu. Bir saat kadar ayakta kalamazlar.
Li Qiye öyle şiddetliydi ki, heyecanlı öğrencilerin korkudan titredi; Soluk döndüler.
"Hepiniz, benim için buraya gelin!"
Li Qiye, bir başka öğrenci grubuna sopasıyla işaret etti ve soğukkanlı bir sesle.
"Sen Kıdemli, biz, biz isyan etmedik."
Büyük gözlü kadın öğrenci, ürkütücü bir şekilde söyledi.
"Biliyorum."
Li Qiye kayıtsızca şöyle dedi:
"İlk dersim çok basit. Herkesin bana meydan okuyabileceğini bildirmektir; Ancak, bana meydan okumanın sonucu, hepiniz kendi gözlerinizle birlikte olacaksınız. "
"Bang ... Bang ... Bang ..."
Li Qiye, öğrencilerin harekete geçip geçmediğini göz ardı etti; Onlara hızlı bir çizgi çekti ve onları hızlı bir grev göndererek onları dövdü!
Gerçekte Li Qiye, Yun Fizik sıralamasında zaten yer almıştı ve öğrencilerden bazıları kendisiyle karşılaştırıldığında daha zayıftı. Serpent Punishing sopası olmasa bile, onlarla ilgilenebilir; Böylece, Li Qiye şiddetli bir aslan gibi bir paket kuzuya çarptı; göz kırpmasıyla yarısı aşağıya indi.
"Ahhh çalıştır ..."
Kusurlu fikirlerden kimin korktuğunu bilmiyorlardı, ama döndü ve kaçtılar.
Ne yazık ki, kaçmaya çalıştıkları an Nan Huairen tarafından geri gönderildi. Esasen kurtulamadılar ve geri atılan bazıları kendilerini savunmaya başladı; Bununla birlikte, bir sopa derhal onlara doğru uçtu ve bir anda, aynı yerde yere yatıyordu.
"Bang ... Bang ... Bang ..."
İsyan etmedi öğrencilere karşı, Li Qiye onlara kolay geçti. Sadece onları yere indirdi. Luo Fenghua'ya benzemiyorlardı, kanlı bir pulpaya çarptı.
Sonunda, istisna olmaksızın üç yüz öğrenci de yere vurdu. Öğrencilerin yüzlerinin hepsi ölümcül soluk göründü. Serpent Punishing stick gerçekten de onların düşmanıydı; Vücutlarında bir grev, yarayı terk etmeseler bile, yine de kemiklerine zarar verirler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmparatorun Hakimiyeti
Fantasy-Özet- On yıl önce, Li Qiye yere basit bir su bambusu ekti. Sekiz milyon yıl önce Li Qiye'nin koi balıkları vardı. Beş yıl önce, Li Qiye küçük bir kızın bakımını üstlendi. . . . Günümüzde, Li Qiye uykudan uyandı; Su bambusu yetiştiriciliğin tepesine...