"İyi idare edildin, olması gerekmeyen şeyleri zorlamaya hiç gerek yok."
Koruyucu öğrencisini nazikçe kurtardı.
O onaylayarak başını salladı.
"Bu yaşta yedinci seviyeye girebilmek için, genç nesilde övgüye değer".
Xu Hui fikirlerini topladı, derin bir nefes aldı ve soğuktan Li Qiye'ye baktı.
"Senin sıran! Vazgeçmek için çok geç değil. "
Xu Hui bacaklarını genişletti ve gölgelikle gülümsedi.
"Şimdi yaparsanız, daha sonra sizin için daha zorlayıcı şeyler yapmayacağım. Testi başarısız olana kadar beklerseniz, kaderinizin ne olacağını tahmin etmek daha zor olur. "
Li Qiye tuzlu tauntuları görmezden geldi ve adım adım Kaotik Kalp Ormanına girdi.
Önünde ateşin bir deniziydi. Bu, lavla dolu bir dünyaydı, dört küreleri kuşatan ateş püskürüyordu. Bu illüzyonun içinde ayakları keskin bir şekilde yakıldı; Kimse bu acıyı hayal etmeye bile başlayamadı, ancak Li Qiye tek bir inilti olmadan üzerinde durdu.
Li Qiye, Kaotik Kalp Ormanı'na aldırmadı. Desolace Dönemi boyunca, işkence gördüğü vakit geçirdi; Ruhu bedeninden koptu. Antik Ming tarafından sıkışıp göksel iblislerin elinden acı çekti. Güneş ışığı olmadan sonsuzluk gibi hissettiklerini harcadı ve birçok işkence uğruna uğradı. Karanlık karga bedeni ölümsüz olmasına rağmen; Ağrılı duyular hala mevcuttu.
Bir milyon yıl geçti, Yasak Gömülerden geçti, Ölümsüz Ülkede vakit geçirdi ve bu dünyanın en tehlikeli yeri olan Yasak Hayalet Bölgesine girdi. Bu yerlere kıyasla, Kaotik Kalp Ormanı kısa bir gezintiden başka bir şey değildi. Iradesini kıramadı.
Bir göz kırpışında, ilk seviyeyi geçti. Yanılsamada, ateşin denizi kayboldu; Li Qiye, şimdi tundra'nın buz gibi soğuk auraları ile çevrili, donmuş bir dünyadaydı.
Ormanın dışındayken, sayısız öğrenci Li Qiye'nin atılmasını bekliyorlardı. Koruyucu Mo ve Nan Huairen, Li Qiye'nin aşağılandıklarını görmek istemeyen, bakışlarını uzaklaşıyorlardı. Ancak, anlar geçtikçe, sessizlik çevrenin içine girdi. Bir mil uzakta bir iğne düşme duyabiliyordu. Başarısızlığı yüzünden kibrit ve tezahürat eksikliği nedeniyle şaşkına dönen iki kişi başlarını çevreledi ve gözleriyle tanışma olanağı açıklanamayan bir görüştü.
"Seviye ... Seviye ... Seviye sekiz ..."
Bir öğrenci şoka maruz kaldı.
"Seviye dokuz, on, onbir ..."
Li Qiye, boş bir cadde üzerinde yürürkiyormuş gibi, seviyeleri boyunca parladı. Onun hızı ilk seviye boyunca olduğu kadar hızlı kaldı.
"Seviye ... Seviye ... On dördüncü ..."
Sonunda, Li Qiye tam bir güvenle Kaotik Kalp Ormanı'na doğru gitti ve yavaş yavaş son seviyeden çıktı.
Herkes şimdi donmuştu. On dört kademeli Kaotik Kalp Ormanı'ndan geçerek; Bu imkansız bir başarıydı. Eski geçmişten günümüze kadar, Nine Saint Demon Kapısı'nın genç kuşaklarının hiçbiri bunu başaramadı. En yüksek yetenek ve iradeye sahip olan Li Shuangyan bile bunu yapamazdı.
"Bu mümkün değil ... imkansız! Bu olamaz!!!"
Xu Hui karışıklığa düştü, ancak gözlerinin önüne serilen gerçek budu.
Koruyucu Hua'nın ağzı da açıktır. Şaşkınlığı yüzünden onu kapatamadı.
Mezhep ustası bile Kaaotik Kalp Ormanı'nın ondördüncü seviyesinden geçemedi. Bu nasıl bir iradeydi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmparatorun Hakimiyeti
Fantasía-Özet- On yıl önce, Li Qiye yere basit bir su bambusu ekti. Sekiz milyon yıl önce Li Qiye'nin koi balıkları vardı. Beş yıl önce, Li Qiye küçük bir kızın bakımını üstlendi. . . . Günümüzde, Li Qiye uykudan uyandı; Su bambusu yetiştiriciliğin tepesine...