Bölüm 9: Acımasız (1)

117 8 0
                                    

Ertesi gün Li Qiye uyandıktan hemen Nan Huairen'in başka gezi gezisi yapmak isteyip istemediğini sordu. Çağından kalan ve orada dolaşan bir şey olup olmadığını görmek istiyordu.

Nan Huairen gitmek istemedi. Li Qiye'nin delirmiş ya da aptal olup olmadığı önemli değildi, onun sezgisi Li Qiye'nin kesinlikle başı belaya neden olacağını söyledi; Onunla gitmek sadece mazoşistti.

Ne yazık ki, Li Qiye daha önce dolaştı ve yolculuğuna devam etti. Nan Huairen'in onu takip etmekten başka çaresi yoktu. Bu gezi sırasında en önemli görev evlilik davasıydı. Aslında Li Qiye'ye bir şey olursa, yara almadan kurtulamazdı.

Ancak, ayrıldıktan kısa bir süre sonra, Du Yuanguang ve dışındaki öğrenci arkadaşlarıyla çevrililerdi. Bu öğrenciler Li Qiye ile göz göze gelmedi. Du Yuanguang mantoya liderlik ederken, bu kibirli piçi bir ders vermek harika bir fırsattı.

"Ah, kardeşim Du, şimdi büyük bir şöhretin uzun zamandan beri duyuldum."

Nan Huairen, sorunun geldiğini biliyordu, ancak hala sakinliğini ve samimiyetini sürdürdü.

Du Yuanguang sadece Nan Huairen'e kısa bir bakış attı ve şunları söyledi:

"Nan Huairen, burada işin yok. Yan tarafa geçin yoksa sizinle de ilgileneceğiz. "

Nan Huairen'in ifadesi daha karanlıktı, ama güçlülerin zayıf yığını biliyordu. Böylece, hafifçe eğildi ve sordu:

"Kardeşim Du, bunun anlamı nedir"

Du Yuanguang bu sefer Nan Huairen'i tamamen görmezden geldi. Öldürmeye niyetli Li Qiye'ye buz gibi soğuk bir bakış açısı gönderdi.

Şık ve her zaman olduğu gibi hazırlanmış olan Li Qiye, Du Yuanguang'a doğru ilerledi ve şöyle dedi:

"Akıllı bir köpek yol engellemez; Köpek olmak istemiyorsan o zaman kaçının "dedi.

Bunu duyduktan sonra Nan Huairen her şeyin mahvedildiğini biliyordu. Özellikle de Du Yuanguang'ın gözlerindeki kan susuzluğunu gördüğünde bunun bir olay olmadan sona ereceğini biliyordu.

Kızgın bir öğrenci bağırdı:

"Yaşamak istemiyor musun? Cleansing Incense Antik Sectin artık Ölümsüz İmparator nesli olarak nitelendirilebilecek özelliklere sahip değildir. Önümüzde palyaço gibi dolaşmaya mı cüret ediyorsun? Sadece karınca saygısız olmaya cesaret eder mi? "

Li Qiye imza atmaya hazırdı, ancak Nan Huairen çabucak onu durdurdu ve fısıldadı:

"Unut gitsin, Kıdemli Kardeşim. Onlarla ilgili endişelenme. Du Yuanguang, dikkat çekici bir dış öğrenci. Ayrıca Protector Hua'nın son öğrencisi. Yıllık sınavı geçerse derhal bir iç öğrenci olur "dedi.

Nan Huairen'in amacı, Li Qiye'ye Du Yuanguang gibi birini karşı antagonistik etmeyi göze alamayacaklarını hatırlatmaktı. Dokuz Saint Demon Kapısı'ndan bir koruyucunun desteğini aldı. Bu mezhepteki bir koruyucunun konumu Temizleme Tütsü Antik Kısmadaki yaşlı bir konumdan daha yüksektir.

Du Yuanguang hamle yapmadı, soğukkanlı bir sesle şöyle dedi:

"Biz, Dokuz Saint Demon Kapısı, Eski Öküz ülkesine hükmettik. Küçük bir mezhepten olsan bile, yine de konuk oluyorsun; Halen durumumuza uyan gerekli nezaketle size muamele etmek istiyoruz. Ancak son zamanlarda kardeşlerimden biri hazineyi kaybetti; Bu, onurlu mezheplerimizde yaygın bir olay değildir. "

Nan Huairen'in tenlemesi gri renkte çıktı. Panikledi:

"Kardeşim Du, sözlerin anlamı nedir"

İmparatorun HakimiyetiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin