Bölüm 43: İlk Yaşlıların Planı (1)

102 5 0
                                    

Seksiyonel Lider Zhou ayrıldıktan sonra, Li Qiye, Cleansing Jade Peak'daki öğrencilerin listesine göz gezdirdi; Toplam üç yüz öğrenci vardı ve Cleansing Jade Peak'in ilk öğrencisi beş yıl orada kaldı.

Li Qiye bir defaya mahsusluk listeyi okudular ve sonra Nan Huairen'e bakarak,

"Herhangi bir görüşünüz var mı?"

Nan Huairen kuru bir şekilde güldü:

"Sevgili kıdemli, bu küçük kardeş çılgınca spekülasyon yapmak istemiyor; Ancak, eğer gerçekten benim bakışımı bilmek istiyorsan, o zaman bu küçük kardeş sadece bir iki şeyi söylemeye cesaret edemez! "

Nan Huairen her zaman sorunsuz ve anlayışlıydı ve konuşma sınırlarını biliyordu; Li Qiye'nin kanadı altında olmayı seçtikten sonra Li Qiye'nin işaret ettiği yere giderdi.

"Başımdan cesur olma!"

Li Qiye kibirli bir şekilde bağırdı ve konuşmaya devam etti:

"Yetiştirmek için haince planlamaya harcadığınız enerjiyi kullanırsanız, mevcut gücünüz çok yüksek bir düzeye ulaşacaktır."

Li Qiye'nin sözlerini duyan Nan Huairen, gülümsemeye zorlayabilir:

"Kıdemli, doğal cazibelerden başka hiçbir şey yapamaz, göklerin yanında doğarlar."

"Pekala, bana daha hain kelimeler vermeyin. Bana görüşlerinizi söyleyin. "

Li Qiye hafifçe elini salladı. Onun küçüklerindeki düz kelimeleri umurunda değildi. Nan Huairen'in doğası katılaşmıştı; İsteseydi bile değiştirilemezdi.

Nan Huairen hızla şöyle dedi:

"Bir haber duydum: Birinci Yaşın öğrencilerine Garip Mücevher Zirvesinde nasıl yetiştirileceklerini öğretmenizi istedi, ancak ikinci yaşlı Yıkama Jade Tepesinde öğretmenliği savunuyordu ..."

"Tahminlerinize devam edin, böylece onları dinleyebilirim!"

Li Qiye gülümsedi; Bu olayın arkasındaki temel faktörleri zaten anlamıştı.

Nan Huairen artık can sıkıcı değildi; Düşüncelerini ciddi biçimde anlatmaya devam etti:

"İkinci yaşlı Cleansing Jade Peak'da büyük etkisi var, çünkü kıdemli Leng Shizhi de orada eğitim gördü. Leng Shizhi, yetiştiriciliği ile yalnızca üçüncü nesil bir öğrenci olmasına rağmen, halihazırda bölük lider amcalarıyla eşit durumda idi. "

Burada, Nan Huairen, Li Qiye'nin ifadesini görmeye kalktı; çünkü onun ifadesini biliyordu; Strateji ve püf noktaları söz konusu olduğunda bu kıdemli kişi en korkunç insandı.

"Mm, diğer Yaşlılar nasıl tepki verdi?"

Li Qiye gülümsedi.

"Bu..."

Nan Huairen bir an merak etti. İnsanları okumakta çok yetenekli olmasına rağmen, üçüncü nesil bir öğrenci olarak, onun için gizlilik içinde olmadığı pek çok şey vardı.

"Çok basit! İlk Yaşlı'nın hala Sekt Master pozisyonu için rekabet etmek isteyip istemediğini görmek yeterlidir, o zaman doğru bir tahmin yapabiliriz. "

Şu anda Tu Bu Yu geldi; Ileri doğru yürürken konuştu. Bin yıldan daha uzun bir yaşta olmasına rağmen vücudu genç bir erkek kadar güçlüdür; Yüzünün her zaman nazik bir gülümsemesi vardı.

"Devam et, dinliyorum"

Li Qiye konuşmaya katılan Tu Bu Yu'nun varlığına aldırmadı; Böylece ona devam etmesini buyurdu.

İmparatorun HakimiyetiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin