Bölüm 14: Kaotik Kalp Ormanı (2)

104 7 0
                                    

"Hmmf, Kaotik Kalp Ormanına mı giriyorsun? Bu çöp ne yapmayı umuyor? "

Ormanın eteklerinde, alay konuşmaları yeniden başlamıştı.

Başka bir öğrenci başka bir düşünceyi dile getirir:

"Son sınavda Kıdemli Xu, ormanın beşinci katına çıktı. Şimdi Cennetin Görev Aşamasına ulaştı ve Savaşçı Gölgelik aşamasında yetiştirmeye başlamaya başlamıştı, onun yetiştirme gücü ve iradesi eskisinden çok daha güçlü; Ben yedinci seviyeye gidebileceğini tahmin ediyorum. "

***

Palyaçolar Vakfı, Saray Genişletmesi, Yun Fizik, Geçici Saray, İç Ömür, Cennet Mandası, Savaşçı Gölgelik, Arıtılmış Yeniden Yaşlanma, Cennet İlkesi ve Ruh Oluşturma gibi ekiciler için aşamaları düşükten yükseğe doğru:

Bir kişi rakipsiz sahneye ulaştı ve Cennetin Vasiyetini aldı, biri Ölümsüz İmparator olarak adlandırılacak.

Dünyada ölüm yoktu, bu yüzden bir kişi neden ölümsüzler için bir imparator vardı diye sorabilir. Bu başlık neden mevcut? Çünkü bir söz vardır: "Kaderim yalnız benimtir; Göklere değil. "

Cennetin İrade asalı olarak hizmet eder; Bütün canlıları kuşatır ve tuzaklar. Bir kültivatör doruğa ulaştığında, onların amacı Cennetin Vasiyetini kontrol etmektir, böylece sonunda hapishaneden özgür olacaklardır.

Bu, Cennetin Vasiyetini edindikten sonra birinin Ölümsüz İmparator olarak adlandırılmasının nedeni buydu. Bununla birlikte, gerçek ölümsüzlüğün mümkün olup olmadığını gerçekten kimse bilmiyor; Bu bir sır olarak kaldı.

Her çağın sadece bir cennet iradesi vardır; Her çağın yalnızca bir kişinin Ölümsüz İmparator olması mümkündür.

***

Kaotik Kalp Ormanı, Nine Saint Demon Kapısı'nın bir öğrencinin doğuştan gelen yetenekleri, yetiştiricilik eğilimi ve irade kararına varıldığı yerdir. Buradaki en önemli kalite insanın iradesi idi.

On dört seviyeden oluşur. Dışardan bakıldığında, normal orman ile arasında büyük bir görsel farklılık yoktu. Bununla birlikte, bu görünüşte normal bir yer Nine Saint Faziletli Paragon tarafından yaratılmıştır.

Davetsiz misafirlere gerçekçi yanılsamalar gösterilirdi. Gizemli gözlere sahip olanları bile Dokuz Seviye Erdemli Paragon'dan daha güçlü olmadıkça tekniğin içinden bakamadılar. Aksi takdirde, tekniğin içeri giren herkes için gerçek olacağı düşünülür.

Örneğin, kendisini bir ateşin denizinde sıkışmış bulabiliriz. Vücut aslında sanki tuzağa düşmüş gibi hisseder; Zihin acıyı açıkça hissedecekti. Seviye yükseldikçe illüzyon da o kadar güçlü olurdu.

Tabii ki, yangının vücudunuza ulaşmasını önlemek için acıyı hafifletmek için yetiştirme teknikleri ile yasaları hak etmeye devam edebilirsiniz. Tek şey, herhangi bir mesafe geçişi tekniği kullanarak ormandan kaçamayacağınızydı.

"İdiotik küçük oğlan, acele et ve gir!"

Ormanın dışındaki Xu Hui, Li Qiye'ye karşı kibirli bir şekilde gülümsedi. Mevcut yetenekleri ile sekizinci seviyeye girmek hiç problem olmayacağına inanıyordu.

Li Qiye ormana baktı ve hafifçe sırıttı. O yıl, eski tavuk, Kaotik Kalp Ormanını kendisi yarattı; Iradeyi sınamak için gerçekten iyi bir yerdi.

"Ben mi?"

Li Qiye açık bir şekilde konuştu:

"Kaotik Kalp Ormanının İnşa Edilmesi bana bir anlam ifade etmiyor. Eğer girersem, değerini gösterme şansın bile olmayacaktı. Önce sen git, sonradan, sana bir şans tanımadığımı söyleyemezsin. "

İmparatorun HakimiyetiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin