Bölüm 84: Günışığı Gökyüzü Ölümsüz Sır (2)

59 3 0
                                    

Li Qiye'nin konuşmasını duyunca, bölüm liderleri ve koruyucularından bahsetmene gerek yok, hatta yaşlılar şaşırdı. Sonunda, beş büyük beş kişi Li Qiye'nin kapısına geldi ve onlara ders vermelerini istedi.

Şu anda beş yaşlı her beşi de Li Qiye tarafından son derece ikna edildi. Onların bakış açılarından Li Qiye'ye Patrik tarafından öğretildi, bu nedenle Cleansing Incense Antik Bölgenin içindeki yöntemlerin en derin gerçeklerini biliyordu.

Li Qiye beş yaşlıya şöyle dedi:

"Yaşlılar binden fazla yıldır ekim yapıyor ve Dao vakıfları güçlendiriliyor. Üretimi ilk baştan yıkmadıkça ve yeniden yapmadıkça, ileriye doğru büyük bir direnç göstermek imkânsız olurdu. Halihazırda, kusurları düzeltebilir ve ekiminizde ufak değişiklikler yaparak Dao temelini en üst düzeye çıkarabilir ve optimize edebilirsiniz. Bununla birlikte, hepiniz ısrarcı kalırsanız, gelecekte Antik Aziz dünyasını aşmak için hala bir umut var. "

Beş yaşlı çok uzun süre yetiştirmişti ve Dao vakıfları kusurlarla eksikti. Bu, geçersiz bir sonuçtu; Dao vakfı yok edilmezse büyük bir değişiklik yapmak imkansızdı. Li Qiye sadece onlar için küçük ayarlamalar yapabilir!

Bununla birlikte, yaşlılar hala çok heyecanlıydı. Onlar, Aydınlanma Varlıkları olma, hatta Eski Azizler olma şansları olmadığının farkındaydı. Şu anda, Li Qiye onlara umut verdi ve onları büyük motive etti.

Gu Tieshou'nun grubu, Li Qiye'nin bilgini Patriğe, onun rüyasında Dao öğreten atfetti, bu yüzden Ölümsüz İmparator Min Ren'in hakiki derin gerçeklerini miras aldı.

Bununla birlikte, Immortal İmparator Min Ren'in Li Qiye tarafından ekilen yola getirildiğini bilmiyorlardı. On bin yıllık akışı takiben, Li Qiye sayısız büyük karakter yetiştirdi; O doğal olarak benzersiz bir bilge efendi idi.

Yaşlıların ruhlarını karıştıran bir diğer şey ise, Li Qiye'nin rüyasından gördüğü "Dokuzuncu Kazanın Yaşam Metodu" adlı eksik bir hak yasası bulmasıydı. Daha da ilginç haberler, Li Qiye'nin Daylight Sky Merit Law'ı meditasyonundan sonra Cleansing Incense Ancient Sect'in "Daytime Sky Immortal Secret" adlı Cennetin Sır Gizli Yasasını bulabildiğini ortaya koydu!

Bu, şaşkın yaşlıların uykusuz uzun süre kalmasına neden oldu. Cennet Will Secret Yasası, ah! Bu kesinlikle sayısız kültürünün ve mezheplerin delirmesine neden olur!

Bununla birlikte, "Dokuz Kazan Hayatı Yöntemi" ve "Gündüz Gökyüzü Ölümsüz Sırrı" mezhebin en büyük sırları haline geldi. Beş yaşlıdan başka, sadece Li Qiye bunları biliyordu.

Li Qiye'nin Dao talimatıyla mezhep doğru rotaya gönderildiğinde, kişisel olarak yetiştirme zamanı geldi. Bununla birlikte, Birinci Yaşlı Gu Tieshou kapısına geldi ve onu üçgen eski binaya götürdü, tek bir şey gördü.

Li Qiye, Gu Tieshou'yu eski binaya kadar takip etti. Hazinenin içinde hazineleri ve ruh ilaçlarını tutan bir köşeye girdiler ve Gu Tieshou şöyle dedi:

"Son kez söylediğin şeyden sonra, özellikle bazı Öğrencilerin Kutsal Kitap Kütüphanesi, Silah Silaheti ve Hazine Evi'ni yeniden düzenlemelerini emrettim. Daha sonra bazı müritler bu cüzdanı buldu, ancak amaçlarını göremedik. Ayrıca son derece ağır "dedi.

Köşeye eski bir tablet yerleştirildi, herhangi bir ışık olmadan adım siyahtı. Üst, açık gravürlerle kazınmış, külfik olma noktasına kadar karmaşıktı. Bu eski tablet, bilinmeyen bir miktarda yaşıyordu ve üstte deliklerle doluydu. Bu, zaman erozyonu değil kılıç işaretleri kaynaklanıyordu.

Li Qiye, milyonlarca yıl boyunca pek çok hazineyi görmüştü, ancak titizlikle bu eski tablete baktığında ifadesi değişti. Bu tür bir madde, bir kez gördü. Onun önünde aynı antik tablet olmasa da, gördüğü madde benzer bir orijinli bir öğeydi.

İmparatorun HakimiyetiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin