Yu'nun Serpent Punishing Stick gibi bir cisim görememesi doğaldı. Eski zamanlardan beri, kendi gözleriyle gören insanların miktarı azdı. Bilgisiz Yasak Tehlikeleri aşmaktan ötürü o da Serpent Punishing Stick'in sırlarını ve sihirli özelliklerini bilmezdi.
Eğer biri kendi özelliklerini fark edemezse, gözlerinde yalnızca ahşap bir çubuktu.
"Seni öldüreceğim!"
Vücudu yaralarla dolup taşsa da, Gümüş Kartalı Fiziği otomatik olarak devreye girdi. Xu Hui'nin kaburgalarının altında, iki keskin pençe çıktı ve Li Qiye'nin kalbi için gitti.
Xu Hui'nin Silver Eagle Physique vardı; çünkü babası, başarılı bir yetiştirme seviyesine sahip bir insan haline gelen Gümüş Kartaldı. Pençe çifti, düşmanlarını aniden şaşırtmak zorunda kaldıklarında vücudunun daima içinde saklanıyordu.
"Phanh!"
Tahta sopa, gümüş kartal pençelerini kolayca durdurdu ve onları Xu Hui'nin cesedine geri itti.
"Kendi ölümünü ara!"
Li Qiye soğukkanlılıkla ilan etti.
"Kim bush"
İki bıçak ağzını Xu Hui'nin omuzlarında deldi ve vücudunu hareketsizleştirerek yere sıkıştı.
"Beni öldürmenin bu kadar kolay olduğunu düşünüyor musun? Bugün, sana merhamet etmeden vuracağım. "
Li Qiye ahşap sopayla ona vurmaya devam etti; Patladığı olaydan dolandırıldığını hissetti.
"Bu kadarı yeterli!"
Şu anda, Koruyucu Hua artık izlemeye devam edemez. Savaş sahnesine atladı ve bağırdı.
Li Qiye ona bakıp şöyle dedi:
"Şimdi ne var? Eğer çocuk kazanamazsa, yaşlı adam da katılmak ister mi? "
"Genç olan, sanrıImaz olma!"
Gözleri öfke ve nefret içeriyordu; dedi ki:
"Bırak gitsin, yoksa şahsen seni öldüreceğim."
"Onu koruyacağım, ama ..."
Bitirdikten sonra Li Qiye iki bıçağı Xu Hui'nin cesedinden kesip birden fazla parçaya ayırdı. Zemine çarpan bıçaklar, yağmur yağdı ve kıvılcımlar çıkardı.
"Hui'er! Seni küçük piç, ölümünü kabul et! "
Koruyucu Hua tüm kısıtlamayı kaybetti ve kan gücü gökyüzünden delindi. Yirmi bin metre yükselen sihirli bir kılıç Li Qiye'ye uçtu.
Koruyucu Mo, zamanında tepki gösteremedi; Zihni panik doluydu.
"BANG!"
Gökyüzüne delici kılıç ortaya çıktığında, birdenbire, göklerden gelen devasa bir ayak durdurulamaz bir kuvvetle yere yığıldı. Bu darbeyi kimse durduramaz; İsimlendirilmiş Kahraman ya da Kraliyet Asil değil. Aydınlanmış Bir Varlık ya da Göksel Bir Kral bile bunu yapamazdı; Tüm canlılar o ayağın gücüyle karşılaştırıldığında sadece karıncalardı.
"Noooo!"
Koruyucu Hua sadece acayip bir çığlık atmayı başardı. Devi ayağı altındaki vücudu et pastası haline geldi; O daha ölmüş olamazdı.
Ayağın Li Qiye'ye ait olmadığı için herkes şaşırdı; Bu savaş safhasının dört köşesinde yer alan dört dev heykelden biriydi. Koruyucu Hua'ya benzeyen Kraliyet Soylu'nun tek basamakta öldürülmesi inanılmazdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmparatorun Hakimiyeti
Fantasy-Özet- On yıl önce, Li Qiye yere basit bir su bambusu ekti. Sekiz milyon yıl önce Li Qiye'nin koi balıkları vardı. Beş yıl önce, Li Qiye küçük bir kızın bakımını üstlendi. . . . Günümüzde, Li Qiye uykudan uyandı; Su bambusu yetiştiriciliğin tepesine...