"Bang ... Bang ... Bang ..."
Li Qiye, Zhang Yu'ya bir darbe indirdi. Zhang Yu, üç yüz öğrencisi içinde altına yaklaşmıştı, ancak diğer müritlerin çoğunluğuyla karşılaştırıldığında iki yıl önceki dövüş salonuna katıldı.
Zhang Yu'nun yetiştiriciliği zayıf olsa da, yaşlı bir öküzün tokluğuna ve gitmesine izin vermeyen bir ruhuna sahipti. Serpent Punishing stick vücudu şiddetle vurdu ve vücudunun ağrısı çekti; Sanki kemiklerini ve tendonlarını soymuş gibiydi, ayakta bile olsa zordu.
Bununla birlikte, Zhang Yu, bu direnişin zaman kaybı olduğunu bilerek bile ayağa kalkmaya çalıştı; Bununla birlikte, Li Qiye tarafından defalarca yere dayanıp dövülmeye devam etmek için durmadan, tekrar tekrar ayağa kalmaya çalışıyordu.
Bu sefer Li Qiye kasıtlı olarak onu test etmeye çalışıyordu; Zhang Yu'ya vurdu ve tekrar etti. Kan yoktu; Ancak dayanılmaz bir acı duyana kadar Zhang Yu'ya vurdu, kemikleri ve tendonları parçalanmış gibi hissetti.
Eğer bu farklı bir insan olsaydı, hareketsiz bir şekilde yerde yalan olurlardı; Ancak Zhang Yu, Li Qiye'nin grevlerine direndi ve tekrar tekrar ayağa kalktı.
"Bang ... Bang ... Bang ..."
Bıçak Zhang Yu'nun cesedini çarpmaya devam etti. Bu çarpıcı ses, diğer öğrencilerin fikirlerini kaybetmesine neden oldu; Li Qiye'nin Zhang Yu'ya karşı çok uzakta olduğunu düşünüyorlardı.
Son üç kez, Li Qiye genellikle sadece bir insanı yere getirdi ve sonra duracaktı; Ancak, bu sefer, Li Qiye'nin Zhang Yu'yu kasten zorlaştırdığı sanki. Tekrar tekrar, Zhang Yu'ya vurdu ve Zhang Yu, Li Qiye'nin yere vurması için tekrar tekrar ayağa kalktı.
Sona kadar Zhang Yu artık grevden kalkamadı. Vücudu yaralanmadığı halde kan dökmedi, dört bacağı yoruldu; Ağrıdan titriyordu. Soğuk ter bir fasulye büyüklüğü koştu ve solgun beyaz bir yüzü vardı - ne kadar acı içinde olduğunu gösterdi.
Zhang Yu eyaletini görünce, pek çok öğrenci yardımcı olamadı, tekrar tekrar titredi; Zihinlerinde korku ile, birçok kadın öğrenci kötü hissetti ve onları izlemek için dayanamadılar.
"Vazgeçmek istemeyen bir ruh, çok iyi!"
Li Qiye yorgun bir şekilde yatan Zhang Yu'ya sakin gökyüzü açık rüzgar ifadesine bakarak şöyle dedi:
"Mutsuz olsaydım, hepiniz gibi küçük karakterlerde kullanmazdım. On bin basamak geri çekilsin; Eğer hepinizi üzerimden atmak istiyorsam, aklıma başımın üstünden - tümüne işkence yapmak için üç veya beş yüz vahşi yol düşünebilirim! "
Li Qiye'nin bu sözleri, Zhang Yu'nun kulakları ve öğrencilerin geri kalan kısmı içindir.
"Sen..."
Zhang Yu'yu yenmesinden sonra, Li Qiye'nin Serpent Punishing sopası başka bir öğrenciyi kolayca işaret etti:
"Dikkat çekmek."
Li Qiye'nin işaret ettiği öğrenci saçlarını patlattı, iki bacağını titredi ve Li Qiye'nin zorbaca istismarı altında dışarı çıkamadı.
"Hepinizin sizi niye dövdüğümü biliyor musunuz?"
Li Qiye bu öğrenciye baktı ve gülümseyerek sordu.
Şu anda öğrencinin gözünde Li Qiye'nin gülümseyen yüzü, şeytanın gülümseyen yüzünden daha korkunçtu; Iki bacağı salladı, vücudu soğuk korku sardı ve açık konuşamıyordu. Kekeledi:
"Evet-evet, ağabeyi rahatsız ettiğimiz için ..."
"Yanlış!"
Li Qiye gülümsedi:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmparatorun Hakimiyeti
Fantasy-Özet- On yıl önce, Li Qiye yere basit bir su bambusu ekti. Sekiz milyon yıl önce Li Qiye'nin koi balıkları vardı. Beş yıl önce, Li Qiye küçük bir kızın bakımını üstlendi. . . . Günümüzde, Li Qiye uykudan uyandı; Su bambusu yetiştiriciliğin tepesine...