Seksiyonel Lider Fu üçü orta büyüklükte bir toplantı odasına götürdü. Böyle bir oda sadece konukları eğlendirmek için büyük önem taşımıyordu. İki mezhebin arasındaki evlilik teklifi kadar etkileyici bir etkinlik için Nine Saint Demon Gate, müzakereyi sadece bir lider sınıfına bırakıyordu. Sadece bu değil, normal konukların tebriklerine uygun nezaket prosedürünü kullandılar ve olaya ağır bir vurgu yapmadıklarını gösterdiler.
Konukları dinlenme alanlarına yerleştirdikten sonra, Seksiyonel Lider Fu, çiçekli dili samimiyetsizce kullandı ve çabucak ayrıldı.Koruyucu Mo, misafirperverliği olmadığı için zihinsel olarak hazırdı, öfkeli değil, sadece ciddiydi.
Seksiyonel Lider Fu, Protector Mo grubuna yerleştikten sonra doğrudan mezhebin iç hazinesine yöneldi. Eski bir tapınağa yaklaşırken, bir yaşlıyla tanıştı. Yaşlı, havada dalgalanıyordu; Başını kuşatan göksel bir halo. Durmadan döndüğünde, dünyanın gerçeklerinin her birinin fiziksel formdaki gözleri her göze görünür ve vücudunu örter; Hiçbir şey baskısı ile kıyaslanamazdı. Görünüşe göre aramızda bir tanrı idi.
"Temizleme Tütsü Antik Kenti'nin asal öğrencisi nasıl?"
Bu ihtiyarın şimşek sesi çevreledi ancak kalbe korku uyandıran bu ses tapınakta duyulabildi.
Seksiyonel Lider Fu, dışarıdayken, Named Hero unvanıyla son derece kibirliydi. Ancak şu an korkudan titriyordu. Dizlerine çöktü ve konuştu:
"Sevgili Yaşar, sadece bir karıncaydı, sadece bir ölümlü, cahil ve kibirli bir genç konuşmacı, tartışmaya değmez."
"Görüyorum, izin ver."
Gözleri kapalı olsa bile başkalarına korku salan gürültülü ses yeniden basar.
Seksiyonel Lider Fu kibarca bir kez daha eğilip dikkatle tapınaktan ayrıldı. Gittikten sonra vücudu terli. O yalnızca bir bölüm lideri idi; Bir yaşlıyla buluşacak nitelikte veya statüye sahip değildi. Onur sahibi olabilmeleri için önce Kraliyet Soyundan bile çağrılmaları gerekirdi.
"Bir Mortal Fizik, Mortal Hayat Çarkı ve Mortal Kader Sarayı ile asal öğrenci olabilmek için bir ölümlü seçmek; Temizleme Tütsü Antik Kenti'den tasarruf sağlanamaz "dedi.
Seksiyonel Lider Fu ayrıldıktan sonra, yaşlı boş tapınakta bir başkasıyla konuşmaya başladı.
"Ölümsüz İmparator Min Ren'in imparator teknikleri için gerçekten utanç verici; Hala bu tarikatta ikamet etmeleri için iyi bir şans var "dedi.
Gizemli ve asil bir ses havada çaldı.
Yaşlı devam etti.
"Meşhur İmparator Min Ren'in teknikleri burada kaldıkça Majesteleri, onlardan bir tanesiyle biraraya gelene kadar sadece bir zaman meselesidir! O ölümlü, birinci sınıf torunumuza layık değil. "
Gizemli ses sessiz kaldı; Yaşlıyla aynı. Seyirci olsaydı, Şeytan Kralı'nın görüntüsünde şok olurlardı. Kişi Demon King'in son derece tehlikeli bir karakter olduğunu bilmek zorunda.
Efsaneye göre kökeni ve gerçek biçimi son derece zordu. Onu yönlendiren mezhep giderek daha ışıltılı hale geldi; Hiçbir şey onun zorbalığını sarsamazdı. Eski Öküz Ülkesi'ndeki kimse onun göksel kavrayışına karşı koymaya cesaret edemezdi.
***
Koruyucu Mo hala sessizce orada oturuyordu. Nan Huairen, rahatsız edici bir atmosferle, kasıtlı olarak işkenceyle uğraşan odadan kaçmıştı.
Li Qiye kendi odasına gitti. "Invisible Dual Blades" tekniğini anında kullanmaya başladı, saniyenizi boşa harcamayın. Tekniğin bedenine ve zihnine yerleştirilmesini istedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmparatorun Hakimiyeti
Fantasy-Özet- On yıl önce, Li Qiye yere basit bir su bambusu ekti. Sekiz milyon yıl önce Li Qiye'nin koi balıkları vardı. Beş yıl önce, Li Qiye küçük bir kızın bakımını üstlendi. . . . Günümüzde, Li Qiye uykudan uyandı; Su bambusu yetiştiriciliğin tepesine...