Bölüm 63: Savaşın Tanrısı Formül (1)

81 5 0
                                    

"Ahh ..."

Üç bölüm lideri sefil bir sesle çığlık attı. Parçalara ayrılan kemiklerin sesi, bu insanların duymak için eşsiz derecede zordu. Herkes yardımcı olamazdı ama kanının soğuk çalıştığını hissediyordu. Kuşkusuz, üç bölüm liderinin tüm vücutlarındaki kemikler bu tekme ile kırılmıştı.

Kemikler parçalanmış gibi duyduktan sonra herkes titredi. Warrior Canopy uzmanları Li Qiye'den tek vuruş bile durduramadı; Bu tekme ne kadar korkutucu oldu?

"Cehennem Ölümsüz Fizik Bastırıyor!"

Li Shuangyan şok bir ifadeyle kendine mırıldandı. Bu noktada, Li Qiye'nin eşsiz Ölümsüz Fiziği konusunda netleşti. Oniki kişiden biriydi, Cehennemi Bastıran Ölümsüz Fizik.

Ölümsüz Fizik'in ağırlığını bastıran cehennem Tanrılar ve Şeytanlar boğabilir. Fizik ortaya çıktığında, tüm büyülü yasaları bastırabilir. İnsanın ölümsüz bir bedene sahip olması ölümsüz bir bedene imkânsız olan ölümsüz bir Fizik'i yetiştirmek için bilinçli bir Ölümsüz Fizik Merit Kanunu'na sahip olmadığı sürece bilirdi.

Ölümsüz İmparatorlar şimdiye kadar ebedi geçmişten beri, Eşsiz Ölümsüz Fizik Merit Kanunları yaratmışlardır; Fakat ölümcül bir vücut olsaydı, Immortal Physique'i yetiştirme konusunda başarı şansı hala çok azdı.

Şüphesiz, Li Qiye'nin Ölümsüz Fizik kesinlikle orijinal şeklidir. Büyük tamamlamaya ulaşmak sadece bir an meselesiydi! Arkasındaki anlam Li Qiye'nin fiziksel uygunluk yasasının Ölümsüz İmparator fizik hakkı yasasının bile üzerindeydi. Ölümsüz İmparatorun üstünlüğünün üstünde olmak; Sadece ne tür fiziksel uygunluk yasasıydı?

Li Shuangyan bu noktaya kadar düşündüğünde ifadesi büyük ölçüde değişti. Bunun ardındaki imaları biliyordu. Cehennemi Bastıran Ölümsüz Fizik'in zayıflığı, hızının çok yavaş olmasıydı. Bununla birlikte, Kun Peng, bu dünyada en hızlı hıza sahip bir varlıktı. Li Qiye, Kun Peng'in Altı Çeşitliliğini Kaderlik Yasası olarak kullandı ve bu onun Ölümsüz Fizik'inin eksikliği için hazırlandı!

Kun Peng'in Altı Çeşitleri, Cehennemi Bastıran Ölümsüz Fizik ile sinerjikleşti; Bu nasıl bir korkutucu varlıktı? Li Qiye'nin cesedi, gerçekten bu dünyadaki en egemen ve şiddet silahıydı!

"Göksel Tanrılar Hapsi!"

Li Qiye'nin üç bölüm lideri üzerinde ölümcül bir darbe uyguladığı andan itibaren, daha önce kaçmış olan Leng Shizhi, Li Qiye'ye yönelik bir saldırıyı gizlice gizledi. Otuz altı göksel tanrılar kılıç oluşumu, yolunda her şeyi yok eden şiddetli kılıç auraları ile Li Qiye'ye doğru eğilmiş; Ancak Li Qiye'nin cesedi tıpkı bir Kun Peng gibiydi ve bir göz açıp kapayıncaya kadar oluşumdan kaçtı.

"Kun Peng'in Altı Türevi, dikkatli olun ..."

Koruyucu Hu, bu hak yasasını daha önce de görmüştü. Bütün Cleansing Incense Antik Bölgesindeki herkesin içinden bu yasayı uygulayan ilk yaşlı sadece vardı; Mezhepteki en güçlü İmparator yasasıydı.

Leng Shizhi önlemek için çok yavaşken Li Qiye'nin hızı çok hızlı, iki soğuk auralar yanıp sönüyor, bir "Phoosh" sesi çaldı ve iki Görünmez Çift Blade bedenini yere soktu!

Hala vücudundaki tanrısal zırhı giyiyordu. Biri bilirdi, vücudundaki tanrısal zırh Godly Gold metalden hazırlandı; Bununla birlikte, Invisible Dual Blades'in altında, tanrısal zırhı, aniden çivilenmiş ince bir kağıt parçası gibiydi!

"Ah..."

Vücudu çakılarak, Leng Shizhi sefil bir şekilde bağırdı.

"Kılıç oluşumunun derin gerçeğinin onda birini bile anlayamadın, yine de beni tuzağa düşürmek mi istiyorsun?"

İmparatorun HakimiyetiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin