Şimdilik, yalnızca İlk Yaşlı'yı değil, geri kalanları da Li Qiye'nin zihnini okumaya çalışıyorlardı. Xu Hui'yi öldürmek şansa bağlı olabilir, o da Li Qiye'nin kendisine yönelik bir saldırıyı gizleyebildiği kibirinden kaynaklanıyordu. Kader öngörülemiyordu ve bazen bir kişi şanslı olabilir.
Bununla birlikte, Kaotik Kalp Ormanı hiç böyle değildi. Altı Yaşlılar son yüz bin yılda, genç nesilden hiç kimse, Erdemli Paragon seviyesinde olmadıkça, tüm seviyeleri başarıyla geçtiğini biliyordu.
Altı Yaşlıların bakışlarıyla baskı altına giren Protector Mo ve Nan Huairen, Li Qiye yerine terliyordu.
"Honorable Elders, Kaotik Kalp Ormanı, girenlerin zihinlerini test etmenin bir yolu olarak düşünülmüştür. Bir ekilebilirlik direnci testi düşünülmemelidir. Bir insanın manevi iradesi yeterliyse tüm ormandan geçebilir; Onun yetiştiriciliği ile ilgisi yoktur. "
Li Qiye İlk Yaşlı'nın sorusuna cevap verdi.
"Hmmmph, ölümlü manevi iradeniz Kraliyet Asil'sinden daha mı güçlü?"
Yaşlı Xiong mutsuzlukla bağırdı.
Li Qiye kaşlarını kaldırdı ve şöyle dedi:
"Yaşlı, manevi güç yetiştirme gücü ile ilgisi yoktur. Yüksek bir yetiştirme başarısı, güçlü irade ile eşdeğer değildir. Çağlar boyunca, Aydınlanmış Varlıklar ve Göksel Kings'in bol miktarı, istikrarsız iradelerinden ötürü, Qi Sapma'ndan zavallı bir ölüm geçirdi. "
(TL: Burada Qi Sapmayı kullanacağım. ")"Bu şey ... gökyüzünün ne kadar yüksek olduğunu ya da yeryüzünün enginliğini bilmeyen kimdir? Senin gibi bir kişi Aydınlanmış Varlıklar ve Göksel Kings'i eleştirmeye cesaret edemez mi? "
Yaşlı Xiong sessizce konuştu.
Li Qiye sabırsızlıkla şöyle dedi:
"Sadece gerçeği söyledim. Yaşlılar yalan söylediğimi düşünmeye devam etmek isterse, o zaman Dokuz Saint Demon Kapısına gidebilir ve gerçeği doğrulayabilirsin! "
Li Qiye'nin sabrını yitirmesini gören Yaşlı Xiong gözlerini yuvarladı ve fırtına demlemek üzereydi, fakat Birinci Yaşarci öksürdü ve müdahale etti:
"Buna da izin verelim. Prenses Li ile olan evliliğinize ne dersiniz? "
Xu Hui ve Kaotik Kalp Ormanı hakkındaki açıklamaları memnun kalmasalar da, en önemli şey evlilikti. Temizleme Tütsü Antik Sect ve Dokuz Saint Demon Kapısı yasalar içinde olmalıdır! Temizleme Tütsü Antik Sect, Dokuz Saint Demon Kapısı gibi güçlü bir destek ister.
"Bu mesele Nine Saint Demon Gate'den sormanız gerekecek; Benim kararım değil "dedi.
Li Qiye artık bu konuşmaya devam etmek istemedi ve birdenbire cevap verdi:
"Tartışma burada sonuçlanıyor!"
Birinci Yaşlı'nın vazgeçmekten başka çaresi yoktu. Li Shuangyan'ı Li Qiye ile evlendirmeye zorlayamadılar; Dokuz Saint Demon Kapısı ile görüşme gücü yoktu.
Birinci Yaşı devam etti:
"Mezhep için büyük bir uğraş yaptınız. Anlaşmamıza göre, vaat edilen her şey size verilecek ... "
"Brother Gu ..."
Yaşlı Xiong araya girmek istiyor, ancak Birinci Yaşlı, Elf Xiong'a sessiz olmasını söyleyerek, kollarını kullanarak yumuşak bir şekilde zıpladı.
Birinci Yaşayan Li Qiye'ye baktı ve şöyle devam etti:
"İlk olarak, Yun Fizik sahnesine vardığınızda size bir Kral Sınıfı tıbbi pasta vereceğiz. İkincisi, Fizik, Yaşam Tekerleği ve Kader Sarayı teknikleri için; Her biri için bir tane yetiştirme metodu seçeceksiniz. Elbette, farklı teknikler de seçebilirsiniz, ancak en fazla üç el kitabı seçebilirsiniz. Bundan memnun muydun? "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmparatorun Hakimiyeti
Fantasi-Özet- On yıl önce, Li Qiye yere basit bir su bambusu ekti. Sekiz milyon yıl önce Li Qiye'nin koi balıkları vardı. Beş yıl önce, Li Qiye küçük bir kızın bakımını üstlendi. . . . Günümüzde, Li Qiye uykudan uyandı; Su bambusu yetiştiriciliğin tepesine...