-Jegyeket, bérleteket kérek! - ébresztett fel egy középkorú férfi kalaúz.
-Tessék...- nyújtottam át neki a személyimet, meg a jegyemet, amit a scannelővel, vagy valami géppel lecsippantott hogy nem-e hamisított.
-Köszöm...- adta vissza - Jó utat! - mondta, majd megvillogtatta kissé sárgás fogait, és ment tovább.Az út hátralévő részében zenét hallgattam, és nem tudom miért de a kalaúzon járt az eszem. Kék szemek, barna haj, amit a sapkálja nagy részben eltakart. Nem volt kigyúrt, de vékony se. Biztos voltam abban hogy van családja, és alig várja hogy hazamehessen végre hozzájuk.
Ahogy kiértem, pont jött a villamos, így fel szálltam rá. Nem tudtam leülni, ugyanis tömve volt. Kicsit bizarrnak találtam, szerintem soha többet nem használom a tömegközlekedést. Büdös hajléktalanok, drogosok, egymás annyát szidó emberek, mindenféle nemzetiségű.
A Blaha Lujza téren gyorsan leszálltam, közben útbaejtettem a mekit, ( biztos vagyok benne hogy 4 kilót híztam) majd meg sem álltam a Népszínház utca 49-ig. Nagy nehezen sikerült bemennem a lépcsőházba, közben megnézem melyik az én postaládám. 15-ös nem mondom egyszerű volt megtalálni ugyanis egy fasz volt rárajzolva.
Felmentem a lépcsőkön, kifulladva, próbáltam belehelyezni a kulcsot a zárba.
Ledobtam a cuccaim az előtérbe, majd pihentem egy kicsit. Később kipakoltam a ruháimat (igényesen bedobáltam az első fiókba).
-Hoppá, mi ez? - vizsgáltam meg egy Playboy újságot ami leesett a fenti polcról. Cica babák mindenhol. Nagy segg, nagy mell. Tele leszbikus képekkel amik felizgatják, a férfi ( vagy esetleg női) olvasókat. Kár hogy nekem nem jött be. Belelapozgattam de sehol, még csak meg se moccant a kobrám. Megsajnáltam magam, hogy nekem semmire sem áll fel, ezért elővettem az új tankönyveimet, hogy legalább tudjam melyik anyagnál tartunk.*Első nap az új sulimban
- Mivel év közben jelentkezem át ebbe a suliba, nagy valószínűséggel nem lesznek barátaim. - gondoltam magamban, és bementem az iskolába. Végigmentem a folyosón, szépen komótosan sétáltam a 23-as terembe, közben körülöttem egyre több diák csatlakozott a saját társaságába.
-Sziasztok!- köszöntem az új osztálytársaimnak, majd leültem egy szabad padra a harmadik oszlop ablakfelöli részén.
Páran morogtak egy "szia" féleséget, majd jól megnéztek maguknak.
Szépen lassan becsengettek, és elkezdődött a tanítás. Első óra matek volt, szépen be kellett mutatkoznom, közben belépett a terembe egy fiú. Kék szempár, szőke lazán zselézett haj, bőrdzseki. Igazán irigylem az adottságait, nekem is kék szemem van, viszont rusnya barna hajam volt. Ő is jól megnézegetett engem, és bocsánatkérések közepette, elfoglalta a helyét a mögöttem ülő padban...A többi óra lazán telt. Senki sem szólt hozzám hál' istennek. Az órák végén elmentem pisálni, mert már nagyon kellett, de ez az egész teljesen más volt mint egy átlagos hugyozás...
YOU ARE READING
Enyém vagy |Yaoi| ✔
RomanceBarni. Egy 16 éves srác. Első szakítása után, Pestre költözik, és a suliban rájön arra, hogy nem a lányok iránt érdeklődik. Sok hullámvölgyön kell keresztül mennie, rengeteg kalandot kell átélnie (?) mire megtalálja az igaz szerelmet, és hogy bosszú...