#37

103 3 0
                                    

Az este elég akciódúsan sikeredett.

Reggel 7 óra van, így visszamentem a lányokhoz. Egy hangot sem hallottam, ezért csak benéztem a nyíláson keresztül. Hajni tátott szájjal alszik a kartonbábun, Gréta pedig még a nyálát is rácsorgatta. Szegény kartonbábuk. A másik sátorban Majához néztem be, aki maga mellett szorosan öleli a tartalék bábukat. Anna is ott volt a sátorban. Valószínű az este visszatért. Neki a fülhallgató a füléből kilógott, és hangosan szólt belőle a zene. És egy Justin Bieber takaró volt rajta, párna a feje alatt.

Én nem vagyok akkora fanatikus rajongó mint ezek itt. Nem vagyok oda halálosan a zenékért. Lehet bennem van a hiba.
Hiába próbálok aludni, sehogy se megy. Csak a gondolatok kavarognak a fejemben.
Most akkor hogy van ez az egész? Andrisnak mint mondjak? Hamarosan újra suli van, és valószínű ő továbbra is akarja ezt a kapcsolatot. Én viszont már nem érzek iránta semmit.
Akkor ott van Dániel. Fantasztikus éjszakát töltöttünk együtt, meg volt a tűz is kettőnk között, de ahogy megjelent újra Máté, teljesen elvesztettem az eszem.
Már több mint fél órája itt próbálok elaludni, se sehogy se megy. Amikor már kezdett lecsukódni a szemem, akkor iszonyatosan elkezdett fájni a hasam. Hiába fordolódtam, nem múlt el a hasfájás. Gyógyszert meg persze hogy nem hoztam. Hasgörcsökkel szenvedve, valahogy eljutottam a wcre. Lehet hogy valami rossz volt a karjában, ami nem tetszett a szervezetemnek. Fogalmam sincs mennyi az idő, de biztos nem tíz percig ültem ott. Egyszer csak nyitódott az ajtó. Valószínű hogy egy férfi és egy nő volt, sőt biztos. Miközben én szültem, a mellettem lévő fülkében testi vágyaikat élte ki az a két ember. Most megvárjam, hogy végezzenek, vagy én töröljem ki a seggem, és távozzak? Amikor már 3 perce vártam, én éreztem magam kellemetlenül, hogy ilyen pornó hangokat kell hallanom. Gyorsan kitöröltem, gyors iramban lehúztam a wc-t és szaladtam ki. Amikor már szerencsésen kijutottam, akkor jutott eszembe, hogy nem mostam kezet. Gyorsan odamentem a tóhoz, és nagyon higiénikusan belemostam a kezem. Hajnalodott, ideje lenne visszamennem. Ma van az utolsó nap. Ki kell használnunk.

Enyém vagy |Yaoi| ✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora