#29

120 7 2
                                    

Ma indulunk a fesztiválra. Neten megvettem a jegyet, vettem egy stabil sátrat, ha nagyon kevés pénzem marad akkor a táskám legaljában ott van a bankkártyám. Mivel négy napra megyünk így nem fogok sok ruhát vinni. 4 póló,boxer, 3nadrág, 2zokni, cipő,papucs, fűrdőnadrág. A tisztálkodási szerek, szúnyogírtó, napolaj, ezek mind elférnek egy nagyobb táskában. Grétáék feljönnek Budapestre, innentől pedig Kelenföldre utazunk, majd felszállunk arra a vonatra amelyik Zamárdiig visz.
A macskát, lepasszoltam Lénának. A fáradozásáért cserébe adtam neki egy nagy Milka táblás csokit.
Mivel idő van, és mindent összeszedtem ami szükséges lesz, így bezártam a lakást, és elindultam a Keletihez, villamossal.
Egy kistáskában vittem magammal 3 üveg majdnem jegessé fagyott ásványvizet, és 10 db szendvicset. Kicsit nehéz volt cipekednem, de valahogy megoldottam. Amire odaértem, ott visítoztak már Hajniék. Előbb is érkeztek.
- Hali. - mondtam majd a cuccaimat ledobtam oda ahova ők.
- Majáék hol vannak? - kérdezte Hajni.
- Nem tudom, de ha miattuk késsük le a vonatot én megfujtom őket. - mondta Gréta idegesen.
- Sziasztok. - Köszönt egyszerre Maja és Anna.
- Na végre! - mondta Gréta majd kifújta a levegőt.
Mivel televolt az egész keleti korunkbeliekkel, simán lesz társaságunk. Meg is érkezett a vonat. Gyorsan siettünk hogy mi kapjuk meg az ülőhelyeket. Az út másfél órás volt Kelenföldig és rohadt meleg volt. Hajnalkáék most hálálkodhatnak nekem hogy hoztam hideg vizet.
Leszálltunk ugyanis megérkeztünk.
5 perc múlva egy nagy dudálás keretében tudatunkra adta a vonat, hogy megérkezett.
- Bazdmeg. - kárnomkodtunk szinte egyszerre, más-más szavakkal kifejezve.
- Na szálljunk fel. - mondta Hajni.
- Hova szól a hellyegy? - kérdeztem.
- 66,67,68,69,70. 4-es kocsi. - olvasta fel Gréta.

Gyorsan megkerestük a helyünket, de mivel sohasem mehet minden zökkenőmentesen a helyükön ült 3 vén öregasszony.
- Bocsánat, de ez a hely a miénk. - mondtam kedvesen.
- Mit képzelsz magadról kisfiam hogy 3 nyugdíjast felkeltesz amikor így sem tudnak menni.
- De az a mi helyünk itt áll a jegyen. - mondtam védekezően.
- Minket az nem érdekel, nehogy már mi menjünk el máshova. - kezdte el a másik is.
- Maguknak már az ágyból nem kellene felkelniük, de vonatozni van idejük. Keressék meg a kurva helyüket, aztán oda üljenek le. Ott van a kibaszott jegyünkön hogy az a mi helyünk. Ha nem tetszik hívok egy kalaúzt és majd az kirúgja onnan a vén picsájukat. Aztán nézhetnek. - mondta idegesen Gréta. Nem tudom mi van vele de ma kicsit könnyebb kihozni a sodrából. Lehet hogy izgul, vagy annyira nem ismerem, és mindenkinek beszól aki nehezíti az útját.
- Hát nem hiszem el ezek a mai fiatalok nem tisztelik a náluk idősebbeket. - mondta az egyik majd felállt, és elindult ezt követvén a másik kettő.
- Na végre. - dobta fel a csomagját Hajni és levágta magát.
Én végignéztem a három öregasszony szenvedését, ugyanis rockerek foglalták el az ő helyüket. Kicsit beszopták. Kicsit nagyon. Rengeteg srácot, és rengeteg csajt láttam, akik bezsongva ültek vagy áltak. Mindenkiből folyt a víz... Már csak 1 óra és megérkezünk...

Enyém vagy |Yaoi| ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat