- Szeretlek Barni. - mondta Dani, és az arcomat kezdte simogatni.
Kicsit gyors volt nekem ez a tempó, de mivel nem akartam megbántani, mi mást válaszolhattam volna, mint hogy én is szeretem.
Ezután, elmentünk a G-Eazy koncertre, majd egy kis pihenő, és jött is a várva várt Punany Massif. Amikor elkezdték énekelni az Élvezd című dalt, szinte tátva egyszerre üvöltöttem velük, mint mindenki más. Hatalmas élmény volt. A pörgősebb zenéknél valahonnan Föld alakú labdákat kezdtek el dobálni, amiben én és Dani is részt vettünk.Egy újabb pihi után jöhetett Newik. Igazából kicsit jobbra számítottam, de meg volt a hangulat, és még egy hosszas csókot is eleresztettünk Danival, úgy hogy nem látta senki. A koncerten Dani haverjai is előkerültek, és az egyik sört adott nekem. Szavak nélkül is a legjobb barátommá vált.
Dani haverjaival mentünk tovább a Nicky Romeora, ahol már kicsit többet ittam a kelleténél. Arra emlékszem hogy nagyon durván buliztunk, majd koktéloztunk. Hajnal négy fele, egy padon ébredtem a többiekkel. Nagyjából tudtam merre van a sátor részleg, így elindultam arra.
Amikor odaértem a lányok még aludtak szerencsére. Nem tudom hogy magyarázzam volna meg nekik, hogy kicsit kirúgtam a hámból. Kerestem magamnak tiszta ruhát, és elmentem a tusoló fele. Nem volt még senki sem bent. Gyorsan lekaptam az alkoholtól bűzlő ruháimat, és lemostam magam. Megmostam a fogamat, majd felvettem a tiszta ruháimat, és indultam vissza. A fáradtságtól, vagy a másnaposságtól szinte össze tudtam volna esni, így bedőltem a gumimatracomra.
*Három órával később*
-Barni bazdmeg kelj már fel! - rúgdosta a lábam Hajni.
- Oké,oké. - ültem fel, és megdörzsöltem a szemeimet.
Hajniék elindultak, úgyhogy siettem utánuk, egy gyrosos bódénál áltunk sorba.
- Azt tudtuk hogy jó buli lesz, de nem ennyire. - mondta elképedve Anna.
- Miért ti is ott voltatok? - kérdeztem, majd leültem egy nagyobb faasztalhoz, a többiekkel, a gyrosunkkal a kezünkben.
- Igen. Annyira smároltál a pasiddal, hogy velünk nem is foglalkoztál. - szomorodott el Anna.
- Tessék? - majdnem rosszul lettem. Nem ittam olyan sokat. Valóban ezt tettem?
- Jól hallod. Sőt. Olyan is volt amikor valami van idegennek csaptad a szelet.
Majdnem elástam magam szégyenemben. Erre most mit mondhatnék?
- Hé...Barni...Nyugi...Csak szivattalak...- mondta Anna látva az arcomat.
- Szóval ez amit mondtál nem történt meg? - kezdtem megkönnyebbülni.
- Hát azt nem tudom. - kezdett kuncogni.
- Inkább hagyjuk. - mondtam, majd a reggeli gyros elfogyasztásával foglalkoztam leginkább.
Vissza mentünk a sátrakhoz, és a csajok elmentek letusolni, így én a telefonomon, átnéztem milyen koncertre kellene ma mennem.Galantis 19:05-20:20 (Main Stage)
Halott Pénz 21:45-23:00 (Jäger Aréna)
Tiësto 22:15-23:30 (Main Stage) Timmy Trumpet 01:00-02:00 (Party Arena)
Miután végeztek a lányok megindultunk a nagy színpad felé. Igaz semmi nem volt még délután fél egykor, csak egyszerű rádió mixeket adtak le.- Oda felülünk? - mutogatott Anna a hatalmas óriáskerékre.
Én nagyon félek magasban, így nem hiszem hogy jó társaság lennék. Aki alattunk lenne leokádnám a fejét.
- Részemről oké. - egyezett bele Gréta, majd a csapat többi része vadul bólogatni kezdett. Mindenki rám nézett, ugyanis én nem szólaltam meg.
-Hát...Én...-néztem rájuk félénken, majd várták, hogy végre megszólaljak- Én nem...-mondtam szomorúan.
- Ne legyél már beszari. Lehet hogy soha többet nem ülhetsz fel ide. Élj egy kicsit. Szabadulj fel.-mondta Anna a biztató monológját.
- Oké. Felszállok. - mondtam nagy sóhajjal. Igaza van. Nem akarom elrontani a hangulatot. Miért ne mennék fel? Lehet soha többé nem jutok el ide, mert akkor már milliókat kell érte kiadni.
Beálltunk a sor végére, ami nem volt olyan nagy, és vártuk, hogy mi következhessünk. Fesztipay-jel kifizettük a jegyet, majd, felültünk. Kicsit remegtem, amikor beültem, de amikor a tetejére értünk, az valami fantasztikus volt. Muszáj volt megörökítenem, így előkaptam a telefonom, és lőttem pár képet.
- Hogy érzed magad Barni? - kérdezte Gréta.
- Még mindig remeg a kezem. - mutattam fel jobb karomat. - de a kilátás elképesztő... - Úr Isten. - szólogatta a fentieket Hajnalka. - Rosszul látom, vagy az ott tényleg egy BTS-sátor? - kezdett mutogatni, a Main Stage felé. A többiek mind arra néztek amerre Hajni, és mindegyiknek egy őrült vigyor ült ki arcukra.
Miután lement a körünk, mondanom sem kell, hogy szaladtunk a BTS sátor felé.
ESTÁS LEYENDO
Enyém vagy |Yaoi| ✔
RomanceBarni. Egy 16 éves srác. Első szakítása után, Pestre költözik, és a suliban rájön arra, hogy nem a lányok iránt érdeklődik. Sok hullámvölgyön kell keresztül mennie, rengeteg kalandot kell átélnie (?) mire megtalálja az igaz szerelmet, és hogy bosszú...