#28

136 6 1
                                    

2 nap elteltével:

Gyorsan eltelt a kirándulás. Megnéztünk minden látványosságot. Andrissal minden este titokban kufircoltunk. Máté nem próbálkozott szerencsére. Minél előbb el akarom felejteni. Grétával és Hajnival sokat beszélgettem az elmúlt időben. Kiszedtek belőlem minden titkot. Elakadt a lélegzetük, hogy nekem milyen kis titkos életem van. Remélem megmarad a barátságom köztük is.

Nyári szünet előtti héten:

Sikeresen tizenegyediskes lettem. Igaz nem valami szép a bizonyítványom, de ez van.

Vakáció utáni 3. napon:

Messenger:
"A csoportot létrehozta Gréta"
"A csoportot elnevezte Maja: kesudio(fing szag)"
Hajni: Akit bevettünk a csoportba kinek lenne kedve eljönni a Balaton Soundra?
Maja: Mi megyünk.
Hajni: Mi???
Maja: Mármint Annával együtt.
Hajni: Remek. Barni? Jössz? Ha nem akkor takarodj a csoportból :).
Én: Oké. Megyek. Csak meg kellene beszélni hogy mikor lesz, mit vigyek, mikor jövünk, stb...
"Gréta csoportos hívást indított"
"Hajni csatlakozott a csoportos híváshoz"
"Anna csatlakozott a csoportos híváshoz"
"Maja csatlakozott a csoportos híváshoz"
"Barni csatlakozott a csoportos híváshoz"
"A csoportos hívás véget ért"

A fotelben ülve simogatom Kormit, ugyanis nem került elő a gazdája, így befogadtam. A csajszi aki vigyázott rá, nagyon megvolt vele elégedve. Akkor csak nálam szarja szét az egész lakást a macska?

Jövő héten indulunk. Addig megint le kell szerválnom a cicust, és jegyet kellene vennem a fesztiválra. Anyámékkal is beszélni kellene, ha egyáltalán akarnak velem. Sok elintézni valóm lesz.

Épp lemetem a Pennybe, ugyanis megint üres a hűtő, be kellene vásárolnom. A sorok között kutatva véletlen nekimentem az egyik eladónak. Göndör frizurája volt, és nagy pufi teste. A névjegykártyájára Dániel volt írva. Jelen pillanatban ezt a nevet találtam a világ legszebb férfi nevének.
- Elnézést. - motyogtam.
- Semmi gond. - mondta vidáman, majd kacsintott egyett.
Gyorsan megkerestem mindent amire szükségem volt, majd rohantam haza a csomagokkal. Mindent ledobtam, majd egyenesen a laptopomhoz siettem. Gyorsan beütöttem a Facebook-ot, majd rákerestem a Dániel névre. Szinte minden Pesten élő Dániel Facebook profilját végignéztem, de nem találtam meg a göndört. Oda is mehettem volna hozzá, de olyan cikisen éreztem magam, hogy beleestem. Szó szerint. Nem tudom mi van velem, de most egyszerre három emberbe vagyok szerelmes. Máté, Andris, Dániel. Ebből Mátéval kb 2 hónapig jártam. Andrissal még most is járok. Dániel pedig...őt most láttam meg... És mit ne mondjak... Ő is szerelem első látásra.

Enyém vagy |Yaoi| ✔Where stories live. Discover now