#4

352 19 1
                                    

Levette rólam a nadrágot, majd lassan a boxert is. Azt hittem ki fogja használni az alkalmat hogy megdugjon, de helyette elkezdte simogatni a heréimet. Nem tudom mit csináltam de elmosolyodott, valószínű sőt ezer százalék hogy elvörösödtem. Elkezdte huzigálni és... mi az isten...lecuppantott... Eszméletlenül​ jó érzés volt, de ezt sohasem fogom neki bevallani.
-M...Máté...nem bírom...tovább...el...elmegyek.- mondtam ki nagy nehezen, de már késő volt...Úristen...Beleengedtem a szájába...Én biztos beokádtam volna. A reakcióját vártam, hátha fullákolni kezd, esetleg öklendezni, de nem. Felnézett rám, majd mint egy macska körbenyalta a száját.

-Barni. Hát nem sokáig bírtad. El kell hogy szomorítsalak, de te buzi vagy. Egy hetero biztos nem engedte volna hogy leszopjam. Sőt már a simogatástól felállt neked...És az hogy elélveztél...Hallod...Nézz rám...Még a hajam is gedvás lett.

-Sajnálom.- mondtam és mivel még mindíg vörös voltam, meg a testem is zihált, főleg egy bizonyos testrészem,elmentem zuhanyozni. Nem vártam meg Máté reakcióját. Engedtem magamra a hideg vizet hátha végre lehűl a testem.

-Mit is sajnálsz pontosan? - nyitott be hozzám. Nem hallottam hogy bejött. - Jézusom ez a víz nagyon hideg. Normális vagy? Még a végén megfázol és majd ápolhatlak... - vette melegebbre a vizet. Most vettem észre milyen kockás hasa van. Egyből elvörösödtem, kicsit irígy is voltam mert én csak zabáltam egész nyáron. Ha csináltam volna pár felülést, nem lennék ilyen, dagadt. Hozzányomott a csempéhez ami először kicsit hideg volt. Nagyon szorosan hozzám préselődött, már szinte éreztem kobráját, amint az enyémhez hozzáér, majd mindkettő az egekbe tornyosul. Máté szenvedélyesen, majd mohón csókolni kezdett.  Viszonoztam, éreztem ahogy mosolyog, majd válaszként nyelvét is használatba vette. Gyorsan fordított egyet rajtam, most a hátamat árasztotta el puszikkal. Kicsit fészkelődni kezdett hogy megtalálja a tökéletes helyet ahol egyből be tud találni, majd... Megtörtént...Eléggé fájdalmas volt, ezért alig tudtam visszafogni hogy ne ordítsak fel, Máté is csak nyögdösott, valószínű azért mert szűkös vagyok. Lassan már csak úgy ki be járkált miután utat tört magának, egyre mélyebbre és mélyebbre süllyed el bennem. Még mindig fájt, de valahol örültem hogy boldoggá tehetem. Egyre gyorsabb lett az iram, és egyre hangosabban nyögtem.
-Szeretlek Barni. - mondta lassan, csókolgatva a nyakamat.- Áhh...nem... Bírom... Tovább...
-Ne...Maté...gyorsan húzd ki!-utasítottam,de már késő volt. Belefröcskölt a seggembe. Kicsit szégyelltem magam, majd újabb árnyalattal vörösebb lett az arcom. A meleg nedű nagyszerű sikosítóként használt. Így kevésbé fájt. Lassan ideje volt befejezni. Eléggé kifáradtam. Adtam egy gyors csókot Máténak, jelezve hogy mára ennyi, és egyenesen az ágy felé vettem az irányt...

Enyém vagy |Yaoi| ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin