Barni szemszöge:
Az ébresztő idegesítő hangjára ébredtem fel. Máté nagyban aludt. Mivel reggel hat volt, gondoltam ráér fél órával később is. Addig letulsoltam, és egy egyszerű szürke pólót vettem fel, egy farmerrel. Ahogy belenéztem a tükörbe, eléggé csúnyának láttam magam. Fodrászhoz kellene mennem, és az arcomon lévő pattanásokkal kezdeni kellene valamit. Miután rendbe tettem magam felébresztetten Mátét, nagy nehezen.
*Az iskolában*
Mátéval együtt mentünk be a terembe. Én levágodtam a helyemre, és elővettem a kémiát. Próbáltam értelmezni hogy hogyan kapcsolódnak az elektronok meg az ilyen szarok egymáshoz, amikor valaki a hátam mögül hozzámért. Hátrafoldultan, eddig észre sem vettem, de egy kis festett fekete hajú lány ült mögöttem.
- Bocsi hogy zavarlak, de nem tudnál adni egy ceruzát, és egy tollat? Otthon felejtettem a tolltartómat. - mondta félve, kicsit lehajtotta a fejét. Én automatikusan megfordultam, keretem valami olyat, amit nem rágtam szarrá unalmamban és felényújtottam.
- Tessék. - erőltettem mosolyt az arcomra, majd megfordultam.Óra közben az a csaj megint megbökött, hátrafordultam, és egy papírfecnit nyújtott a kezembe. Szépen kihajtogattam, majd elolvastam a rajta lévő precízen leírt szavakat:
- Mi a neved?- ez állt a papíron. Egy szóval lerendezve visszadobtam neki.
- Barnabás
- Engem Majának hívnak. Bocsi de ha nagyon érdekel a kémia akkor nem zavarlak.
-Nem dehogy is. Hogyhogy szobaáltál velem?
- Nem sok barátom van, ezért próbálok szerezni párat.
- Az király. Mostmár legalább van egy haverom...
Szépen lassan, majdnem egész órán leveleztünk. Mátéval ma nem sokat dumáltam.
Az udvaron folytattuk tovább a beszélgetést. Sohasem gondoltam volna, hogy lesz barátom ebben az iskolában. Egyébként rendkívül jó volt vele beszélgetni. Nagyjából kibeszéltünk mindenkit az osztályból, ki az aranyosabb, ki a csúnyább, kövérebb, ribancabb...
Lassan áttért arra hogy neki ki tetszik az osztályban. Sajnos a gondolataim Máté körül zajlottak ezért nem sokat értettem abból amit Maja mondott.
-És neked tetszik valaki az osztályból? - kérdezte ártatlanul. Nem fogom elmondani neki hogy a fiúk iránt érdeklődöm.
- Nem nagyon. Nem beszélek nagyon senkivel. Eddig csak Mátéval és veled beszéltem...Aztán eltelt a nap. Különösen jól éreztem magam. Egyedül jöttem haza, ugyanis Máténak volt egy plusz órája...
Végre lett egy barátom, és végre lefekhettem aludni. Álmomban macska voltam, aki a ház tetején kerget egy másik cicát. Ez jelent valamit? Aztán arra ébredtem fel, hogy Máté cirógat...
YOU ARE READING
Enyém vagy |Yaoi| ✔
RomanceBarni. Egy 16 éves srác. Első szakítása után, Pestre költözik, és a suliban rájön arra, hogy nem a lányok iránt érdeklődik. Sok hullámvölgyön kell keresztül mennie, rengeteg kalandot kell átélnie (?) mire megtalálja az igaz szerelmet, és hogy bosszú...