#30

104 6 0
                                    

Megérkeztünk. Jelenleg a tömeget követjük. Mindenki kezében egy üveg ásványvíz van. Ahogy előre haladunk rengeteg italos stand van akik az ásványvizet 100Ft helyett minimum 250- ért adják. Vannak jegyárusok is akik majdnem dupla annyiért árulják a jegyet. És persze szendvicses standok is vannak. Nekünk már megvan a jegyünk itt virít a csuklónkon.
- Mikor érünk már oda? - nyávogott Anna.
- Szerintem nemsokára. - válaszolta Hajni.
- Ott van a nagykapu. - mutattam a távolba. Tényleg ott volt, csak előttünk volt kb kétezer ember.
- Azt a kurva. - szótagolta Gréta.
- Egy ideig itt leszünk még. - mondta Maja is.
Sajnos igaza volt Majának. Egyre közelebb érve már nem ment a tömeg hanem várakozott. Másfél óra múlva a kapu előtt voltunk 500 méterre. Egy körbe álltunk hogy legyen egy kis terünk oxigént kapni. Kb 20 perc múlva már a biztonsági őrök nézegették a táskáinkat, a jegyünket.
- Jó. Mehettek. - mondta az egyik őr.
Ahogy átmentünk a kapu alatt kb tíz térképet szedtem össze. Mindenkinek a kezébe adtam egyet. Elkezdtük nézni hol lehet a legjobb helyet kifogni.
- Oda menjünk. - mutogatott a nagyszínpad közelébe Gréta.
- Ne. Oda menjünk ahol legközelebb van a kaja. - mondta Anna.
- Szerintem menjünk ide. - mutogatta Hajni.
A wc, tusoló közelében volt, és nem messze tőle volt mindenféle stand.
Elkezdünk arra menni a cuccainkkal.
- Ott a wc. - mondta Maja.
- Akkor ott táborozzunk le. - mondtam majd egy füves területre mutattam, ahol nem messze mellette ott volt 3 sátor felépítve.
Nem közvetlenül melléjük mentünk, hanem egy 40 méterrel arrébb. Elkezdtük felhúzni a sátrakat. Háromszög alakban tettük a sátrakat, hogy középen legyen terünk ha nagy lenne körülöttünk a tömeg. Én nagyon béna vagyok ebben, így a sátram háromszor is összedölt.
- Bassza meg. - mondtam amikor megint összedőlt.
- Hogy lehetsz ilyen balfasz Barni? - mondta nevetve Anna, majd odajött és segített. Kivettem a táskámból a hálózsákot, kis otthonosan berendezkettem. (Középre bebasztam a hálózsákot, mellé a táskámat) fogtam fesztkártyámat, majd kiültem középre.
- Jöttök? - kérdeztem.
- Hova? - feküdt el a sátorba.
- Enni. - mondtam ki az egyetlen szót ami után nem kellett semmi több, mindenki előkapta a kártyáját a térképpel, majd indultunk a legközelebbi gyrososhoz.
Miután ettünk gondoltuk felfedezzük a környéket. Kimentünk a Balaton szélére és lefotózkodtunk a Balaton Sound kiírás előtt. Ugyebár kedd van azaz 0. Nap ezért még nincs semmi. Holnap kezdődik az igazi Balaton Sound. Megnéztük a színpadokat. Telefonra  letöltöttem az alkalmazást, majd a wifis helyekre mentünk. Már rengeteg fotót csináltunk. Gyorsan feltöttük Facebookra, majd mentünk tovább. Körbejártuk az egész fesztivált, beszélgettünk hetijegyes emberekkel is. Attól függetlenül hogy első nap, nagyon élvezetes. Mindenki be van zsongva, és eszméletlenül gyorsan rohangál mindenki, hogy napnyugta előtt, megismerje hol lesz az elkövetkezendő öt napban.
Már este nyolc van. Leültünk egy padra beszélgetni. Már ha lehetne Hajnitól beszélni, ha nem üvöltetné a hangfalját. Minek hozta el egyáltalán? Valamikor éjfél körül vissza is sétáltunk a táborhelyünkre. Gyorsan elfeküdtem a hálózsákomon, majd nagy nehezen sikerült elaldunom...

Enyém vagy |Yaoi| ✔Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon