#9

245 13 0
                                    

-Jó reggelt! - ásítottam mosolyogva
-Jó reggelt Barni. Beszélni szeretnék veled. - mondta kedvesen.
- Igen? - kicsit ideges voltam, de még mindíg mosolyogtam. Gyorsan az órára pillantottam. Hat óra lesz nemsokára.
- Ki volt az a lány tegnap?!- abbahagyta a jópofizást, majd erőszakosan megfogta a kezem.
-Áu, ez fáj Máté...Engedj el! - próbáltam kiszabadítani magamat.
- Ki volt az a lány tegnap?! - kérdezte, és erősebben szorította a kezemet, odahajolt hozzám, fél centi volt köztünk. Ajkamhoz érintette száját és halkan suttogott.
-Te megcsalsz engem? - kérdezte szexin , majd leborított az ágyra
- Én nem ... Ő csak Maja, a barátom. - lesütöttem a szemem, majd éreztem az arcom elvörösödni.
- Szóval a barátod. - kelt fel rólam...- Vele sokkal többet mosolyogsz mint velem. Szünetbe is vele lógsz! Ez biztos több mint barátság.- kicsit mintha eltorzult volna az arca.- Csináltátok már?Végre találtál egy lányt akire azonnal lecsaptál? - nézett rám pimaszul. -Hmm?
- Én nem érzek iránta semmit. -miközben magyarázkodtam, az ölébe ültetett.- Csak egy jó barát, akivel meg lehet beszélni mindent.
- Fordulj a hasadra.- mondta. Nekem tágra nyílt a szemem, de utána engedelmeskedtem. Térdén voltam. Letolta a boxeremet, és simogatni kezdte hátsómat, majd rácsapott pár nagyot. - Én téged szeretlek Máté! - sírva fakadtam.
- Shh...Ne...Ezt nem kell...- törölte le ujjával az arcomról lecsorduló könnycseppet, majd megint elkezdte simogatni, és csapkodni.
- Nem hiszel nekem Máté? - újra elsírtam magam.
Abbahagyta.Nem válaszolt, csak a szemembe nézett és méregetett.
-NEM BÍZOL BENNEM MÁTÉ?- üvöltöttem.
-Kussolj! - nagyon erősen lelökött a földre- Pont te vagy az aki felháborodik? Ne magyarázkodj nekem. Legalább valdd be az igazat.
- De én az igazat...- nem hagyta hogy befejezzem a mondatot ugyanis pofon vágott. Erősen. Belesajdult a fejem.
Felkapott és belevágott az ágyba. Elkezdte letépni rólam a ruhát. Miután a boxeremet is leráncigálta rólam, kigombolta nadrágját. Eközben próbáltam kijönni alóla, de újra pofon vágott, és egy kezével összefogta felettem a kezeimet. Miközben már lehúzta, és elengedte, egyik kezemet elengedve azt mondta:
- Gyerünk. Huzogasd. - parancsolta. Erre én arcbaköptem.
- Igen? Szóval ha ennyi nyálad van akkor a szádat kellett volna először kihasználnom.- mondta és erősen a földre térdeltetett, majd belenyomta a számba szerszámát. Erőszakosan elkezdte mozgatni a számban, majd a torkomig lenyomta, majdnem behánytam. Még párszor megismételte, majd elélvezett, egy hangos sóhaj mellett.
- Ki ne merd köpni, mert ha magam alá teszlek elvérzel.
Tettem amit mondott,mert féltem. Nagy nehezen lecsurgott torkomon nedve. Újra felkapott, és most maga alá gyűrt. Lábamat szétfeszítette, és bevágódott az ánuszomba.
- Dehh..Meg...Ígérted, hogy nem fogok elvérezni. - nyögtem ki, mialatt még jobban mozgatni kezdte csípőjét.
- Nem ígértem meg. De nem is fogsz, mert te még kellesz nekem. - kihúzódott teljesen, majd mielőtt fellélegezhettem volna, belémlökte magát. Egy hangos artikulátlan nyögést adtam ki, amikor újra belém élvezett. Befejezte. Összehúzta nadrágja cipzárát.
- Na Barnikám, most olyan voltál mint egy igazi kurva. Csak ebből a buzi változat. - csapott egyet a seggemre, majd kisétált.Pár perc múlva hallottam az ajtócsapódást...
-Teljesen érzelemmentes volt az egész. Durván megerőszakolt.Fájt, és ezt sohasem fogom neki megbocsátani. Megbosszulom. Ezeken gondolkoztam amikor álomba sírtam magam...

Enyém vagy |Yaoi| ✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora