#23

152 7 0
                                    

A kirándulás előtti napon:

Na akkor még egy vastag pulcsi kell, hogyha netán hideg lenne. - mondtam magamban, mire odajött mellém a macsek, akinek még mindig nincs neve. Nem tudom...Legyen Kormi?
Már több napja fent van a neten de nem kereste senki. Az a helyzet hogy én elmegyek. Nem lehet itthon egyedül. Talán odaadom egy szomszédomnak addig. Nem ismerek innen senkit, de egy magányos öregasszonynak talán megesik rajta a szíve.
Gyorsan egy zacskóba tettem kaját, és megfogtam a kis Kormit.

20 perc elteltével:

Az emeleten minden ajtón bekopogtattam, de senkinek sincs ideje a cicára. Talán megpróbálom eggyel fentebb.

Már a harmadik ajtón kopogtatok. Szomorkodva várom hogy ajtót nyisson valaki, de még mindig semmi. Átsétálok egy másikhoz. Mire megnyomtam volna a csengőt, nyitódott az előző ajtó. Egy barna hosszú hajú csajszi nézelődött kifele.
- Oh szia. Barni vagyok. - mutatkoztam be.
- Szia Léna vagyok.
- Megkérhernélek egy szivességre Léna? Tudom hogy csak most látsz életedben először...- hadartam, de beleszólt.
- Persze. - mondta nyugtatóan.
- Arról lenne szó, hogy én elutazom egy hétre, és vigyázni kellene Kormira.
- Szívesen segítek. - mondta és kikapta a kezemből a kiscicát, aki fura módon egyből hozzá bújt.
- Köszönöm. Itt van a macskakaja is. - nyújtottam át neki a zacskót. - Nagyon köszi. Majd meghálálom valamivel.
- Semmi szükség rá. - legyintett, majd folytatta Kormi simogatását.. - Mikor indulsz? - nézett rám érdeklődve smaragd zöld szemeivel.
- Ma indulok, és egy hétre rá itthon is leszek. Remélem elég lesz neki a kaja.
- Nagyon édes. - emelte arcához a gombócot.
- Na akkor én mentem is. Köszi hogy vigyázol rá.
- Semmiség. Na szia. - bement és becsukta az ajtót.

Indulásra készen álltam az ajtóban. Lassan idő van úgyhogy kettőre zártam az ajtót, és indultam is le az emeleten.
Hívtam egy taxit és a repülőtérre vitettem ki magam. Amikor kiszálltam egyből kiszúrtam Andrist, ahogy pilóta napszemüvegében kortyolgat egy dobozos energiaitalt. Annyira hiányzott, és annyira jól néz ki. Oda is mentem és odaköszöntem neki. Sajnos már ott volt egy másik osztálytársam is, így nem adhattam neki puszit. Lassan jöttek a többiek is, így meg is lettünk mindannyian. Egy gyors ellenörzés után felültünk a repülőgépre. Engem beültettek az ablakhoz,mellettem pedig egy stréber lány ült, és olvasott valamit. Bámészkodtam az ablaknál, majd rámjött a pisilhetnék. Lassan kijöttem a helyemről és előre mentem a wc-be. Észre vettem hogy az előttem lévő ülésen Andris ül. Rá is pillantottam amikor mentem, de aludt. Beértem a wc-be, magamra zártam, és jólesően kiengedtem magamból mindent. Amikor éppen kezet mosni készültem, valaki kopogtat az ajtón.
- Foglalt. - mondtam unottan- még itt sem hagynak nyugodtan pisálni.
- Barni? - kérdezte egy ismerős hang.
- Igen Andris? Mindjárt végzek és bejöhetsz. - mondtam ki, de már nyitottam is ki az ajtót. Andris belépett, és bezárta az ajtót.
- Amióta itt vagyunk nem tudtam hozzád érni, és ez idegesített. - mondta szexisen.
- Tudod hogy most ezt itt nem csinálhatjuk. - mondtam kínosan.
- Talán nem vágysz rám? - elhajolt nyakamtól, majd kérdő nézett rám. Szeméből pedig szomorúság áradt.
- Dehogynem Andris, de egy  repülőn vagyunk. - mondtam de hiába, mert egy csókkal elcsendesített. Nem ellenkeztem, én is vissza csókoltam.
Elkezdett vetkőztetni, de ezt itt nem folytathathattuk.
- Andris hagyd abba. - szólaltam meg kínomban.
- Nyugi gyors leszek. - jelentette ki.
- Tessék? - kérdeztem ilyedten. - Mi az hogy gyors leszel? Ugye nem akarsz...- nem mondtam ki, mire lerántotta nadrágommal együtt a boxert is. Gyorsan nekiesett legféltettebb tagomnak.
Amint végig nyalt teljes hosszomon egy jól eső sóhajt eresztettem el. Ekkor rájöttem hogy egy repülőn cuppant le a csákó, így inkább próbáltam csukva tartani a számat. Makkomat kezdte el nyalogatni, majd szájába vette vesszőmet és fel-le mozgatta rajta a száját. Alig bírtam nyögés nélkül. Legtöbbször morogtam. Észre sem vettem, de a kezemet beletúrtam selymes hajába, és úgy mozgattam rajta fejét. Én diktáltam a tempót. Bele sem gondoltam volna hogy ennél az érzésnél jobb is lehet, erre miközben végezte a dolgát kezével is rásegített. Már nem bírtam tovább, teljesen megfeszült testem, és mire szólni akartam neki hogy elmegyek, már rég a szájában voltam. Felnézett rám, körbenyalta száját, megmosta a kezét és kisétált.
Gyorsan magamra zártam a wc-t. Megmostam az arcom hogy végre normális tempóban vegyem a levegőt. Kicsit furán érzem magam hogy most én voltam az akit lecuppantottak, nem pedig fordítva. Miután lenyugodtam visszamentem a helyemre, és megpróbáltam aludni, amíg oda nem értünk...

Enyém vagy |Yaoi| ✔Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon