#10

214 12 0
                                    

-Mi a fasz? A mennyországban vagyok? - dörzsöltem a szemem. Nem. Csak arra keltem fel hogy besüt a nap. Megpróbáltam felkelni. Eléggé fáj a hátsóm. Gondoltam elmegyek fürdeni és letusolom magamról a mocskot. Miután ez megvolt, elmentem a háziorvoshoz, és kértem egy igazolást. Csak mára írt ki. Ha már a kórház közelében voltam be mentem, és kértem egy időpontot az urológushoz. Egy hónap múlva mehetek a vizsgálatra.

Másnap:

-Szia Barni. Mizu? - Csapódott hozzám Maja.
- Semmi...Veled?
-Semmi. Hol van Máté? - ennél a kérdésnél megállt bennem az ütő. Pár másodperc múlva válaszoltam.
-Passz
-Mi van veled Barni? - elkezdett szugerálni.
- Semmi- kicsit könnybe lábadt a szemem- Rosszul vagyok egy picit. - hazudtam. Talán ki kellene vennem egy hetet hogy kipihenjem a történteket.

Az órák után:

- Milyen a kaja?
- Hát...Nem valami jó. - turkáltam a rizsben. - Elmenjünk a mekibe?
- Felőlem oké.

Mekiben:

- Mit adhatok?- kérdezte a pénztáros
- Egy menüt, plusz kechupot. ...Maja te kérsz valamit?
- Nem...Inkább veszek valami kínai tésztát.
Bevártam, majd elkezdtünk enni. Mesélte hogy van egy lány akivel szintén összebarátkozott, az osztályból, és hogy a tesójának is lett egy új barátnője.
-Barni...Reggel miért voltál olyan szomorú?
-Mondom hogy megfájdult a fejem...
-Akkor... úgy kérdezem hogy mi van a Mátéval?
-Semmi. - gondolkoztam...-Honnan tudjam?- fakadtam ki-Már nem barátkozunk.
- Ennyire összevesztetek?
- Jah...- majdnem elsírtam magam.
- És ha már ennyi szabadidőd van akkor miért nem megyünk el valahová? - mosolygott megnyerően. Jól behúzott a csőbe. Nem akarom elmondani neki hogy meleg vagyok, de nem is bánthatom meg.
- Figyelj Maja. Én...Nem akarok semmit, se tőled,...de nem akarlak megbántani, de nem hogy is szokták mondani... Nem jössz be nekem.- Huh végre kimondtam.
- Oh ez szomorú.- biggyesztette le a száját. -Akkor milyen lányok jönnek be neked?
- Háttő...Nem is tudom...
-Jót szórakoztam rajtad.- mosolygott, majd váltott- Tudom hogy a fiúkat szereted- súgta oda nekem. Teljesen lefagytam. Honnan tudta? És mikor? Hogyan. Whaat?
-Csak azt akartam hogy gyere el velem vásárolni.
-Elmehetünk valamikor...De majd szeretnék veled beszélni, egy kicsit kevésbé forgalmasabb helyen. - Huhh megfagyott bennem a vér.

Az utcán:

Valamiről nagyban mesélt, de nem tudtam odafigyelni, közbeszóltam, mert már nagyon ideges voltam. Ezt a beszélgetést nem lehet nem megtörténtnek venni.
-Figyu Maja. Kérlek ne beszélj erről senkinek. Még ha összeveszünk is...Jó?
-Miről?- mosolygott, de tudta hogy miről van szó.
-Tudod...
-Nem nem tudom.- nevetett
- De tudod jól, de kérlek ne beszélj erről senkinek.
- Jól van. Amúgy is barátok vagyunk. Sohasem mondanám el.
- Amúgy honnan tudtad hogy meleg vagyok?
- Hmm...-gondolkozik-Egy hetero fiúval nem tudtam volna ennyire jól beszélgetni. Ő már rég leszarta volna magasról mindazt amit pofázok. Te szépen meghallgattál, és még a témához is hozzátudtál szólni. Esküszöm jobb vagy mint egy lánybarátnő.
-Hát köszi. Ennek örülök...Kérhetek egy szívességet?
- Igen.
- Elkísérsz 23.-án az orvoshoz? Időpontom van.
- Aham. Hová megyünk? - érdeklődött.
-Mondtam az orvoshoz.
-És azon belül?
-Hát...Az urológushoz.
- Miért? Minek kell neked odamenni?
- Hátt...
-Na neee. Csak nem azért mert a Mátéval....- nem fejezte be a mondatot, de én így is értettem
- Igen, és ...mivel fáj, ezért megnézetem hogy nem lett-e valami bajom.
-Ahha... De várj már... Miért vesztetek össze?
- Ezt nehéz lesz elmagyarázni, de azt hitte hogy megcsalom...Méghozzá veled... És ezért ő... Hogy mondjam...Meg.. Megerőszakolt...- folytak a könnyeim.
- Jézusom Barni...Ezt eddig miért nem mondtad el? Odajött hozzám és barátian megölelt. Adott egy zsepit.
- Miért nem jelemtetted fel?
- Nem akarok belekeverni...Többet lennék bent, hogy tanúskodjak, és a végén engem basznának meg hogy miért nem ellenkeztem.
- És most mi lesz? Mármint ezután.?
- Majd bosszútállok.
- Én meg segítek benne...Na menjünk vásárolni...

Enyém vagy |Yaoi| ✔Onde histórias criam vida. Descubra agora