7.

1.7K 159 8
                                    

**NELJAPÄEV KELL 08:45**

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

**NELJAPÄEV KELL 08:45**

Esimene tund oli just lõppenud. Korjasin oma asjad laualt suundudes uksest välja. Ruttasin oma kapi juurde, et võtta paar õpikut sealt. Pannes oma kapi koodi sisse märkasin oma silmanurgast midagi. Pöörates oma pead oli vaatepilt Graysonist ja Carmella sõbrannast. Nad suudlesid hetkeks naerdes seejärel, kui nad üksteisele otsa vaatasid. Tundsin ennast lollina sel momendil, et lootsin üldse midagi. 

Äkiliselt pööras Grayson oma pilgu mu poole. Pöörasin enda pilgu kapile lootes, et ta ei märganud seda. Silmanurgast märkasin, kuidas nad lahkusid kuskile mujale. Nukrutsesin endamisi võttes kapist õpikud. Võtsin välja ka oma telefoni, sest Ameelia ei vastanud mulle terve hommik. Teda polnud ka kodus, kui käisin otsimas. 

"Võta vastu"pomisesin juba kärsitult. 

"Kellega sa räägid?"küsis äkiliselt Liam. Kergitasin oma pead tehes temaga silmkontakti.

"Ei kellegiga"ütlesin pahuralt kõndides temast mööda. Lootsin, et jätab rahule, kuid ta vist ei saanud aru sellest. Nii ta kõndis mu kõrval kunsti tundi. 

"Miks sa kõnnid mu kõrval?"küsisin lõpuks pöördudes ta poole.

"Kõndisin liiga lähedal või?"küsitles Liam oma kulmu kergitades. 

"Miks te lihtsalt ei saa enda asjadega tegeleda nagu alati olete? Miks nüüd hakkasite rääkima nii tihedalt?"küsisin natukene kurvemalt nüüd. 

"Kerge põhjus ja hea ka veel. Me oleme nüüdsest sinu lapsehoidjad"muheles Liam olles rahul iseendaga. Vaikisin lihtsalt astudes klassi sisse. Seal polnud kedagi. Isegi mitte õpetajat. Võtsin istet oma kohale, kui juba oli Liam mu kõrval. 

"Mida?"küsisin juba kurjemalt. 

"Ei võigi sinu kõrvale istuda. Vana sõber ju"naeratas Liam mu kätt lüües õrnalt. Vaatasin teda lihtsalt veidra pilguga, kui äkiliselt mu telefon põrises. Võpatasin haarates telefoni. 

"Issand. Tundub, et keegi sai oma armastus kirja"lausus Liam ehmudes minu äkilise liigutuse peale. 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Melany:

kus oled???

ma muretsen su pärast

miks sa ei vasta telefonile?

AMEELIA????

Ameelia:

kõik on hästi :)

~~~~~~~~~~~~~~~~

"Deem. Kirjutad Ameeliale päris palju. Miks üldse muretsed ta pärast nii palju?"küsis Liam lugedes mu sõnumeid. Lülitasin koheselt oma telefoni välja ehmatades. 

"Pole sinu asi"ohkasin vaadates oma telefoni. 

"Okei"pomises Liam. Kell helises ja kõik võtsid istet oma kohale. Liam lahkus ka. Vajutasin hetkeks nuppu telefonil, mis näitab mu lockscreeni ja seal oli pilt minust ja Ameeliast. Mõlemad naeratasime suurelt. 

Kus olid ikka ajad.. 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

HOPE YA LIKED IT ;)))

OOOO JÄRGMINE OSA TULEB TÄNA AGA TE EI OOTA SEDA. USALDAGE MIND. ISSAND

COMMENT ARVAMUSED

JA VOTE KUNA SIIS NÄITAD, ET SEE OSA MEELDIS SULLE

GIF'IL ON Melany

MLPX AKA Sereny :))

Elades oma venna varjusWhere stories live. Discover now