**ESMASPÄEV KELL 11:50**
Istusin hetkel koos Amandaga sööklas süües oma sööki.
"Issand. Nad amelesid nii palju."lausus Amanda rääkides reedesest peost ehk Hanna peost.
"Ma söön!"hüüatasin viitades söögile.
"Sorry."naeris Amanda.
"Aga sa ei saa aru. Ma pole kunagi Liamit ja Hannat kooski näinud ning nüüd äkiliselt nad käivad?"sõnas Amanda jäädes mõttesse, kui äkiliselt istusid me lauda Grant ja Grayson Amanda kõrvale ning Liam minu kõrvale.
"Jah, te võite meie lauda istuda."sõnasin vaadates poisse natukene kurjalt.
"Me ei tahtnudki küsida."muigas Liam. Vaatasin teda kurjalt, pööritades silmi.
"Amanda, eks?"küsis Grant vaadates Amandale otsa. Amanda vaatas talle hetkeks otsa kergitades oma kulmu ning sõi sööki edasi.
"Igatahes. Reedel on koolis kostüümipidu või ball. Grant, su valikud saavad juba otsa. Kellega sa lähed?"küsis Grayson.
"Võin siin Amandaga minna."muigas Grant ning Amanda tardus vaadates talle otsa.
"Tuleksid minuga?"küsis Grant. Amanda nägu lõi, aga särama ning ta noogutas.
"Kui romantiline. Sa kutsud mu sõbranna niimoodi ballile?"küsisin silma pööritusega.
"Mida? Oled kade, et sind ei kutsunud?"muigas Grant olles endaga nii rahul.
"Naljakas kuna mul juba on paariline kellega lähen."muigasin vastu olles nüüd iseendaga rahul pigem. Amanda vaatas mind kulm üleval ning poisid imestasid pigem minu vastuse peale.
"Las ma pakun. Grayson?"küsis Grant. Vaatasin talle hetkeks otsa, kuid raputasin oma pead.
"See on veel saladus."muigasin salakavalalt.
"Jääme ootama."sõnas Grant, kuid Graysoni näos nägin veidike pettumust. Ma oleks võinud öelda Grayson, kuid mu aju ütles, et ei ütleks tema nime.
"Arva kes!"hüüatas äkiliselt Hanna kattes Liami silmi.
"Angela?"küsis Liam mõnitavalt, mille peale muhelesin.
"Ei."
"Melany?"küsis Liam uuesti mõnitavalt.
"Pigem nagu Hanna."naeris ta oma mõttetut naeru. Oksendasin sisemiselt, kuid naeratasin välimiselt. Kõlab, nagu igapäevane asi, eks?
"Hei."naeratas Liam, kui Hanna juba toppis oma keelt talle kurku.
"Isu läks ära. Kohtume järgmises tunnis."laususin võttes oma koti ning lahkudes lauast. Kõndisin rutakalt sööklast välja kapi poole, kui äkiliselt põrkusin kellegiga kokku.
YOU ARE READING
Elades oma venna varjus
RomanceOlin jäänud kõigel tagaplaanile. Olen teatud, kui Granti õde. Harva võis isegi tunduda, et keegi mind ei näinud.