21.

1.7K 170 33
                                    

**REEDE KELL 07:10**

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

**REEDE KELL 07:10**

Olin valmis ennast juba teinud. Haarasin voodi äärelt koti ja kõndisin alla. Kuna mul oli veel mingi pool tundi aega otsustasin teha hommikusööki. Kõndides alla peatusin korraks elutoa uksel. Seal magas see kuldne kolmik. Liam ja Grayson jäävad tegelikult üpriski tihti meile ööseks. Ma ei pane pahaks, kuna rohkem inimesi majas ja vähem vaikust.

Köögis hakkasin vahvleid tegema. Taignaga läks kiirelt ja küpsetamine ka. Lõikasin isegi natukene puuvilju ja tegin poistele kohvi valmis. Kuna ise kohvi ei joo, siis kallasin endale mahla. Olin pannud vaikselt käima ka muusika meie maja kõlaritest. Hümisesin endamisi tantsides mööda kööki kruus käes. Peatusin lahtise akna juures lauldes välja:"I just wanna be part of your symphony."

"Kuidas on sul nii palju energiat hommikul?"muheles Liam. Ehmatusest pöörasin oma kannal ta poole. Liam hõõrus oma silmi haigutades. Samas polnud tal ka särki seljas. Võiks öelda, et minu silm jäi tema perfektsele kehale puhkama.

"Ma tunnetan vahvli lõhna."kõlas Graysonilt, kes koos Grantiga kööki sisenes.

"Hommik õeke."haigutas Grant laua taha istudes.

"Hommik. Kohvi on ka valmis."sõnasin, kui kuulsin, et mu telefon piiksus. Võtsin selle enda kätte nähes teadet, et pole instagrami midagi postitanud enam pikemat aega. Viimane pilt oli tõesti minust ja Ameeliast kaks sajandit tagasi. Pole kunagi olnud fänn instagrami üle. Personaalselt ei saa ma tuhandetes like nagu osad inimesed.

"Tuled ka sööma?"küsis Liam.

"Kohe"laususin pannes telefoni tagasi letile ja ühinesin nendega söömises.

~~

melanyhamilton

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

melanyhamilton

long time no see old friend🙈

230 like

10 comments

username: kaunitar😍

graysonp: sinna, siis mu prillid läksid

melanyhamilton: wtooooooo🤷🏼‍♀️

liam: damnnn

granthamilton: find your lane

liam: leidsin 😉

melanyhamilton: issand upu ära plz‼️

granthamilton: +1

melanyhamilton: you too 🙃

username: sa Granti õde?

~~

"Melany! Telefon ära!"karjatas õpetaja mu peale pahuralt. Ehmusin pillates peaaegu telefoni maha. Pannes telefoni kotti nägin, kuidas Grayson, Grant ja Liam oma telodes olid. Proovisin lihtsalt keskenduda õppetööle, kui mu lauale lendas paber. Vaatasin koheselt klassis ringi proovides leida inimest, kes selle viskas. Kõik keskendusid, aga enda asjadele. Ohkasin norgudes oma toolis. Avasin vaikselt selle paber, kust oli lugeda:"täna peole? ole kell 22 valmis"

Pakkuge palun kümme korda, kes seda mulle kirjutas. (Tõsiselt ka. Kirjutage kommentaaridesse enne, kui edasi loete!!)

~~

Kohe, kui tund läbi sai korjasin oma asjad kokku rutates klassist välja. Proovisin otsida seda sama brünetti, kes mind kutsus peole.. juba jällegi. Märkasin, aga kolme brünetti ja võib arvata, kes need on. Nad olid peatanud suvaliste kappide juures. Kõndisin nende ette hoides õhus paberit. Grant haaras selle mu käest lugedes seda läbi.

"Tõesti? Jälle? Eelmisest korrast ei piisanud?"küsisin vaadates neid kõiki.

"See pole meilt."lausus Grant. Vaikisin kortsutades oma kulmi.

"Kindel?"küsisin uuesti vaadates neid. Nad kõik noogutasid üpriski enesekindlalt.

"Kui tuled, siis arvatavasti kohtume seal, sest täna toimub terve linna peale vaid üks majapidu."sõnas Liam enne, kui nad kõndisid edasi.

Aga kes, siis selle kirja kirjutas?

Hammustasin oma huult proovides nuputada välja, kuid keegi ei ilmunud mulle pähe. Vaatasin seda kirjakest veel paar korda.

Minna või mitte minna?

Samas eelmine pidu lõppes sellega, et ma sain süüdistusi, et mind vägistati ja peaaegu vägistatigi. Olen siiski uudishimuline inimene ja tahaks teada saada, kes selle kirja kirjutas.

Kui ma mõtleks, et mida ütleks Ameelia sellises olukorras, siis ta ütleks, et läheksin. Näeksin uusi inimesi ja astuksin oma kestast välja.

Aga samas.

Kui see salajane inimene pole nii sõbralik, kui loodan?

~~

HOPE YA LIKED IT ;)))

THOUGHTS??? MÕTTED???

USUN, ET KUI TE KIRJUTASITE, SIIS ARVASITE, ET SEE ON Liam. Usaldage mind. Tahtsingi teda panna, kuid ärme nüüd nii läbinähtavad ka eksole.

COMMENT ARVAMUSED

VOTE, KUI MEELDIS OSA

GIF'IL ON RÕÕMUS Melany.. oh pole kaua aega teda sellisena näinud, kui võin lisada juurde!!!

MLPX AKA Sereny

Elades oma venna varjusWhere stories live. Discover now