Geschokt sta ik naar mijn telefoon te kijken.
Ik kan mij niet bewegen.
Ik bekijk de foto steeds weer opnieuw en probeer elk detail tot mij te nemen.
Er valt helaas niet te ontkennen dat ik en Noah het zijn.~unknown~ added you to a groupchat.
Nadat die groep is aangemaakt verdwijnt het privé gesprek opeens.
Ik open het en zie bovenaan de groep ~unknown~ is typing.... Staan.
Niet lang daarna komt er ook een berichtje van "unknown"unknown~
Zo, dit gaat gemakkelijker.
Ik neem aan dat dit onderwerp jullie beiden aan gaat, vandaar deze groepchat.Noah❤️
Wie ben je.~unknown ~
Ik gebruik deze gebruikersnaam niet voor niets.Ik word echt boos van deze "unknown" als diegene maar weet dat wij niet zomaar in dit kutgrapje trappen.
You
Wat moet je van ons.~unknown~
Laten we wat regels stellen.
Ik heb genoeg foto' s en jazeker filmpjes om jullie leven vergoed te verzieken.
Misschien niet je leven , maar dagdag sociale status.
En dag dag band met je familie .
Dus nu dat duidelijk is, IK heb hier het hoge woord en verwacht geen tegenspraak van jullie dan staat een foto binnen 3sec op het internet.
Dus vanaf nu gaan jullie alles doen wat ik zeg.~unknown~ went offline.
Nog geschokter dan eerst kijk ik naar mijn telefoon.
Dit kon niet gebeuren... Nee dat kon gewoon niet.
Ik laat mij zachtjes zakken tegen de muur en glijd zo naar beneden.
Ik laat mijn hoofd hangen tussen mijn benen.
'Wat nu?' Denk ik.Ik loop naar mijn bed en laat mij achterover vallen.
Ik moest eigenlijk nog huiswerk maken maar daar heb ik nu echt geen behoefte aan.
Normaal heb ik daar ook geen zin in maar nu al helemaal niet.
Ik zucht 'hoe de fuck gaat dit ooit goed komen'
Na 3 uur te hebben gepiekerd val ik dan toch in slaap3 uur later word ik wakker door Claire die mijn roept.
Ik heb echt geen motivatie om uit bed te komen en zou me normaal nu ook ziek melden.
Maar ik herinner mij dat ik eerder naar school zou gaan voor Noah en een goed gesprek met Noah zou ik nu heel goed kunnen gebruiken.
Ik sta vermoeid op, maar slaag er uiteindelijk toch in om helemaal klaar de trap af te lopen.Claire kijkt op wanneer ik de keuken binnenloop.
" je bent weer vroeg" zegt ze.
Ik knik.
"Ik moet me melden" lieg ik.
"Let er wel op hé Miel?"
Ik knik "ja zal ik doen" ik loop de keuken in en smeer wat boterhammen.
Een steek ik in mijn mond en de rest stop ik in mijn tas.
"Ik ga!!" Schreeuw ik tegen Claire terwijl ik naar buiten stap.Als ik op school aankom staat Noah daar inderdaad al.
Ik zet mijn fiets in het fietsenrek, ren naar hem toe en pak zijn hand terwijl ik hem mee sleur achter de school.
"We moeten praten" zeg ik hijgend.
Ja, ik was nog steeds aan het hijgen van dat korte stukje dat ik rende naar de achterkant van de school, maar ik heb dan ook de conditie van een stoeptegel.
Hij knikt "ja, dat moeten we zeker"
"De foto's en video's mag hij echt niet doorsturen, mijn vader vermoord me" zeg ik bezorgd.
"Mijn ouders gaan ook niet blij zijn.
Mijn nichtje kwam gister uit de kast als bisexueel en haar ouders hebben haar het huis uitgegooid.
En mijn ouders waren het er mee eens.
Milan, ik ben homo weetje hoeveel erger dat nog is dan bi? Ik ga ook dood"
Zegt hij terwijl hij ijsbeert voor mij.
"Hey Noah, rustig. Ga niet homo zijn als verkeerd zien alsjeblieft" probeer ik hem gerust te stellen.
Hij loopt naar mij toen gaat naast mij staan.
"Dat doe ik niet, maar zij wel. Als ze bi al zo erg vinden wat vinden ze dan wel niet van homo"
Hij zucht en laat zich langs de muur naar de grond glijden.
Ik doe hetzelfde en sla mijn arm om hem heen.
Hij legt zijn hoofd op mijn schouder.
"Het komt goed" zucht ik.
Ik weet dat er nu weer een foto kan worden gemaakt maar dat maakt mij niets uit.Ik wist niet dat Noah er ook moeite mee had.
Hij leek er altijd zo zeker over te zijn, alsof hij zijn hele toekomst al heeft uitgestippeld.
Maar nee, net zoals ik heeft hij het ook moeilijk bij het idee dat hij niet geaccepteerd zal worden.
En laten we eerlijk zijn.
Als jij niet word geaccepteerd, is het ook zoveel moeilijker om jezelf te accepteren.
JE LEEST
~unknown~ is typing.. (boyxboy)
Подростковая литература(Dit boek speelt af in Amerika) Dit verhaal gaat over Milan. Milan is 16 jaar. Hij is altijd opgegroeid met mensen om zich heen die zware homofoben waren. Milan zelf boeit het vrij weinig. Alles boeit hem vrij weinig. Totdat hij Noah ontmoet. Hun re...