~32~

202 21 1
                                    


Ik weet niet waarom, maar dit is gewoon zo'n goed geval om gewoon te kunnen zoenen met mijn vriend zonder te worden bekeken of dat er foto's gemaakt worden.

Hij legt zijn hand op de achterkant van mijn nek terwijl hij met zijn tong mijn mond ontdekt.
Ik geniet hier alleen maar van.
Ik leg mijn hand op zijn been terwijl de tintelingen door mijn lijf schieten.

"Noah ik... oh WoW dat is snel"
Ik draai mij snel om terwijl Noah hetzelfde doet.
"Nou ik zie alweer dat het niet zo goed gaat bij de meisjes maar bij de jongens gaat het stukken beter"
Noah wordt helemaal rood en ik kan mij voorstellen dat ik er ook zo uitzie.

De vrouw die ik al eerder heb gezien tijdens de geweldige avond bij mij thuis, komt op mij afgelopen met een uitgestrekte hand.
Ik pak haar hand aarzelend vast.

"Hallo we kennen elkaar al maar ik heb mij nog niet echt voorgesteld.
Mijn naam is Alice en jij bent Milan hé?"
Ik knik.
"Nou wat leuk. Dus willen jullie wat te drinken?"

Noah kijkt haar raar aan terwijl hij met zijn hoofd richting de tafel wijst.
"Oh oke... wat te eten misschien?"
"Mam" Noah kijkt haar aan met een blik die ik niet echt kan plaatsen maar ze lijkt het te begrijpen.

"Oke, ik laat jullie al met rust"
"Ja, wij gaan wel naar boven"
Alice wil wat zeggen maar Noah kijkt haar waarschuwend aan, waardoor ze haar mond weer sluit en naar de keuken loopt.
Noah haalt zijn schouders op en trekt mij mee naar boven.

Hij heeft een hele normale kamer.
Maar toch vind ik hem wat speciaals hebben, het straalt gewoon Noah uit.
"Mooie kamer"
"Thanks" zegt hij grijzend.

Hij legt zijn hand op mijn heup en geeft mij een korte kus.
Ik kan een glimlach niet onderdrukken.
"Wat sta je nou te grijnzen?"
"Je maakt mij gewoon blij" zeg ik waardoor hij ook weer gaat glimlachen.
Hij gaat op zijn bed zitten.

"Wat wil je gaan doen? Film kijken of gamen ofs?" Hij gebaard dat ik naast hem moet gaan zitten terwijl hij dit vraagt.
Ik ga naast hem op het bed zitten.
"Ik wil wel een film kijken"

Wij blijven maar scrollen door Netflix maar veel staat er niet op.
Uiteindelijk besluiten we maar samen aan The Walking Dead the beginnen.

Halverwege de eerste aflevering voel ik dat Noah zijn hoofd op mijn schouder legt terwijl hij verder kijkt.
Ik kijk naar hem en glimlach even, om daarna ook weer mijn hoofd naar het scherm te keren.

Ik voel mijn telefoon in mijn zak trillen en pak hem.
Het is wederom weer een berichtje van unknown en zoals gewoonlijk een paar van Ashley over van alles.
Ik klik op de melding en zo opent de chat met unknown .
Er staat een zin in het Engels waar ik niets van snap, tuurlijk kan ik wel Engels maar het is zo'n rare zin.
Ik lees hem nog een keer, nog steeds snap ik niet wat er mee wordt bedoelt.

Totdat ik exact dezelfde zin hoor op het tv scherm waar we nu naar aan t kijken zijn.


----------------------------------------------ik weet het het is een kort hoofdstuk.
Maar ik moest weer even uploaden en ik ga bijna op vakantie dus dan heb ik geen WiFi.
Op vakantie ga ik schrijven zodat ik hopelijk wat hoofdstukken achter de hand heb.
En super bedankt voor over de 1800 reads😱😱😱😱
♥️♥️♥️
Sar🌵

~unknown~ is typing.. (boyxboy)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu