Noah
Ik ben zo blij.
Na al dat gedoe met Milan, ben ik eindelijk weer vrolijk.
En dat komt door Liam.
Ik ontmoette hem 2 weken geleden en was meteen helemaal verliefd.
En toen ook nog eens bleek dat hij mij ook leuk vond, was ik al helemaal gelukkig.
Eindelijk ging iets goed.
Ik was zo verdrietig na Milan en door Liam voel ik mij echt stukke beter.
Het was ook zo raar hoe we elkaar ontmoette.
Ik had hem wel eens op school gezien, maar hij had nog nooit naar mij omgekeken.
Maar opeens kwam hij naar mij toe en vroeg of ik met hem uit wilde.
En kom op, die kerel ziet eruit alsof hij uit een Disney film komt.
Dus natuurlijk zei ik ja.
Het is allemaal zo onwerkelijk.En nu sta ik hier met mijn moeder om een pak te vinden.
Het was zo geweldig toen Liam mij naar het feest vroeg.Mijn moeder kijkt vrolijk naar mij op.
"Hij staat je geweldig Noah!"
Ik lach terwijl ik in de spiegel kijk.
Het pak staat inderdaad goed ik denk
dat Liam hem ook mooi vind.
Ik geef haar een knuffel en voel mij sinds een lange tijd stukke beter.
Een ding is wel, ik krijg hem niet uit mijn hoofd.
Alles herinnert mij aan hem, letterlijk alles.Eenmaal thuis aangekomen stop ik het pak in de kast.
Ik heb echt veel te veel zin in het feest.
Het is ongelofelijk dat het feest morgen al is.
Ik kan oprecht niet wachten.
Ik loop naar de badkamer, poets mijn tanden en loop naar mijn kamer.
Daar kijk ik op mijn telefoon.Milan♥️
Noah ik moet je echt spre...Ik kijk verbaast naar mijn telefoon.
Milan heeft mij gedeblokkeerd?
Snel open ik mijn whatsapp om het bericht te kunnen bekijken.Milan♥️
Noah ik moet je echt spreken, Thomas is unknown. Als ik niet doe dat ik hem leuk vind zal hij de foto's online zetten.
Maar om eerlijk te zijn, kan dat mij geen reet meer schelen. Ik weet van al zijn plannetjes en weet dat jij niet vreemd bent gegaan.
Ik snap ook niet waarom ik dat ooit heb gedacht.
Het spijt mij zo erg Noah.
Ik weet dat jij nu Liam hebt.
Je hoeft mij niet te geloven en ik wil dit niet voor je verpesten. Je bent nu waarschijnlijk al volop voorbereidingen aan het plegen voor het eindfeest.
Maar Liam is niet wie je denkt dat hij is.
Ik snap dat je dit niet wilt horen en je hoeft het ook niet te geloven, als jij maar een fijn eindfeest hebt.
Ik zal niet aanwezig zijn.
Ondanks aandringen van Thomas, ben ik er klaar mee.
Het kan mij geen reet meer schelen wie het allemaal weten.
Ik hou van je Noah, dat is nooit veranderd.
Je hoeft niet terug te reageren, maar voor het geval dat je je afvroeg waarom er opeens 609 foto's op mijn insta staan van ons. Dan weet je dat nu.
Liefs,
Milan.Ik zucht.
Nou dit kan ik dus even totaal niet gebruiken.
Wat zou hij bedoelen met dat Liam niet is wie hij zegt?
En zou ik willen weten wat hij daarmee bedoelt?
Ik klik op Milan zijn profielfoto.
Zijn perfecte krullen zijn prachtige ogen.
Ugh ik haat mezelf dat ik dit die maar ik begin met terug te typen.Ik:
Kunnen we ergens afspreken?Niet lang daarna krijg ik een berichtje terug van Milan om af te spreken in het park.
Ik denk niet lang na.
Ik trek mijn kleren weer aan die ik op de grond had gegooid omdat ik van plan was om te gaan slapen en stap op de fiets.
Snel fiets ik naar het parkje, waar ik Milan al op het bankje zie zitten.
Ons bankje.
Ik gooi mijn fiets op het gras en dan komt het enge deel.
JE LEEST
~unknown~ is typing.. (boyxboy)
Teen Fiction(Dit boek speelt af in Amerika) Dit verhaal gaat over Milan. Milan is 16 jaar. Hij is altijd opgegroeid met mensen om zich heen die zware homofoben waren. Milan zelf boeit het vrij weinig. Alles boeit hem vrij weinig. Totdat hij Noah ontmoet. Hun re...