Nominacja

630 30 7
                                    

Dziękuję (chyba) _Werol_ za nominację :') Piszę to pierwszy raz także...

Lecim!

1. Jestem Aleksandra, nie lubię Ola, a tylko jednej osobie pozwalam zdrabniać moje imię.

2. Mój ulubione kolory to czarny, biały, różowy.

3. Jestem z Wielkopolski i urodziłam się jako największe dziecko w powiecie.

4. Od trzech lat nie rosnę i mam 159 cm wzrostu od 1-2 klasy gimnazjum.

5. Szybko rosną mi włosy i paznokcie, co mimo wszystko mnie irytuje bo muszę bardziej o nie dbać, a z natury jestem leniwa.

6. Jestem w 1 klasie liceum, na profilu językowym z rozszerzonym angielskim i hiszpańskim.

7. W przyszłości chce studiować filologię koreańską, by następnie wyjechać tam. To są prawdziwe plany, serio xD

8. Ożenię się z _Werol_ i uprowadzę do Korei.

9. Zawsze chciałam się rozwijać artystycznie jednak rodzice nie chcieli mnie zapisać do szkoły muzycznej czy tanecznej, o co ich błagałam.

10. Nienawidzę oglądać programów typu talent show dla dzieci, bo rodzice się nimi zachwycają a ja wkurzam bo one umieją więcej ode mnie xD

11. Nie lubię swoich cienkich ust i dużego nosa. Serio.

12. Lubię wysokich chłopaków w okularach oraz niewiele wyższe ode mnie i "większe" dziewczyny (idk fetysz czy co).

13. Mam 5 starszego rodzeństwa, mama jest niższa i w ogóle drobniejsza od mnie i każdy się dziwi jak ona dała radę xD

14. Do 1 klasy gimnazjum nie byłam lubiana za to że byłam cicha i bałam się ludzi.

15. Śpię z misiem. Nie umiem bez niego zasnąć.

(Bonus)
16. Boje burzy, wody, ognia, mam lek wysokości i lubię czarny humor. To życie ok.

Udało mi się xD

Nominuje Ognistowlosa37 i Inczon bo tak.

Rozdział w środę~

Is It True? | ksj · jjk ✓Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz