Rozdział 0.3

1.5K 123 31
                                    

-I jak z tą dziewczyną?-spytał młodszy zajadając się zupą.

YoonGi i JeongGuk siedzieli w kuchni tego drugiego jedząc śniadanie. Yoongi opowiadał o pewnej dziewczynie z jego studiów. Opowiadał jak na jednych zajęciach usiadł obok niego i w pewnym momencie zaczęła rozmowę na pewien temat. Od tamtej pory często siadali razem i rozmawiali. YoonGi mówił o niej w samych superlatywach.

-W porządku, tak myślę.-skończył zupę i odstawił miskę.-Jest spoko.

-Spoko? Tylko spoko?-Guk zmarszczył brwi.

-Na razie tak.-odpowiedział obojętnie.

-No, Min, z takim podejściem to ty nigdy nie znajdziesz dziewczyny.-westchnął i zaśmiał się, po czym wziął miski i włożył do zmywarki.

-A co z tobą?

-Jak to co ze mną? W sensie?-chłopak usiadł z powrotem do stołu, patrząc na hyunga.

-Wypominasz mi, że tak nikogo nie znajdę, ale sam nie miałeś nigdy dziewczyny.-uśmiechnął się zadziornie.

-Jak się znajdzie dziewczyna godna mej osoby, dam ci wtedy znać.-uśmiechnął się szeroko.

-Czekam na to z niecierpliwością.-odgryzł się i sięgnął po telefon, który przed sekundą zawibrował. Starszy uśmiechnął się do ekranu i szybko wystukał coś na telefonie.

-Nie mów, że to ta dziewczyna!-JeongGuk nachylił się nieco nad ekranem telefonu, jednak tamtej szybko go zablokował. Jeon wrócił na miejsce.

-Nie, to nie ona.

-To kto to?-dopytywał.

-TaeHyung.-powiedział Yoongi obojętnie.

-A od kiedy ty piszesz z Tae?

-Od kilku dni. Czemu cię to dziwi?

-Bo mówiłeś, że Tae cię irytuje.-mruknął.

-To, że z nim piszę to nie znaczy, że mnie nie irytuje.

-Dobra, jak wolisz.-wzruszył ramionami.-Chodź, miałem cię odprowadzić, nie?

***

NamJoon:

JeongGuk: Hej

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


JeongGuk: Hej..?

NamJoon: Hej Kookie ^^ Co myślisz o tym zdjęciu?

JeongGuk: No całkiem spoko xD
JeongGuk: A czemu?

NamJoon: Chciałem je dodać jako zdjęcie profilowe ;>
NamJoon: Więc najpierw wolałem się spytać ciebie co o nim sądzisz

JeongGuk: Tak! Dodaj :D

NamJoon: Ok ^^
NamJoon: Kookie? A wyślesz swoje..?

JeongGuk: Chcesz moje zdjęcie?

Is It True? | ksj · jjk ✓Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz