Pov Cole
'Caithlin Road.. Waarom heb ik haar niet eerder gezien. Ze heeft iets. Maar ik weet alleen niet wat. Ik voel het gewoon..' denk ik bij mezelf. ''Hé man, waar denk je aan?'' vraagt Dave terwijl hij me een por geeft. ''Dude, laat me.'' zeg ik een beetje té bot. ''Woah rustig, het was maar een vraag. Ochtendhumeur zeker?'' zegt Dave kalm. Dave is mijn beste vriend, hij zit samen in het basketbal team. Hij kent me echt té goed. ''Jep,'' zeg ik. ''Dave, Cole! Even stil het is nog geen pauze!'' Roept meneer Claws opeens. ''Ja Claws,'' zeg ik. ''Wát zeg je?'' zegt Claws hard. ''Ja MENEER Claws,'' zeg ik weer. Opeens draait Jessica zich om en geeft me een briefje, ze knipoogt naar me en draait zich weer om. Ik pak het briefje en maak het open. 'Heeii lieve Cole, wil je vandaag bij mij een filmpje kijken? Ik bedoel gewoon als vrienden.. Tenzij je het een date noemt :) xx Jess. <3' Stond erop. Ik por Dave en geef hem het briefje met een vragend gezicht. Als Dave klaar is met lezen fluistert hij; ''Ga ervoor, man. Ze is hot!'' Ik twijfel, ik mag haar en haar kliekjes niet. Maar ach ja, gewoon even voor de lol. ''Hey ja is goed ik ga met je mee na schooltijd. Gr. Cole.'' Schrijf ik en ik geef het aan Jessica.
De rest van de dag zie ik dat Jessica vrolijk is. De laatste bel ging, het is half 3.. Tijd om met Jessica een ''film'' middagje te houden. Ik loop eerst naar mijn kluisje. Naast mijn kluisje zie ik een meisje met een slordige knot en een leren jack aan. Wacht, is dat niet Caithlin Road!? Ik tik op haar schouder en ze draait zich om. Ik zie even aan haar dat ze schrikt. ''H-he-hey..'' Stamel ik. 'Cole Pendery waarom doe je zo idioot? Je vindt haar toch niet leuk?' dacht ik bij mezelf. ''Ik bedoel hey.'' Zeg ik nu zelfverzekerd. ''Uhh Caithlin toch?'' ''Uhh j-ja..'' Nu stamelt zij. ''W-wat i-is e-er?'' ''Ohh niks, ik wist niet dat je het kluisje naast mij had.'' Zeg ik nonchalant. Haar ogen staan nu boos. ''Oh dus dan stoor je me?'' Zegt ze geïrriteerd. ''Oh sorry ik wist niet dat je een middag humeurtje hebt, hoor.'' Zeg ik bot. ''Pff ga aan de kant.'' Zegt ze. ''Sorry? Ik ben Cole Pendery, dé populairste van de school en...'' Voordat ik me zin kan afmaken valt zij mij in. ''En de arrogantste, irritantste en gemeenste?'' ''Ehm. Nee. En de knapste en leukste en slimste en..'' Zeg ik weer. ''Uh, tuurlijk.'' En ze loopt weg. 'Pendery! Wat is er met je' denk ik bij mezelf.
Pov Caithlin
Shit, waarom stond ik daar dan ook! Wat ben ik een idioot. Ik begon hem aardig te vinden.. Wacht, nee gewoon niet! Hij is dé POPULAIRSTE jongen van de school. Hoe kan een popu - iemand nou AARDIG zijn? Wat is er mis met me.. Maar op de een of ander manier heeft hij iets..
Pov Cole
Bij Jessica thuis.
''Gooi je tas en je jas maar op mijn bed.'' Zegt Jessica als we op haar kamer zijn. ''Uuh oke.. Zijn je ouders thuis?'' Vraag ik. ''Nee.. Daarom nodig ik je ook uit voor een.. leuke middagje voor ons TWEE.'' Zegt ze met een sexy irritant stem. 'Cole, denk eerst of je haar leuk vind anders krijg je spijt!' Denk ik bij mezelf. Ik keek haar even aan. ''Cole? Wat is er waarom kijk je me zo aan.'' Zegt Jessica. ''Sorry i-ik..'' Stamel ik verlegen. 'Shit, Cole wat doe je, doe niet zo opvallend.' Denk ik weer. ''Hihi.. Ik weet wel wat je denkt, lekkertje.'' Zegt ze terwijl ze langzaam naar me toe komt. 'Oh fuck.. Denk Cole, denk.' Ze legt pakt mijn hand en neem me mee naar haar bed. Shit wat doet ze. ''Ga zitten.'' Beveelt ze me. Wacht, bevelen? Niemand beveelt mij! Ik ben Cole Pendery. Oke.. Me ouders mogen me wel bevelen.. Ik ga zitten. Ze gaat naast me zitten en haar gezicht zit niet eens 30 centimeter van mijn gezicht verwijderd. Fuck wat gaat ze doen? Als ze me zoent duw ik haar gewoon weg! Haar gezicht komt langzaam dichterbij. Cole denk na! Haar lippen raken bijna de mijne.. Cole! Ze zoent me. En het ergste ik zoen haar terug. Shit Cole Pendery! What the fuck doe je? Ik duw haar weg. ''W-wat d-doe je C-co-cole?'' Stamelt ze verschrikt. ''Sorry ik vind je niet leuk ik moet naar huis.'' Zeg ik en ik sta op en pak mijn tas en jas. Ik ga naar beneden en doe de deur open. Ik pak me fiets en fiets naar huis.
JE LEEST
Words hurt more than you think.
Ficción GeneralOntmoet Caithlin Road, een stoer meisje. Ze heeft niet veel vrienden maar ze is altijd vrolijk.. Of lijkt dat maar zo? Niemand weet wat er thuis met haar gebeurd.. En niemand weet haar verleden. Ze is dapper genoeg om het niemand te laten merken. Ma...