Pov. Caithlin
"Oh my god, Caith dat jurk staat jou zó pretty!" Gilt Megan. Ik draag een zwart jurkje zonder bandjes, tot op mijn knieën. "Ssst, iedereen kijkt!" sis ik. "Ja nouen! Ze moeten zien hoe prachtig je eruit ziet Caith!" roept Megan enthousiast. Ik rol met mijn ogen en kijk in de spiegel. Zo slecht zie ik er nou ook weer niet uit... Ik glimlach en draai een rondje. "Kopen! Kopen!" roept Megan.
"Als die maar niet duur is..." zeg ik. Ik pak het prijskaartje en kijk hoeveel het kost. €40,-. "Ah fuck, ik heb maar 20 euro bij." zeg ik teleurgesteld. Opeens komt Megan met een pedo- face. Ik kijk haar vragend aan. "Hihi, ik heb ook 20 euro bij." zegt ze en ze knipoogt tig keer alsof haar ogen spastisch bewegen. "Hihhihi." "Eh, Meg doe niet zo creepy ja?" Zeg ik. "Hihi, oke oke. Je mag 20 euro van mij hebben." zegt ze. "Waat echt!? Aaah dankje Meggie!" gil ik blij.
Ik geef haar een knuffel en ga terug naar de pashokjes. Als ik klaar met omkleden ben lopen we naar de kassa. "En bent u tevreden mevrouw?" vraagt de cassière. "Ja, heel erg." zeg ik blij. Als we hebben betaald gaan we naar Megan's appartement om me op te tutten.
Als ik in haar appartement kom is het eerste wat ik denk; wauw. Het is super mooi ingericht, wat ik me wel kan voorstellen omdat de ouders van Megan binnenhuis architecten zijn. Ik heb Jenna maar één keer gezien, dat was bij de geboorte.
Als ik Nathan de woonkamer binnen zie komen sta ik op en geef hem een knuffel. "Hey Nathan!" roep ik enthousiast. "Hey Caithy Caith." Knipoogt hij. "Hey schat, ik ga even Caithlin opmaken. Ze heeft straks over 2 uurtjes een date," zegt Megan enthousiast. "Is goed, moet ik je naar je date brengen?" vraagt Nathan. "Eh, ja ken je Sephoria?" vraag ik. "Nee, het is de bekendste restaurant in de stad en ik ken hem niet," zegt hij sarcastisch en hij rolt met zijn ogen. Ik lach en zeg dan; "Kom Meg, je gaat me op maken!"
Als ik een baby hoor krijsen loop ik naar de "baby kamer" en doe de deur open. "Papa, mama!" krijst Jenna. Als Jenna mij ziet kijkt ze angstig. "MAMA, PAPA!" krijst ze nog harder. "Sst, sst dit is tante Caithlin, weet je nog?" sust Megan haar. "Keetlin?" Jenna kijkt vragend. Ik knik en glimlach. "Jenna gaat straks bij Will en Jeanice logeren." Will en Jeanice zijn de ouders van Nathan. "Hey, hoe gaat het nu nou met Lea en Theo?" vraag ik. "Met mijn ouders gaat het goed hoor. En met de jouw..." Begint Megan maar ze stopt meteen haar zin. "Eh, sorry Caith." zegt ze schaamend. "Geeft niet."
Als Will en Jeanice, de opa en oma van Jenna, Jenna komen ophalen gaan we naar Megan's en Nathan's kamer.
Even later in de kamer van Megan en Nathan gaat Megan me helemaal mooi maken en praten over alles en nog wat. "O my god, Caith we hebben nog niet naar schoenen gekeken! Je kan echt niet in die All Stars gaan!" roept Megan als ze mijn haren krult. Voordat ik kan antwoorden gaat ze verder praten. "Maar geen zorgen! Ik heb nog mooie hakken voor je!" roept ze en ze pakt een paar hakken uit de kast. "En wat vind je er van?"
"Wauw!" Het zijn een van de mooiste schoenen die ik heb gezien! "Hier, je mag ze lenen!" Ik geef haar een knuffel en ze gaat verder met mijn haren, terwijl ik mijn make up doe.
Als we klaar zijn is het al rond half zes. "Nathan! Kom je? We gaan Caithlin weg brengen!" Roept Megan terwijl ze haar jas aan doet. Ik pak mijn tasje waar geld, mijn lipstick en mascara, sleutels, mobiel en spiegel in zitten. Woah, me eerste date begint over een halfuurtje, whaaat! "Ja Meg, ik kom!" Roept Nathan vanuit de keuken.
Als we in de auto zitten dwaal ik af over hoe het eruit gaat zien, mijn eerste date. "Oh Caith, je hebt nog niet gezegt wie je date is!" Megan duwt me. "Meg!" roep ik boos. "Sorry, sorry." Megan trekt een pruillip. Ik zucht. "Jullie kennen hem wel, kijk straks maar." zeg ik geheimzinnig.
Na een paar minuten zijn we er. "Bedankt Nathan! En natuurlijk Meg!" roep ik. Ik geef megan een knuffel en stap de auto uit. Ik ga Nathan nog een knuffel geven en loop dan naar binnen. "BEL ME STRAKS!" roept Megan nog. Ik steek zonder me om te draaien, mijn duim op.
Pov. Megan
"Hmm eens zie wie de jongen is..." fluister ik terwijl ik uit het raam kijk van de auto. Ik knijp mijn ogen tot kleine spleetjes. "Is dat..." begin Nathan. "O my god. Dat is dé zoon van de eigenaren van Sephoria!" Roep ik. "Hij is zooo schattig!" "Ahum, dat hoorde ik."
"Grapje jij bent schattiger,"zeg ik snel. Nathan grijnst even. "Zullen we gaan miss queen?" vraagt hij bekakt. "Nee wacht, als ze binnen zijn." Net dat ik dat heb gezegt, gaan Caithlin en Cole Pendery naar binnen. Ik kijk teleurgesteld en Nathan start de auto op terwijl hij grinnekt.Pov. Cole
Wow, is dát dé Caithlin Road? Ze glimlacht een beetje en ik pak haar hand. "Ben je al vaker in het restaurant gekomen?" vraag ik. "Eh, nee maar ik heb er veel over gehoord! En wat leuk dat jullie een vijfde ster erbij hebben." zegt Caithlin. Ik glimlach en vraag dan of ze een beetje rond wilt lopen, want tja de diners zijn nog niet klaar. "Eh is goed hoor." Glimlacht ze.
Ik neem haar mee naar het balkon, boven. En ja we hebben een balkon. Het restaurant heeft twee verdiepingen. En meestal in de zomer komen er ook mensen in het balkon een ijsje bestellen. Nu staan er geen stoelen en is het nog een beetje licht. De zon gaat langzaam naar beneden. "Wauw wat mooi!" bewondert Caithlin. Ik knik en kijk nog steeds naar de zon. Als mijn mobiel een geluid maakt kijk ik wat er is.
"Meneer Pendery, het diner is klaar." Krijg ik van meneer Yox, de kok.
"Oke. We komen eraan, en we gaan onder de kroonluchter zitten." Stuur ik terug
"Kom je? Het diner is klaar. We gaan onder de kroonluchter zitten." Ik knipoog. Ze knikt en we lopen naar beneden.
Als we aan het eten zijn praten we en lachen we soms. Het is totaal niet awkward, en dat is fijn.
Pov. Caithlin
Als het ongeveer acht uur is geweest ga ik naar huis. We hebben nog even gepraat over school en lifestyle dingen. "Weet je zeker dat ik je niet naar huis moet brengen?" vraagt Cole bezorgd. "Nee hoor, ik logeer bij een vriend en hij woont hier maar tien minuten vandaan," zeg ik glimlachend. "Oké, wel voorzichtig hè?" Ik rol met mijn ogen.
Ik pak mijn jas en tas en loop samen met Cole naar de deur. "Bedankt voor de leuke avond, ik had het niet verwacht," zegt Cole verlegen. Ik glimlach en bedank hem ook. "Ik zie je maandag." zeg ik nog en ik geef hem een kus op de wang.
Ik weet niet waarom ik het deed. Ik word rood en Cole grijnst alleen dom. Ik loop snel weg. O my god, waarom Caith waarom.Als ik bijna bij de voordeur van Dylan ben zie ik iets voor zijn raam. Als ik goed kijk zie ik een meisje zoenend op .. Dylan!? What the hell. Ik kijk nog eens goed wie dat meisje is. O mijn god....
Comment- vote 💕👌
JE LEEST
Words hurt more than you think.
General FictionOntmoet Caithlin Road, een stoer meisje. Ze heeft niet veel vrienden maar ze is altijd vrolijk.. Of lijkt dat maar zo? Niemand weet wat er thuis met haar gebeurd.. En niemand weet haar verleden. Ze is dapper genoeg om het niemand te laten merken. Ma...