♥ 1 ♥

1.5K 52 11
                                    

Dız Dıızz ♫ ♪ ♫ ♪ ♫

"Lanet olsun!" diyerek alarmı kapatım. Açılmıştı işte okullar. Aslında okulu severdim ama erken kalkmak pek bana göre değildi. Yatağımdan kalkıp üşengeç adımlarla odamda ki banyoya gittim. İhtiyaçlarımı giderdikten sonra odama geri döndüm. Dolabımın kapağını açıp giyecek bir şeyler bakındım. Okulumuzun en sevdiğim yönü forma zorunluğu olmamasıydı. Dolaptan yeşil üzerinde renkli desenleri olan dizimin iki karış üstünde bir elbise çıkarttım.(Multimedia'da var) İlk gün için uygundu. Giyindikten sonra aynanın karşısına geçip saçlarımı tarayarak açık bıraktım.  Çantamı da alıp aşağıya indiğimde babamın şevkatli sesini duydum.

“Günaydın kızım”

“Gunaydın baba” deyip babamın yüzüne kocaman bir öpücük kondurduğumda annemi taradı gözlerim. Muhtemelen mutfaktaydı.  Mutfağa annemin yanına geçtim, annemle birlikte kahvaltıyı hazırladığımızda masaya oturduk.

“Kızım seni benim bırakmamı istermisin?” diye sordu babam.

“Hayır baba ben kendim giderim ilk defa okula gitmiyorum ya”

“Tamam nasıl istersen”

“Tamam ben çıkıyorum”diyip ikisinide öptükten sonra dışarı çıktım.İşte bu yüzden ailemi çok seviyordum beni her zaman anlıyorlar ve kararlarıma saygı duyuyorlardı. Hiç bir zaman benimle konuşurken emir kipi kullanmıyorlardı, ki ben bana emir verilmesinen nefret ederdim. Yürüyerek okula varmıştım. Büyük bir nefes alıp kapıdan içeri geçtim işte lise 3e başlıyorum .

 İçeride  bizim gruptan kimseyi görememiştim sanırım daha erken. Biraz bekledikten sonra arkamdan “Aşkım”diye bir ses duydum. Arkamı döndüğümde tabii ki Selly gördüm. Selly ve Jasmin benim en yakın arkadaşlarım hatta kadeşlerim gibidir. Çocukluktan beri Selly bana hep aşkım der. Selly koşarak gelip boynuma sarıldı bende ona sarıldım.Selly kollarını o kadar sıkıyordu ki artık nefes alamadığımı anladığımda “Boğuluyorum” dedim gülürek, kollarını boynumdan çözdü.

“Ben sizin gibi değilim hanımefendi ben sizi çok özledim” dedi

“Aşkım bende seni  çok özledim”

“Tamam neyse Jasmin nerde?”

“Bilmem daha görmedim.”

“Bak işte geliyor” dedi Selly şaşırmış bir tonda. Bende bakışlarımı onun baktığı yöne çevirdiğimde bende şaşkın bir şekilde uzaktan gelen Jasmin'e baktım. Gülerek yanımıza geldiğinde

“Naber kızlar” dedi  saçlarını arkaya savurarak sanki göstermek ister gibi.

“Kızım napmışsın saçına böyle?” diye sordu Selly. Jasmin saçlarını siyah renge boyatmıştı. Eskiden kahverengiydi ve aralarında sarı tonları vardı.

“Bence super olmuş”dedim

“Bencede” diyerek onayladı beni Selly. Şaşkınlığımızı üzerimizden atıp birbirimize sarıldık. Onları gerçekten çok özlemiştim. Üçümüzde tatil için ayrı yerlere gitmiştik sadece telefonla konuşuyoduk.

“Şey… Vanessa şey..yani”

“Söyle artık Selly” dedim sanki anlamamış gibi

“Tamam şey sen Ethan'ı gördün mü?”

“Hayır daha görmedim, gördüğümde söylerim” hiç yanılmamıştım tabii ki Ethan'ı sorucaktı. Selly 2 yıldır Ethan'ı seviyordu. Ethan bizim yakın bir arkadaşımız, hatta benim için abi gibi. Selly ona sevdiğini söylememişti. Fazla utangaç biri, Ethan'ı gözdüğünde o kadar utanıyor ki hep kendini komik durumlara sokuyor.

“Ee Jasmin Edy'le nasıl gidiyor?" Diye sordum.

“Çok iyi gidiyor 2 hafta önce bizim yazlığa gelmişti ondan sonra bir daha görmedim sadece telefonla konuştuk”

“İyi sakın ayrılayım deme aramızda sevgilisi olan bir tek sensin üçlü sap olmak istemiyorum” diye neşesi eski yerine gelerek şaka yaptı Selly.

“Tamam sırf bu yüzden ayrılmam”

İşte ben bu yüzden başka gruplarla takılmam çünkü biz hiçbir zaman sırf popülerite için sahteleşmedik hep böyle doğal olduk.

“Selam Vanessa”

Ben bizim kızlara bakarken arkadan birinin sesini duydum ve ben bu sesi tanıyorum. Arkamı dönüp

“Selam Ethan” dedim.

Selly'nin gözleri parlıyordu yüzünde de içten bir gülümseme vardı. Ben Selly'ye bakarken Ethan kızlarla da selamlaştı. Bakışları yeniden Ethan'a verdiğim de Selly'e bakıyordu ama bakışları farklıydı sanki onun da gözleri parlıyordu. Ben bu duruma hecanlanırken birden aklıma yanılma ihtimalim geldi bu durumu Selly'ye söyleyemezdim.

“Tamam kızlar ben bizimkilerin yanına gidiyorum sonra yine gelirim”

“Tamam” diye cevap verdi Selly

Jasmin'le ben Selly'ye imalı bir şekilde bakıyorduk. O da bunu anladı ve yüzünü diğer tarafa çevirip okulun içine yürümeye başladı bizde Jasmin'le onu takip edip içeriye geçtik. Birden aklıma okulun kütüphanesinden aldığım kitaplar gelince kızlara

“Ben kütüphaneye gidip yazın aldığım kitapları vericem ” deyip cevap beklemeden kütüphaneye doğru gitmeye başladım.

 ******

Kütüphaneye kitapları verdikten sonra kızların yanına dönmek istedim. Okulun bahçesine baktım ama yoklardı ben belki  kafeteryada olurlar diyip oraya yöneldim ama bulamadım. Sıkıntıyla onları ararken selam veren herkese cevap verip onları sordum ama hayır yoklar nerde bunlar?!

“Selam”

“Selam tanışıyormuyuz?” diye sordum ilk defa gördüyüm çocuğa

“Evet yani hayır ben seni tanıyorum ama sen tanımıyorsun”

“Yeni misin?”

Bana anlamayan gözlerle baktı bende

“Yani okulda yeni misin?" Diye açıklama yaptım anlaması için. Çocuk aslında çok yakışıklı biriydi kumral saçlarına havalı bir görünüm vermişti gözleri siyahtı tam benim sevdiğim gibi boyu biraz benden uzun olduğu için ona bakarken kafamı kaldırıyordum.

“Hayır sadece senin takıldığın gruplarla pek takılmam sadece biriyle arkadaşım o kadar”

“Tamam anladım” dedim gözlerine bakarken. Benimle konuşurken gözlerimin içine bakıyordu bende onun gözleride kayboluyordum birden aklıma bizim kızlar gelince kendimi toparladım.

“Bizim kızları gözdün mü? “

“Evet ben ders listemi alıb çıkarken onlarda oradaydılar”

“Tamam o zaman ben kızların yanına gidiyorum”

“Göruşürüz” dedi hala gülümserken

“Görüşürüz” diyip arkamı döndüm

Yüzümde aptan bir gülümseme ile kızları yanıya gidiyordum. Ahh gerçektende çok yakışılı biriydi salak ben ismini bile öğrenmemiştim acaba bizim gruptan kimin arkadaşıydı? Gerçekten çok merak ediyorum acaba ismi ne?  hangi sınıfta okuyor?.

İşte ilk bölüm umarım beğenirsiniz ••• Vote ve yorum yapmayı unutmayın. *** ÖPTÜM

İlk Bakış ♥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin