Love is Love (Larry Smut)

23K 361 208
                                    

Ah tanrim! Şu alarm sesi!

Sevgili yastigimla ve battaniyemle olan iliskimi bölmeye yetmisti. Sinirle yataktan kalktim ve alarmi kapatarak odadan ciktim.

Sahi neden alarm kuruyordum ki ben? Ah dogru, ben o igrenc sistem ve zorunluluk havuzu olan okula gitmeye mahkum olan Louis Tomlinson'dum degil mi? Maalesef.

Banyoya dogru giderken henuz uyandigim icin yari kapali ve bulanik goren gozlerim yolumu bulmama hic yardimci olmuyordu. Yuzumu yikarken dikkatimi gozumun altinda halka biciminde olusmus morluklar daha da sinirlenmeme sebep olmustu. Fondoten kullanmak bana gore degildi, o yuzden bu tiple okula gitmek zorundaydim.

Evden cikmak icin hazirlanirken telefonumun titrestigini hissettim. Mesaj uzatmali sevgilim Angela'dandi. Aslinda onu seviyordum ama iki senedir cikiyorduk ve biraz sıkılmıştım sanirim. Mesaji okudum.

"Bebegim beni de alir misin?"

Evleri buraya cok yakindi ve ailesiyle yasiyordu. Okul benim evime uzak oldugu icin arabayla giderdim ve babasi tur seyahatinde oldugunda onu da alirdim. Sanirim yine babasinin isi cikmisti. Cevap yazdim.

"5 dakikaya gelirim."

Arabaya bindim ve kontagi cevirdim. Nedenini bilmedigim bir bicimde cok sinirliydim ve Angelayla kavga etmemeyi umdum.

Evlerine yaklastigimda beyaz elbisesiyle onu beklerken buldum. Aslinda Ang guzel bir kizdi ama sorun bana gore degildi. Yani en azindan arrik. Daha buyuk bir sorun ise ondan bir turlu ayrilamamdi. Cunku ona cok deger veriyordum. Cunku cok seviyordum. Cunku iki senedir cikiyorduk ama Ask yoktu iste.

Arabanin kapisini acarken yuzunden hicbir zaman silinmeyen kocaman gulumsemesiyle beni karsiladi.

"Selam bebegim."

Bana hep bebegim derdi ve bunun benim hosuma gittigi soylenemez acikcasi.

"Selam tatlim, yine cok guzel olmussun." Bu dediklerim dogruydu.

"Tesekkurler karizmatik beyfendi."

Dudaklarini yanagimda hissetigimde istemsizce gulumsedim.

"Bugun hangi derslerimiz ortak?!

"Mm bir bakayim, edebiyat ve dil tarihi."

"Guzel."

Okula geldigimizde arabanin kapisini actim ve okula yürümeye basladik. Tanrim, o kalabalik neyin nesiydi oyle?

SELAM BEBEQLER, İLK ONCE BUNUN SADECE BİR KURGU OLDUGUNU BELİRTEYİM, SONRADAN DİSS ALMAYALİM. AMACİM SADECE BİRAZ EGLENMEK DENEBİLİR YOKSA FOREVER DIRECTIONER BİLİYOSUNUZ,NEYSE İYİ EGLENCELER!

Love is Love (Larry Smut)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin