All Night

8.4K 264 71
                                    

Yatağa uzandık ve yorganı üzerimize çektim. Harry ile karşılıklı yatmak uzun süredir yapmadiğım ve oldukça özlediğim bir hareketti. Gözlerime bakıyordu. ben de onun gözlerine. Sanırım ikimiz de konuşmadan anlaşmayı başarabiliyorduk. Gözlerimiz birbirine seni özledim diye çığlık atarken ağzımızdan tek kelime bile çıkmıyordu. Onun beni bilmesini seviyordum. Hiç konuşmdan birbirimizi izlemeye devam ettik. Harry'nin gözleri yavaş yavaş kapanıyordu. Ben de ona eşlik ettim ve gözlerimi kapattım. Onu yavaşça kendime çektim ve sarildık. Elim çıplak tenine değince onun ne kadar üşüdüğünü fark ettim. Tam manasıyla buz gibiydi. Ama o kıyafetle yatmıyordu. Alışkanlığı buydu. O yüzde iyice kollarimi etrafina sardim ve onu ısıtmaya çalıştım.

Bir süre sonra o ısınmaya başlayınca ben terden ölüyordum. Onu rahatsız etmemeye çalışarak üstümdekileri çıkardım. Bu sefer sıcak vücuduna daha kolay yaklaşabilmiştim. Kıpırdanarak arkasını döndü ve onu rahat bırakmam gerektiğini anlayıp ben de arkamı döndüm.

---

Sabah yine o beynimi delen alarm sesiyle gözlerimi açtım. Ama arkamda bana sarılmış biçimde yatan Harry kalkmama izin vermiyordu. Belli belirsiz mırıldandigini duydum.

"Anne 5 dakika daha."


Elimde olmadan kahkaha attim. Alarmin sesi çoktan susmuştu bile. Arkami döndüm ve gözleri sımsıkı kapali bir biçimde yatan Harry'nin burnuna bir öpücük kondurdum.

"Uyan Millward"

Perdeyi açtım ve gözüne gelen güneşle Harry iyice yüzünü buruşturdu. Kedi gibi bişey ya. Sonra da kıpırdanıp arkasını döndü.

"Lou bebegim senin sorunun ne haftasonundayiz."

"Uhm. Unutmusum.Hafiza kaybi yasiyorum sanirim."

"Sus ve yatağa gel Tomlinson. Ayrica şu lanet perdeyi de çekmeyi unutma."

Perdeyi çektim ve dedigi gibi yataga yattim. Onun nefis kokusu çoktan yataga gecmisti bile. Bu kokuyu almak için onun boynuna kendimi daha çok bastirdim.

Hala çok uykum vardi. O yüzden kendimi onun nefis sonsuzluğuna doğru bırakıp uyumaya başladim.

---

Harry'nin Ağzından

Yıllarımi beraber geçirdiğim çocuk şu an yanımda yatiyordu. Onu uyurken seyretmek o kadar zevkliydi ki. Çok masumdu. tommo. diye düşündüm. Hani şu her şeyim olan.

Ona nasil açılacağımı hiç bilmiyorum ama şu an onu delicesine istiyorum. Ama ayni zaman da da çok korkuyorum.

Sonuçta onun bir sevgilisi var ve ya beni reddedderse? Ya benden tiksindiğini söyleyip evinden kovarsa? Ya aramiz bozulursa?

İşye böyle saçma sapan korkular kafamin delinmesine sebep olacağa benziyordu. Tommo. Birtanem. Onu izlerken böyle şeyler düşünmemeliyim. Yoksa kalbim beynimden hızlı davranabilir.

:3

Love is Love (Larry Smut)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin