Good Morning, Honey.

7.4K 275 167
                                    

Harry

Tanrim bu çocuğun uyumasi bile sexydi. Gülünce gözlerinin yaninda oluşan çukurların yerleri belli oluyordu. Ona dokunmayi herşeyden çok istiyordum. Onu seviyordum. Ne kadar hem kendime hem ona itiraf edemesem de.Onu izlemek tabii ki çok zevkliydi ama tek başıma da sıkılmıştım açıkçası.

Bir saniyelik cesaretle dudaklarina yaklaştım ve yavaşça öptüm. Hemen gözlerini açtı.

"Uhm.. Dudaklarının şeklini bile özlemişim Harry."

O uykulu sesiyle tahrik edici bir biçimde konuşurken Jr. Harold içeride boxerımı zorluyordu. Evet ben. Harry Styles. Penisime isim takmıştım.

"Lou ne yalan söyleyeyim ben de."

Bir kez daha dudaklarina eğildim ve bu sefer daha uzun öptüm yine hiçbir kötü tepki vermedi. Hatta tutkuyla karşılık verdi bile denebilir. Böyle davranması beni daha da cesaretlendiriyordu.

Louis

Birden dudaklarımda hissettiğim ince ve dolgun bir o kadar da kırmızı dudaklarla gözlerimi açtım. Birkaç saniye sonra Harry'nin beni öptüğünü anladim. Dudaklarının tadı hala ağzımdayken konusmaya çalıştım.

"Uhm.. Dudaklarının şeklini bile özlemişim Harry."

Bir kez daha yaklaştı ve o mükemmel dudaklarini benimkilere bastırdı. Mükemmelliyetin beden bulmuş haliydi. Geri çekilmesini hiç istemiyordum çünkü harika hissettiriyordu. Bu çocuk benimle oyun mu oynuyordu?

"Lou ne yalan söyleyeyim ben de."

Bu söyledikleri iyice uçmama sebep olmuştu. 

Yatakta doğruldum ve kulağına eğildim.

"Seni saatlerce öpebilirim Styles."

Bunun üzerine alt dudağını dişlerinin arasına aldi ve yavasca bana yaklasti. İlk basta öpecek zannetmistim ama kulagimi gıdıklayan sesi şaşırmama sebep oldu.

"Tahrik etmece mi oynuyoruz bay Tommo?"

Aslinda bizim gerçekten böyle bir oyunumuz vardı. On üç yaşındayken. En çabuk tahrik olan oyunu kaybederdi. Ve açıkça söylemek gerekirse en fazla sevdiğimiz oyunlardan biriydi. Genellikle Harry kaybederdi.

Tekrar fısıldadım

"Belki de oynuyoruzdur bay Kıvircik."

EVET LARRYFUCKERS BEN NE KADAR YAZAMADİGİMİ DÜŞÜNSEM BİLE VERDİGİNİZ TEPKİLER BENİ ÇOK SEVİNDİRİYOR. CİDDEN. HEPİNİZİ ÇOK SEVİYORUM, ÖPÜLDÜNÜZ!

Love is Love (Larry Smut)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin