Bol smutlu bir bölüm, buyurun arkadaşlar :3
Louis
Günün geri kalanını evde oturup film izleyerek geçirmeye karar verdik. Her dakika da sevişemezdik ya. Yani sanırım. Bugün Harry bana porno izleyecegimize dair söz vermişti. Nedenini bilmiyorum ama ikimiz de bunu yapmaya çok istekliydik. Laptopumu getirdim ve televizyona bağladım.
Birkaç korku filmi izlediğimizde saat çoktan beş olmuştu. Bu yüzden asil film için Harry'nin kulağına fısıldadım.
"Gay pornoları nerde vardır acaba? "
"Bebeğim..Bildiğim çok güzel gay porno filmleri var...İzin verirsen açabilirim."
Dedikleri sesli bir şekilde kahkaha atmama sebep oldu. Yanına yaklaşıp erkekligini sıktım ve kulağına fısıldadım.
"Sanırım Hazza bu konuda uzman. Al bakalım sevgilim."
Belli belirsiz nefes aldı ve laptopu eline alıp yazmaya başladı.Benim verdiğim başka bir söz ise filmin sonuna kadar onu becermeyecektim.
Filmi başlattı ve yanıma oturdu. Film bir barda başlıyordu. Gay Bar. Müşterilerden biri gözüne düz barmeni kestirmişti. İşin ilerleme kısmı çok sıkıcıydı bu yüzden Harry'i önüme oturmaya ikna etmem kolay oldu. Uzun koltuğa ayaklarımı uzattım ve o da önüme uzandı.Omuzları çeneme değecek şekildeydi.Burnumu sırtına bastırdığımda hafifçe inledi.Şu noktada her hareketimiz birbirimizi çıldırtacak seviyedeydi.
Filmde nihayet beklediğim yer geldiğinde gülümsedim. Ama garip olan adamlar sevişmeden önce birbirlerine sürtünerek mastürbasyon yapıyordu.Bu biraz değişikti ama...eğleniyor gibiydiler.Bunu Harry'le denemeyi aklımın bir köşesine not aldım. O da ayni anda bana gülümsedi. Aynı şeyi düsünmemiz bile beni tahrik etmeye yetebilirdi. Dudaklarımı omzunun çöküntülerinde gezdirdim ve arkadan daha da sıkı sarıldım. Yüzünü arkaya doğru çevirdi. Ensemden tutup kendine biraz daha bastırdı ve boynumu emmeye başladı. Belinde olan ellerimi yavaşça daha aşağılara doğru kaydırdım.İnlemisti. Boxerının lastiğini tutup çektim ve tenine sertçe yapışmasini dinledim. Yaptığım bu hareket Harry'nin önümde hareketlenmesine sebep oldu. Elimi biraz daha boxerının üst kısmında gezdirdim. Ama bir gariplik vardı.Üstü ıslaktı. Ses çıkarmamaya çalışarak kıkırdadım. Gelmişti. Bu kadar baştan çıkarıcı olduğumu bilmiyordum.
Harry
Tanrı aşkına.Lou'nin beni birkaç kez ellemesiyle kendimden geçmiştim.Ama tabii bu sırada geldiğimin farkına bile varmamıştım. Bu gerçekten utanç vericiydi. Lou'nin arkamda belli belirsiz kıkırdağını duydum. Ben fark etmeden o etmişti bile.Tabii ki.
"Ben tam bir yüz karasıyım, değil mi Louis?"
Kaşlarını havaya kaldırdı ve şaşkınlık belirten bir biçimde bana baktı.
"Saçmalama. Bu.. sadece herkesin başına gelir ayrıca öyle utanmani gerektirecek türden bir şey de değildir."
"Ama... daha bir şey yapmamıştık bile. Bilirsin. "
"Bu sadece filmin etkisi ve tabii benim karşı konulmaz sexyliğimden kaynaklanıyor."
Bunun üzerine ben de kıkırdamıştım.
"Tamam o zaman öyle olsun. "
"Harry,bitanem şimdi izin verirsen ateşli sevişmemize devam edebilir miyiz? Sen gelmiş olabilirsin ama benimki içeride zonkluyor."
Gülümsedim ve kendimi koltuğa attım. Üstüme çıkmasını istediğimi belirten bir el işareti yaptım. Daha tenlerimiz değmeden kendi boxerını çıkardı ve ani bir şekilde benimkinden de kurtuldu. Üstüme yavaşça uzandiginda onu hic istemediğim kadar çok istediğimi fark ettim.Dudaklarımız buluştuğunda bir yandan da aşağıda birbirimize sürtünuyorduk. Dilimi bu sefer daha çok aktif kullanmaya başladım. Keskin ve ateşli öpüşmemizin ardından durduk. Bu sadece bir nefes alma arasıydı.
Nefes nefese konuştum.
"Bu sefer ben üstte olabilir miyim? "
Sırıttı ve üstümden kalktı. Bunu yaparken dudaklarını yalamayı da ihmal etmemişti.Üstüne uzanmadan direk erkekliğine yöneldim. Kendiminkini elime aldım ve onunkine sürterek mastürbasyon yapmaya başladım.İnledi ve o da benim yaptığımın aynısını yapmaya başladı. Lanet olasica hala gelmemişti.Yavaşça icine girdim ve hareketlenmeye başladım. Bu da çok harika bir duyguydu. Nihayet gelmeye başladığında es zamanlı olarak benim adımı inlemisti.Geldiğini görür görmez ağzımı erkekliğine dayadim ve her tarafını yalamaya başladım.
"Ah. Harry...Ah Siktir."
Özlemişim lan sizi. Hadi bakalım bundan sonra bölümler arasında çok uzun sürmeyecek, ÖPÜLDÜNÜZ :3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love is Love (Larry Smut)
Fanfic"Seni sonsuza dek öpebilirim,Styles." *2.KİTAP YAYIMDA