Louis
Kapıya doğru yürürken Harry de arkamdan geliyor mu diye kontrol ettim.Bu sırada kapı ısrarla çalıyordu.Eğer bizi şuan rahatsız eden Lisa ise bunu ödeyecekti.Ama değildi...Kapı deliğinden bakmamla çığlık atmam bir oldu. Anne ve Joe kapıdaydılar.Benim sesimi duymuş olacaklar ki gülüştüler.Harry'ye döndüm ve fısıldadım.
"Kapıyı açamayız."
"Neden?" Endişeyle bana bakıyordu.
"Annelerimiz gelmiş."
O da bir çığlık attı ve koşup evin her köşesinde bıraktığımız seksi şeyleri toplamaya başladı.Sonunda kendimde kapıyı açacak cesareti buldum.Bu sefer çığlık atma sırası onlardaydı.Üstüme atlayıp bana sarıldılar ve ellerindeki bavullarla birlikte üçümüz üst üste devrildik.Bu görüntü oldukça komik olmalıydı ve ben de gülmekten kendimi alamadım.Sonra Harry de üstümüze atladı böylece herkes herkese aynı anda sarılmış oldu.Bu sırada herkes gülüyordu. Tanrım ne mutlu bir aile tablosu ama.Yavaşça doğruldum ve Harry'i kaldırdım.O da Joe ve Anne'e yardım etti.Bu kadar gülüşmeden sonra ilk ben konuşmuştum.
"Ve bayanlar, mükemmel malikanemize hoş geldiniz.Takdim edeyim,Harry Styles ve ben Louis Tomlinson kaldığınız süre boyunca size hizmet edeceğimize and içeriz."
Bu sırada Harry'le yalnızca göze sokma amacı olan yemin bozma hareketini yapıyorduk.Annem yine gülmeye başladı.
"Vay eviniz cidden süpermiş çocuklar." bu sefer Anne konuşmuştu ve Harry'nin gözlerinin dolduğunu gördüm.Annesi gibi o da çok duygusaldı.Ama istifini bozmadı ve o da gülümsedi.
"Aslında burası Lou'ye ait.Ben gelip biraz çöreklendim denebilir."
Harry'i cimcikledim ve yerinde zıpladı.
"Burası ikimizin evi."
Annemin de gözleri dolu doluydu.Bu dörtlü uzun süredir birlikte değildi.Kendi gözlerimin de yanmaya başladığını hissettim.
"Burayı nasıl bir seferde buldunuz?" Harry merakla onlara bakıyordu.
Anne ve Joe birbirlerine bakıp gülmeye başladılar.
"Pek bir seferde bulduğumuz söylenemez." Anne gülmekten cümlesini düzgün kuramamıştı.
"Biraz dolaştık,Tanrım evet bayağı dolaştık ama sora sora bulduk.Amacımız size sürpriz yapmaktı."
"Evet cidden sürpiz oldu." dedim kıyafetlerimi göstererek.En pasaklı ama eve oldukça uygun eşofmanlarımı giymiştim.
"Hiç dert etme tatlım.Böyle de gayet hoşsun."Joe bana şefkatle bakıyordu.Gidip yanaklarını sıktım.
"Annesinin kuzusu." diye gürültüyle fısıldadı Harry.Ama hepimiz duyduk.
"Demek öyle düşünüyorsun koca bebek" Anne Harry'i kucağına oturttu "siz hep bizim küçük çocuklarımız olacaksınız."
Harry yüzünü ekşitti ve ayağa kalktı.Ben hala gülüyordum.
Harry
Onlar içeride sohbet ederken hala sıcak olan keklerimi bir tabağa koydum ve biraz da çay yaptım.
İçeri girdiğimde hepsinin gözleri parladı. Özellikle annem ve Joe'nun aç olduğuna emindim.
Keklerime bir sürü iltifat ettiler ve Lou'ye kendini beğenmiş bakışlar attım.
Yeterince güldükten ve sohbet ettikten sonra Lou ve ben tekrar işlerimize döndük ve onlar da televizyon izlemeye koyuldular.
Akşam yemeği için Lou ve ben kabiliyetsiz olduğum için,Anne ve Joe da yorgun olduğu için çin yemeği sipariş etmeye karar verdik.
Gece olup da onların yataklarını hazırlamaya başladığımızda annem bana kötü kötü baktı.
"Louis ve sen aynı yatakta mı yatıyorsunuz?"
"Evet anne,eski günlerdeki gibi.Hem yatağı oldukça büyük."Gülümsedim.
"Bilemiyorum tatlım..Siz artık iki küçük çocuk değilsiniz.Yani aynı yatakta olmanız..."
Annemin sözünü tamamlamasına izin vermeden salonun kapısını kapattım ve sinirle odamıza girdim.Lou üstünü çıkarıyordu.
"Hey bebeğim ne oldu?"
"Annem aynı yatakta yatmamız konusunda endişeli."
"Ah boşversene." kollarını bana doğru uzatmtmıştı.
Yaklaştım ve kollarımı boynuna doladım.Burnunu boynuma sürtüyordu ve yavaşça nefesini verdi.
"Louis inan bana seni istiyorum ama annemler salondayken olmaz." kendimi çekmeye çalıştım.
"Tanrı aşkına kilit denen bir şey var."Kendini bana daha çok bastırmıştı.
Döndüm ve ses çıkarmadan kapıyı kilitledim.
O da bu sırada üstümü çıkarmaya çalışıyordu.
Güldüm ve eline dokundum. "Dur sana yardım edeyim." Tişörtümü ve pantolonumu çıkardım.O da kendi üstündekilerden kurtuldu.
Tekrar ona sarıldım ve hafifçe duvara yasladım.Baş parmağı alt dudğımda geziniyordu.Elini çektim ve boynundan tutarak onu öpmeye başladım.Bugün çok yavaştık ve bu hoşuma gitmişti.Belki kekin güzel olmasını yavaşlık sağladığı gibi bu durumun güzelleştiren de yavaşlıktı.Elleri belime ordan da baksırımın lastiğine kadar geldi.Ağzımdan ufak bir inleme kaçtı.
Yatağa uzandım ve o da üstüme çıktı.Ellerini saçlarımın arasından geçirdi ve dudaklarıma olan işkencesine devam etti.
Sonunda dayanamadı ve baksırımı çıkardı.Eli erkekliğimin etrafında gidip gelirken gözlerimi kapattım ve kendimi ona teslim ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love is Love (Larry Smut)
Fanfic"Seni sonsuza dek öpebilirim,Styles." *2.KİTAP YAYIMDA