Cute Smile

7.9K 292 154
                                    

Mekandan cikarken elimi onun omzuna attim ve garaja dogru beraber yürüdük. Harika kokusu sayesinde cigerlerim bile bana tesekkur ediyordu.

Arabasini gösterdi. PORCHE. Agzim acik kalsa da kendi sevimli(!) arabama dogru yol aldim ve beni takip etmesini söyledim. Dikiz aynamdan bakarak arkamda oldugundan emin olmak istedigimde bana gülümsedigini farkettim. Tanrim gulumsemesi bile mukemmel. Kendimi aynadan onun yansimasina bakmayi birakmaya zorluyordum. Yoksa kaza yapabilirdim.

  Eve vardik ve arabalarimizi garaja park ettik.  Arabadan indiginde hala gulumsuyordu. Yüzüne güneş vurmuştu ve gamzeleri iyice belirginlesmisti. Eve dogru yürüken ilk konusan ben olmustum.

"Evine hoşgeldin genç adam."

"Evimize."

Beni düzeltmesi hoşuma gitmisti.evimiz diye tekrarladim icimden. Ev arkadasi fikri çok harikaydi ve bu fikir yine mükemmel Tomlinson'dan çikmisti. Ah egoistligim.

Anahtari kapi deligine soktum ve birden heyecan dalgasi vucudumu etkisi altina almaya basladi. Anlam veremiyordum. Neden bu kadar heyecan?

Kapidan iceri girer girmez Harry valizini hole firlatti ve benim en sevdigim pofidik koltuga yayildi.

"Ah insanin evi gibisi yok Tommo."

Bu dedigine gülsem de bir ayrinti dikkatimi çekmişti. Tommo?

"Hey sen o Tommo şeyini nereden biliyorsun?"

Bu lakabi son kullandigimda on üç yasimda falandim.

"Ah Tommo. Hala beni taniyamadigina inanamiyorum."

Bir saniye. Bu lakabi sadece Doncaster'dekiler biliyordu. Ve. Ah. SİKTİR.

"MİLLWARD"

"Tommo!"

Kosarak koltuktan uzerine atladim ve ona sarilabildigim kadar siki sarildim.O gamzeler. Biliyordum.O benim Millward'im di. Nasil unutabilmistim! Üç yaşımdan on üç yaşima kadar benim çocukluk arkadasimdi. Ben on üçüme geldigimde taşınmak zorunda kalmistik. Ama o çok fazla degismisti. Saclari kivirciklasmisti. Ama tanrim. O gamzelerde hiçbir değisiklik yoktu. Hala ayni ses tonunda gülüyordu. Zaten onu okulda gördugumde bile icimde bir şüphe vardi ama şimdi Millward -harry- benim yanimdaydi.

Ben bunlari düşünürken hala onun üzerindeydim ve ağlamama engel olamiyordum. Tanri askina onunla herşeyi konuşmaliydim.

NE YALAN SÖYLEYEYİM BEN BİLE HİKAYEYİ BÖYLE BİR ŞEKİLDE DEVAM ETTİRECEGİMİ DÜŞÜNMÜYORDUM. HERNEYSE UMARİM BEGENİRSİNİZ. BU ARADA BİLMEYENLER İCİN- MİLLWARD HARRY'NİN İKİNCİ İSMİDİR.

Love is Love (Larry Smut)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin