Louis
Son dersimiz de bittiğinde kendimi kapıdan zor atmıştım.Neyse ki Harry arabanın yanında bekliyordu.Beni görünce yüzüne o en sevdiğim gülümsemesini yerleştirdi.Koşarak yanına gittim ve burnuna bir öpücük kondurdum.Anahtarı ona verdim ve sürücü koltuğuna geçti.
"Nasıl geçti günün?"
"Sensiz pek fazla bir şey yok hayatımda,biliyorsun.Senin?"
"Bilmez miyim" sırıttı"Ben de bugün şu okul gazetesinde çalışan kızla tanıştım."
"Lisa mı?"
"Evet."
"Neden ki?"
"Okula yeni gelen biri olarak benimle röportaj yapmak istediğini söyledi.Ama ben kabul etmedim. "
"Harry saçmalıyorsun!İnanmıyorum.Neden kabul etmedin?"
"Bilmiyorum Lou.Ben pek bu işleri sevmem."
"Hayır saçmalama.Eve gidiyoruz ve hemen Lisa'yi arayıp kabul ettiğini söylüyordun."
"Tamam. "
Ne kadar isteksiz bir şekilde tamam derse desin o röportajı yapmak zorundaydı.O da benim gibi Bay Brownlun asistanı olmak istiyordu.İkimiz de onun gözde öğrencileriydik.
----
Eve geldik ve birden rahatladığımı hissettim. Burası bizim yuvamızdı.Harry koltuğa yayılırken ben de mutfaktan iki kutu kola alıp içeri gittim.
Kolayı ona doğru fırlattım ve havada kapmasını izledim.Yanında oturmuş kolayı açmasını beklerken bir yandan da Lisa'nın numarasını tuşladım ve eline tutuşturdum.Ne yapacağını bilemez bir şekilde paniğe kapıldı ama hemen kendini topladı.Onu bu şekilde görmek çok sevimliydi.
"Alo,selam Lisa."konuşurken bir yandan da bana sinirli bakışlar atıyordu.
Telefonun ucundan Lisa'nın alışık olduğum gülümsemesini duydum.Yapmacıktı.
"Ben röportajı yapmaya karar verdiğimi söylemek için aramıştım."
Telefondan sevinç çığlıkları geldi.Bu kızlar Harry'e neden bu kadar fazla tepki veriyordu ki?
"Tamam Harry,saol gerçekten.Çok eğleneceğimize emin olabilirsin."güldü ve telefonu kapattı.
Röportaj için bile olsa Harry'nin bir kızla konuşmasına tahammülüm yoktu.Çünkü en ufak medeni sohbette bile kızlar onunla flört etmeyi başarıyordu.Harry kendinin ne kadar mükemmel olduğunun farkında değildi.
I come back,bitches jsnfjsj o değil ciddi ciddi hepinizden cok ozur diliyorum, hikaye askidaydi denebilir.Geri döndüm.Öpüldünüz.:3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love is Love (Larry Smut)
أدب الهواة"Seni sonsuza dek öpebilirim,Styles." *2.KİTAP YAYIMDA